Actie verwijderem was van TS, ik heb het enkel teruggeplaatstquote:Op zondag 9 november 2025 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En de enige reden dat het weg was was omdat TS veronderstelde dat jij om een andere reden iets gedaan had dan TS graag wilde denken, en daarom was het 'stik er in' en OP weg?
Echt hoor.
Dat weet ik, mijn vraag blijft dus gewoon overeind.quote:Op zondag 9 november 2025 14:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Actie verwijderem was van TS, ik heb het enkel teruggeplaatst
Ja reclassering. Hij kwam niet meer opdagen en dat vonden ze niks voor hem. Toch hebben ze geen verdere actie ondernomen.quote:Op zondag 9 november 2025 13:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
5 jaar weg en nu is er iemand die toch maar eens aan de bel heeft getrokken? Raarrr. Blijkbaar had deze vent verder helemaal geen kennisen of contact met instanties (met name dat laatste lijkt me wel voor de hand liggen als het zo'n stennisschoppende verslaafde was) die het nooit is opgevallen dat hij al jaren verdwenen is?
[..]
Want zowel boot als Canta zijn ook verdwenen, of wat? Dit is allemaal best vreemd.
Vreemd.quote:Op zondag 9 november 2025 14:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja reclassering. Hij kwam niet meer opdagen en dat vonden ze niks voor hem. Toch hebben ze geen verdere actie ondernomen.
Waarschijnlijk vonden ze dat hun taak niet.quote:Op zondag 9 november 2025 13:50 schreef potjecreme het volgende:
Raar dat de reclassering niet eerder aan de bel heeft getrokken.
Realiteit is vaak nog gekker dan fictiequote:Op zondag 9 november 2025 14:55 schreef potjecreme het volgende:
In het Telegraaf artikel lees je over alle tegenslagen in het onderzoek. In een film zou je het niet geloven. Zijn advocaat dood. Eigena van tuin waar de canta is gevonden heeft herseninfarct gehad en kan niet meer praten.
quote:Op zondag 9 november 2025 14:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vreemd.
Maar weet verder niet wat de afspraken zijn met reclassering. Er zullen genoeg mensen zijn die geen moeite doen aan hun herstel terug de maatschappij in en niet meer komen opdagen.
Nou, over het algemeen zijn contacten met reclassering niet geheel vrijwillig. Het niet houden aan 'afspraken' levert over het algemeen wel wat bezoekjes en maatregelen van justitie op.quote:Op zondag 9 november 2025 14:54 schreef Red_85 het volgende:
Waarschijnlijk vonden ze dat hun taak niet.
Zoals veel NL instanties altijd naar elkaar wijzen mbt hun verantwoordelijkheden.
Iemand postte het hier in dit topic, maar geen idee hoe die persoon aan die informatie komt.quote:Op zondag 9 november 2025 16:21 schreef 215 het volgende:
[..]
[..]
Nou, over het algemeen zijn contacten met reclassering niet geheel vrijwillig. Het niet houden aan 'afspraken' levert over het algemeen wel wat bezoekjes en maatregelen van justitie op.
Maar ik heb dan ook nergens gelezen dat ie onder toezicht van reclassering stond.
Telegraaf, link in de opquote:Op zondag 9 november 2025 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Iemand postte het hier in dit topic, maar geen idee hoe die persoon aan die informatie komt.
Die links doen het niet meer (door de herstel actie?)quote:
Nou nou, kan het wat aardiger?quote:Op zondag 9 november 2025 12:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je kan het dak op met je bedankje.
Graag weer on-topic verder.
Gezien zijn karakter zal hij op een andere plek ook wel opgevallen zijn. Ga er maar rustig van uit dat ie niet meer onder ons is.quote:Op zondag 9 november 2025 20:41 schreef -river- het volgende:
Die man zal toch ook wel een inkomen dus adres nodig hebben en een keer misschien medische hulp hebben gezocht.
Dat denk ik ook, was geen schatje zo te lezen.quote:Op zondag 9 november 2025 20:45 schreef 215 het volgende:
[..]
Gezien zijn karakter zal hij op een andere plek ook wel opgevallen zijn. Ga er maar rustig van uit dat ie niet meer onder ons is.
Uitkering is stop gezet. Januari 2021 is er voor het laatst gepind. Ze weten niet door wie. Beelden zijn inmiddels gewist.quote:Op zondag 9 november 2025 20:41 schreef -river- het volgende:
Die man zal toch ook wel een inkomen dus adres nodig hebben en een keer misschien medische hulp hebben gezocht.
Wat is deze?quote:Op zondag 9 november 2025 11:04 schreef Kim-Holland het volgende:
In het onderzoek naar zijn vermissing loopt de politie tegen privacyregels aan. Na vijf jaar zijn politiegegevens niet meer toegankelijk, wat het proces ingewikkelder maakt. "Dat is te zot voor woorden, als je namens de samenleving vermisten probeert terug te vinden", vertelt rechercheur Bob Schagen tegenover Het Parool.
https://www.om.nl/onderwe(...)dna-gegevens-bewaardquote:Op maandag 10 november 2025 08:56 schreef vosss het volgende:
Hoe lang mogen ze overigens dna bewaren?
Dat geloof ik dus ook niet.quote:Op maandag 10 november 2025 09:09 schreef Kim-Holland het volgende:
Het ene artikel schrijft dat zijn nichtje de vermissing heeft aangegeven.
Een ander artikel weer zijn moeder na aandringen van de politie.
En weer een ander artikel bij toeval toen agenten hem moesten opsporen vanwege een openstaande gevangenisstraf.
Verder klinkt het mij ook als kul dat gegevens na 5 jaren verwijderd worden en zeker bij persoon als deze die regelmatig met de politie te maken had.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |