Sjongejongejonge, wordt steeds erger!!quote:Beschonken fatbiker fietst tegen verkeer in op A50
De bestuurder van een fatbike is afgelopen nacht door de politie van de snelweg gehaald. De man fietste op de A50 bij Eindhoven tegen het verkeer in op de vluchtstrook.
"Levensgevaarlijk!", noemen agenten van de politie Best-Oirschot de actie van de man op Instagram. De bestuurder van de fatbike bleek onder invloed van alcohol. Hij heeft twee bekeuringen gekregen, schrijft Omroep Brabant.
Volgens Rijkswaterstaat komt het zo'n 4000 keer per jaar voor dat iemand met de fiets, scooter, scootmobiel of te voet op een snelweg terechtkomt.
Misschien midlife crisis.quote:Op zondag 9 november 2025 13:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik vind het altijd een beetje een treurig gezicht als je dan iemand ouder dan 14 op zo'n fatbike ziet rondrijden. Ik bedoel, ze moeten het allemaal zelf weten hoor, maar ik vind het best onaantrekkelijk.
Snap ik ook niet. Technisch gezien zijn fatbikes veiliger dan normale e-bikes vanwege de dikke banden, maar de kwaliteit is echt niet zo goed als een vanmoof of gazelle.quote:Op zondag 9 november 2025 13:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik vind het altijd een beetje een treurig gezicht als je dan iemand ouder dan 14 op zo'n fatbike ziet rondrijden. Ik bedoel, ze moeten het allemaal zelf weten hoor, maar ik vind het best onaantrekkelijk.
Misschien zit er iets in een fatbike waardoor de rijders spontaan een laag IQ krijgen en gaan rijden als een debiel.quote:Op zondag 9 november 2025 13:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Technisch gezien zijn fatbikes veiliger dan normale e-bikes vanwege de dikke banden, maar de kwaliteit is echt niet zo goed als een vanmoof of gazelle.
Ehh, wat?quote:Volgens Rijkswaterstaat komt het zo'n 4000 keer per jaar voor dat iemand met de fiets, scooter, scootmobiel of te voet op een snelweg terechtkomt
Als je wegenwerkers, politie etc meerekent onder 'te voet' zou ik veel meer verwachten.quote:
Hoe dan?quote:Op zondag 9 november 2025 13:31 schreef Mikeytt het volgende:
Snap ik ook niet. Technisch gezien zijn fatbikes veiliger dan normale e-bikes vanwege de dikke banden, maar de kwaliteit is echt niet zo goed als een vanmoof of gazelle.
Veel mensen die niet willen omlopen/-fietsen en dan kiezen voor de kortste route over de snelweg (vluchtstrook).quote:
Dronken (zoals deze fatbiker), oosteuropeanen die het allemaal niet goed (willen) snappen, warrige bejaarden. En daarvan zullen sommige personen in hun eentje voor meerdere meldingen verantwoordelijk zijn, de broer van m'n oma bijvoorbeeld blijft stelselmatig met zijn brommobieltje de snelweg oprijden.quote:
Ook wel eens gedaan. Ik was met een fiets met een lange aanhanger (met een kano) onderweg van Rotterdam naar Leiden. en moest de brug over die toendertijd over de Rijn lag, met een fietspad parallel aan de A4. Alleen paste mijn combinatie niet tussen de hekken door die ze geinstalleerd hadden om fietsers te pesten. Dus maar even de toerit naar de A4 gepakt, over de vluchtstrook, en aan de andere kant van de brug bij het tankstation er weer af om op de reguliere route te komen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |