Dat was waarschijnlijk precies het probleem, het uitgaanspubliek? Nu mag je eigenlijk gewoon bij lunch, borrel en avondeten alcohol drinken. Voor normale mensen prima lijkt mequote:Op zondag 9 november 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh hmm oke nou dan tijdens het uitgaan niet meer :p
Geen idee waarom ze het hebben gedaanquote:Op zondag 9 november 2025 15:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk precies het probleem, het uitgaanspubliek? Nu mag je eigenlijk gewoon bij lunch, borrel en avondeten alcohol drinken. Voor normale mensen prima lijkt me
Jammerquote:Op zondag 9 november 2025 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het niet goed op de foto.
Wat eet je erbij?quote:Op zondag 9 november 2025 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zuurvlees is al lekker aan het pruttelen
ik ben onderwegquote:Op zondag 9 november 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat eet je erbij?
Hier staat de bolognesesaus al 3u te pruttelen, en die gaat deels in een lasagne
Er gaat niets boven de heerlijke warmte van een houtkachel. En de geur kan ik erg waarderen.quote:Op zondag 9 november 2025 15:29 schreef STING het volgende:
Echt, wat een stelletje pyromanen hier in de wijk met hun houtstook, de laatste dagen flink vaak weer de ramen dicht moeten doen. Hoop dat dat eens verboden wordt
Open vuur buiten bedoel je dan, met vuurkorf o.i.d.? Dat moet je gewoon niet doen midden in een woonwijkquote:Op zondag 9 november 2025 15:29 schreef STING het volgende:
Echt, wat een stelletje pyromanen hier in de wijk met hun houtstook, de laatste dagen flink vaak weer de ramen dicht moeten doen. Hoop dat dat eens verboden wordt
Oh een houtkachel. Die geur vind ik ook wel lekkerquote:Op zondag 9 november 2025 15:32 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Er gaat niets boven de heerlijke warmte van een houtkachel. En de geur kan ik erg waarderen.
Rode kool, haricort vert, aardappelpuree.quote:Op zondag 9 november 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat eet je erbij?
Hier staat de bolognesesaus al 3u te pruttelen, en die gaat deels in een lasagne
Dit zijn voornamelijk houtkachels.quote:Op zondag 9 november 2025 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Open vuur buiten bedoel je dan, met vuurkorf o.i.d.? Dat moet je gewoon niet doen midden in een woonwijkTenzij er veel ruimte tussen jou en je buren zit.
Hmm ja. Wij doen de open haard alleen aan als er geen bewolking is en er wat wind staat inderdaad, om die reden.quote:Op zondag 9 november 2025 15:36 schreef STING het volgende:
[..]
Dit zijn voornamelijk houtkachels.
Dus als het windstil is (stookwijzer code rood) zoals nu, blijft de lucht goed hangen en ruiken de slaapkamers boven lekker naar houtstook en natuurlijk flink ongezond.
Opgestaan is plaats vergaanquote:Op zondag 9 november 2025 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Sowieso mensenIk was gister even schoenen aan het passen in een winkel, zat op zo'n bankje. Ik had m'n tas er staan, m'n eigen schoenen ernaast en de doos waar de nieuwe schoenen in zaten stond op dat bankje. Ik sta even op om de schoenen in de spiegel te bekijken, die was NAAST dat bankje, en zodra ik was opgestaan komen er een vrouw met kind en gaan gewoon op dat bankje schoenen zitten passen
Hallo?
Volgende keer oude stinkschoenen bij het bankje laten staanquote:Op zondag 9 november 2025 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Sowieso mensenIk was gister even schoenen aan het passen in een winkel, zat op zo'n bankje. Ik had m'n tas er staan, m'n eigen schoenen ernaast en de doos waar de nieuwe schoenen in zaten stond op dat bankje. Ik sta even op om de schoenen in de spiegel te bekijken, die was NAAST dat bankje, en zodra ik was opgestaan komen er een vrouw met kind en gaan gewoon op dat bankje schoenen zitten passen
Hallo?
M'n schoenen stonden er dus gewoonquote:Op zondag 9 november 2025 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgende keer oude stinkschoenen bij het bankje laten staan![]()
Zo had ik een tijdje geleden eindelijk een marmot op schoot zitten in de bergen. Die bleef gezellie al een kwartier zitten. Komt er een duitse familie met luidruchtige kinderen bijna bovenop me zittenDie marmot dook gelijk weer z'n holletje in
Dan stonken ze niet genoegquote:Op zondag 9 november 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n schoenen stonden er dus gewoonMaar zijn nog vrij nieuwe schoenen dus die hield ik al in de gaten, voordat iemand denkt 'hey die zijn leuk' en ze gaan passen. Dat zag ik ook wel gebeuren.
Dit is niet Rotterdam hequote:Op zondag 9 november 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
ik zou eerder denken wees blij dat je tas er nog stond :p
Waar naartoe?quote:Op zondag 9 november 2025 15:51 schreef essnhills het volgende:
Noem nog eens wat dingetjes om mee te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |