quote:Op maandag 10 november 2025 09:03 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
https://www.om.nl/onderwe(...)dna-gegevens-bewaard
Mijn veroordeling was begin 2001 en die straf zat er dus ook al voor 2010 op.quote:De wet is van toepassing op:
personen die na 1 mei 2010 veroordeeld zijn voor een misdrijf
waarvoor voorlopige hechtenis is toegestaan of voor 1 mei 2010 zijn
veroordeeld voor een misdrijf, maar die op deze datum hun straf of
maatregel nog niet hebben uitgezeten of nog moeten ondergaan.
Iets in mij zei ook al dat we hem waarschijnlijk toch nooit weer zien.quote:Op maandag 10 november 2025 10:22 schreef Kim-Holland het volgende:
..een getuige heeft voorspeld dat ‘we Rodney nooit meer terug zullen zien’, maar wilde deze voorspelling niet verder onderbouwen.
Oh oké, bedankt voor de mededeling en fijne dag verder.![]()
https://dgki.nl/b58558e-vermissing-misdrijf/
[nog nooit eerder gezien deze sitemaar er staat alles in dat in de premium artikelen ook te lezen is.]
Dat heb ik gedaan. Ik was er heel ff hélemaal klaar mee.quote:Op maandag 10 november 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
Waarom is de foto uit de OP gehaald? @:jippie
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 10 november 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Iets in mij zei ook al dat we hem waarschijnlijk toch nooit weer zien.
Ooohquote:Op maandag 10 november 2025 12:20 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Ik was er heel ff hélemaal klaar mee.
Ben dan alleen wel benieuwd waar dat bootje bijvoorbeeld gebleven is.quote:
Ik wil het wel herstellen maar heb geen toegang meer tot de OP.quote:Op maandag 10 november 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooohja zag Jippie haar naam eronder staan met wijziging dus vandaar.
Bootjes hebben geen kenteken of zo waarmee je de eigenaar kunt opsporen. Als het ding er lang genoeg ligt zonder aandacht dat zinkt ie op een dag en over het algemeen wordt zo iets dan in opdracht van de gemeente opgeruimd als er na een aankondiging (op die boot) geen eigenaar meldt.quote:Op maandag 10 november 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben dan alleen wel benieuwd waar dat bootje bijvoorbeeld gebleven is.
Hangt van de grootte af toch?quote:Op maandag 10 november 2025 12:57 schreef 215 het volgende:
[..]
Bootjes hebben geen kenteken of zo waarmee je de eigenaar kunt opsporen. Als het ding er lang genoeg ligt zonder aandacht dat zinkt ie op een dag en over het algemeen wordt zo iets dan in opdracht van de gemeente opgeruimd als er na een aankondiging (op die boot) geen eigenaar meldt.
Dus is het bootje geruimd of mogelijk voor die tijd al gejat.
Of Rodney ligt met bootje en al ergens op de bodem van het Markermeer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |