Is op Fok wel schering en inslag.quote:
ohquote:Op zondag 9 november 2025 11:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is op Fok wel schering en inslag.
kan je nu starten als je wil?quote:Op zondag 9 november 2025 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
wanneer is het mannenhatenvrouwenuurtje?
Spulletjes inpakken voor vakantie morgenquote:
Moet vanmiddag naar familie voor etentjequote:
Dadelijk met de motor weg.quote:
De rest van het jaarquote:Op zondag 9 november 2025 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
Dit, als ik mijn Sims werkend krijgquote:
quote:Op zondag 9 november 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spulletjes inpakken voor vakantie morgen
quote:Op zondag 9 november 2025 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
Oh ik haat vrouwen niet hoor. Kost alleen maar energie.quote:
Ik ga verder met silksong.quote:Op zondag 9 november 2025 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit, als ik mijn Sims werkend krijg
Scheurtjes in het midden?quote:Op zondag 9 november 2025 12:19 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik na het eten nepnagels laten zetten want die scheurtjes in het midden blijven maar komen
Maar die zoekt iemand om haar te onderhouden, die zoekt geen liefde.quote:Op zondag 9 november 2025 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn beeld van vrouwen is de laatste tijd ook behoorlijk een train wreck aan het worden als ik het aan Facebook overlaat trouwens![]()
Fotootje van een vrouw van 50-55, moeder van drie, en dan een eisenpakket waar een paard de hik van krijgt:
• Je moet minstens 1,85 m lang zijn
• Niet roken
• Knap uiterlijk
• Minstens 100k per jaar verdienen
• etc etc
Dan vraag je je af wat zo iemand op een dating site doet?![]()
En anders wel geweeklaag in de trant van "Vroeger zaten mannen nog weleens vol passie achter ons aan! Wat is er gebeurd boe hoe!"
Nou ja, jullie zeiden "NO" en dat werd later "NO MEANS NO". Vroeg of laat gaan mannen dat toch oppikken.
ja je hebt ook vrouwen met mega schulden die gewoon vijf keer achter elkaar willen trouwen en scheiden om bij elke man de helft van hun schuld achter te laten.quote:Op zondag 9 november 2025 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die zoekt iemand om haar te onderhouden, die zoekt geen liefde.
Daarom zijn vrouwen altijd moequote:Op zondag 9 november 2025 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik haat vrouwen niet hoor. Kost alleen maar energie.
Dit zocht ik ook maar ik vond liefde. Dus misschien werkt het wel.quote:Op zondag 9 november 2025 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die zoekt iemand om haar te onderhouden, die zoekt geen liefde.
Dan moet je wel 5x een hele naïeve man treffen.quote:Op zondag 9 november 2025 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je hebt ook vrouwen met mega schulden die gewoon vijf keer achter elkaar willen trouwen en scheiden om bij elke man de helft van hun schuld achter te laten.
Naar Luctorlandquote:
Ja misschien dat het tegenwoordig minder goed werkt dan vroegah.quote:Op zondag 9 november 2025 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je wel 5x een hele naïeve man treffen.
Ja. En sommige vrouwen willen alleen maar geld. Het verschil is alleen dat ze dan niet "de rest er dan maar bij nemen" maar daar OOK nog allerlei eisen aan stellen. Ja zo wordt het niet wat.quote:Op zondag 9 november 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Sommige mannen willen gewoon een huishoudster, een kok en een gat om te neuken. De rest nemen ze er dan maar bij.
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 9 november 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
Er zijn zowel mannen als vrouwen die je beter zoveel mogelijk ontwijkt
Of beter nog, aan ELKAAR koppelt. Hopelijk hebben ze wel een magnetische hechtingsstijl of weetikveelquote:Op zondag 9 november 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
Komen ze nooit meer losquote:Op zondag 9 november 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of beter nog, aan ELKAAR koppelt. Hopelijk hebben ze wel een magnetische hechtingsstijl of weetikveel
Ik ontwijk ze ook zo veel mogelijkquote:Op zondag 9 november 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |