quote:Op zondag 9 november 2025 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja zo noemen ze dat. De anxious en avoidant. En dan heb je nog de secure en dat zijn mensen zonder issues.
Ik heb duidelijk een mix van de paniekerige en de ontwijkende.
quote:Angstig vermijdende hechting
Maar een heel klein percentage van alle mensen is angstig vermijdend gehecht. Zij wíllen zich wel graag emotioneel binden maar durven het niet als puntje bij paaltje komt. Deze mensen hebben last van bindingsangst.
Inmiddels niet meerquote:Op zondag 9 november 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Schijnbaar wel want je hebt een jas aan binnen zeg je zelf.
tja, misschien omdat het facebook-vrouwen zijn?quote:Op zondag 9 november 2025 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn beeld van vrouwen is de laatste tijd ook behoorlijk een train wreck aan het worden als ik het aan Facebook overlaat trouwens![]()
Fotootje van een vrouw van 50-55, moeder van drie, en dan een eisenpakket waar een paard de hik van krijgt:
• Je moet minstens 1,85 m lang zijn
• Niet roken
• Knap uiterlijk
• Minstens 100k per jaar verdienen
• etc etc
En anders wel geweeklaag van "Vroeger zaten mannen nog weleens vol passie achter ons aan! Wat is er gebeurd boe hoe!"
Nou ja, jullie zeiden "NO" en dat werd later "NO MEANS NO". Vroeg of laat gaan mannen dat toch oppikken.
Nou ja dat niet eens. Dat komt dan van Tinder. En dat zie ik omdat er op FB groepen langskomen van "hihi haha moet je dit zien op Tinderquote:Op zondag 9 november 2025 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, misschien omdat het facebook-vrouwen zijn?
Welnee joh, een enkele blik in jouw grote lieve trouwe intelligente ogen vol levensprik en al die onzinlijstjes gaan toch meteen de prullenbak in.quote:Op zondag 9 november 2025 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn beeld van vrouwen is de laatste tijd ook behoorlijk een train wreck aan het worden als ik het aan Facebook overlaat trouwens![]()
Fotootje van een vrouw van 50-55, moeder van drie, en dan een eisenpakket waar een paard de hik van krijgt:
• Niet roken
• Knap uiterlijk
• etc etc
Dan vraag je je af wat zo iemand op een dating site doet?![]()
En anders wel geweeklaag in de trant van "Vroeger zaten mannen nog weleens vol passie achter ons aan! Wat is er gebeurd boe hoe!"
Nou ja, jullie zeiden "NO" en dat werd later "NO MEANS NO". Vroeg of laat gaan mannen dat toch oppikken.
aha; tja.. mensenquote:Op zondag 9 november 2025 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat niet eens. Dat komt dan van Tinder. En dat zie ik omdat er op FB groepen langskomen van "hihi haha moet je dit zien op Tinder"
mja is niet zo bestquote:Op zondag 9 november 2025 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij maar lastig als je daar last van hebt.![]()
Ja best. Ik was er bij "NO" al wel klaar mee eigenlijkquote:Op zondag 9 november 2025 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welnee joh, een enkele blik in jouw grote lieve trouwe intelligente ogen vol levensprik en al die onzinlijstjes gaan toch meteen de prullenbak in.
zo even ontbijten en dan moet ik optijd de deur uit om iets op te halen en ergens anders weer af te droppenquote:
Ik ga straks nog even met de motor weg. Weer is goed en even lekker eruit zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
zo even ontbijten en dan moet ik optijd de deur uit om iets op te halen en ergens anders weer af te droppen
Ja zo werkt dan niet natuurlijk, je bent een leeuw, een puur roofdier, de Koning van de Grote Droge Vlakte, beetje je best doen voor wat vlees.quote:Op zondag 9 november 2025 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja best. Ik was er bij "NO" al wel klaar mee eigenlijk
Skip en next.quote:Op zondag 9 november 2025 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
• Niet roken
• Knap uiterlijk
• etc etc
Dan vraag je je af wat zo iemand op een dating site doet?![]()
En anders wel geweeklaag in de trant van "Vroeger zaten mannen nog weleens vol passie achter ons aan! Wat is er gebeurd boe hoe!"
liever lui dan moe; zie ik op werk helaas ook te vaak met alle sollicitanten die afhaken bij onsquote:Op zondag 9 november 2025 11:17 schreef kwiwi het volgende:
Wat is er mis met mensen tussen de 20 en 30 zegBij de brandweer training werd er door de trainer tussendoor naar een aantal geroepen dat ze sneller moesten werken, of dat ze hun broek over hun schoenen moesten hebben i.p.v. erin, etc. Gewoon hele normale dingen dus.
Gaan ze daarna zitten janken dat er tegen ze geschreeuwd werd (er werd gewoon naar de andere kant van de straat geroepen), dat de trainer een zeikerd is, dat ze niet meer mee willen doen. Kunnen totaal niet met 'kritiek' omgaanEn kritiek kun je het niet eens noemen, gewoon feedback.
Hoewel moet zeggen dat ze ook niet allemaal zo waren, degenen die in het leger zitten klagen nergens over. Zijn waarschijnlijk veel erger gewend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is net naar haar atelier gefietst dus ik zal vanmiddag wel bericht krijgen dat ik het kan ophalen.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 9 november 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
Vandaag krijgt Hedwig een nieuw kussentje in haar kattenpoef met deze superzachte stof.erg euhmm... kleurrijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het kussentje wat erbij hoort is pikzwart en zie je niet eens en sowieso vind ik dat ding te dun want als ik een beetje druk voel ik de grond.quote:
Dit soort zeikerdjes werden vroeger beschimpt, bespuugd en uitgelachen, sinds de sterkeren dit niet meer mogen doen planten ze zich razendsnel voort en zijn we van woeste wolven tot piepende chihuahua's verworden.quote:Op zondag 9 november 2025 11:17 schreef kwiwi het volgende:
Wat is er mis met mensen tussen de 20 en 30 zegBij de brandweer training werd er door de trainer tussendoor naar een aantal geroepen dat ze sneller moesten werken, of dat ze hun broek over hun schoenen moesten hebben i.p.v. erin, etc. Gewoon hele normale dingen dus.
Gaan ze daarna zitten janken dat er tegen ze geschreeuwd werd (er werd gewoon naar de andere kant van de straat geroepen), dat de trainer een zeikerd is, dat ze niet meer mee willen doen. Kunnen totaal niet met 'kritiek' omgaanEn kritiek kun je het niet eens noemen, gewoon feedback.
Hoewel moet zeggen dat ze ook niet allemaal zo waren, degenen die in het leger zitten klagen nergens over. Zijn waarschijnlijk veel erger gewend
quote:Op zondag 9 november 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Ik las dat @:bitterbal zich bij de club heeft aangemeld. Goed zo
Er is helemaal niets mis met mijquote:Op zondag 9 november 2025 11:17 schreef kwiwi het volgende:
En die moeten levens redden?quote:Op zondag 9 november 2025 11:17 schreef kwiwi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |