Ohja goed idee, dan mogen ze elkaar lastig vallen en laten ze de normale mensen met rustquote:Op zondag 9 november 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of beter nog, aan ELKAAR koppelt. Hopelijk hebben ze wel een magnetische hechtingsstijl of weetikveel
Gewoon met tie wraps aan elkaar binden als het magnetische veld niet werktquote:Op zondag 9 november 2025 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja goed idee, dan mogen ze elkaar lastig vallen en laten ze de normale mensen met rust
klinkt niet alsof nepnagels dat gaan oplossenquote:Op zondag 9 november 2025 12:19 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik na het eten nepnagels laten zetten want die scheurtjes in het midden blijven maar komen
En ducttapequote:Op zondag 9 november 2025 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon met tie wraps aan elkaar binden als het magnetische veld niet werkt
is dst een probleem?quote:Op zondag 9 november 2025 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komen ze nooit meer los
Nee juist een pluspuntquote:
Groetjes terugquote:Op zondag 9 november 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga afronden. De groeten allemaal
quote:Op zondag 9 november 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
Weer heerlijk wandelweertje vandaag, t-shirtweer in november
Is het puntmutsenuurtje waarin mannen gebasht worden al met een passende naam opgenomen in het SC schema in de OP?quote:Op zondag 9 november 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Sommige mannen willen gewoon een huishoudster, een kok en een gat om te neuken. De rest nemen ze er dan maar bij.
nu al?quote:Op zondag 9 november 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga afronden. De groeten allemaal
Niet alle mannen he?quote:Op zondag 9 november 2025 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het puntmutsenuurtje waarin mannen gebasht worden al met een passende naam opgenomen in het SC schema in de OP?
Dat is wel heel veel nuance.quote:
maar hedwig is toch een kindquote:Op zondag 9 november 2025 13:53 schreef Ama het volgende:
Oh kussentje voor Hedwig komt morgen dus kan ik lekker verder bezig blijven gaan met LEGO. Wat is het leven zonder kinderen toch heerlijk.
quote:
quote:Op zondag 9 november 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er staat een regel dat zegt: mannen als een groep zijn om uit te kotsen, individuele mannen kunnen oke zijn.
Ik mag er maar één hebben.quote:Op zondag 9 november 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Sommige mannen willen gewoon een huishoudster, een kok en een gat om te neuken. De rest nemen ze er dan maar bij.
ohh hmm oke nou dan tijdens het uitgaan niet meer :pquote:Op zondag 9 november 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
thailand heeft een aanscherping op de alcoholwet ingevoerd en niemand begrijpt er wat van![]()
Under the new interpretation, consumers themselves may face penalties — not just vendors. Those found “sitting and drinking” alcohol in restaurants outside permitted hours (11:00-14:00 and 17:00-24:00) could be fined up to 10,000 baht.
Voorheen mocht je dat ik geen alcohol kopen in de supermarkt tussen 1 en 4 ofzo in de middag.
Nu mag je dus zelfs in een restaurant geen biertje meer drinken bij het eten
Picsquote:Op zondag 9 november 2025 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nieuwe nagellak maar het geeft een beetje zuurstoftekort-vibes.
Dat was waarschijnlijk precies het probleem, het uitgaanspubliek? Nu mag je eigenlijk gewoon bij lunch, borrel en avondeten alcohol drinken. Voor normale mensen prima lijkt mequote:Op zondag 9 november 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh hmm oke nou dan tijdens het uitgaan niet meer :p
Geen idee waarom ze het hebben gedaanquote:Op zondag 9 november 2025 15:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk precies het probleem, het uitgaanspubliek? Nu mag je eigenlijk gewoon bij lunch, borrel en avondeten alcohol drinken. Voor normale mensen prima lijkt me
Jammerquote:Op zondag 9 november 2025 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het niet goed op de foto.
Wat eet je erbij?quote:Op zondag 9 november 2025 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zuurvlees is al lekker aan het pruttelen
ik ben onderwegquote:Op zondag 9 november 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat eet je erbij?
Hier staat de bolognesesaus al 3u te pruttelen, en die gaat deels in een lasagne
Er gaat niets boven de heerlijke warmte van een houtkachel. En de geur kan ik erg waarderen.quote:Op zondag 9 november 2025 15:29 schreef STING het volgende:
Echt, wat een stelletje pyromanen hier in de wijk met hun houtstook, de laatste dagen flink vaak weer de ramen dicht moeten doen. Hoop dat dat eens verboden wordt
Open vuur buiten bedoel je dan, met vuurkorf o.i.d.? Dat moet je gewoon niet doen midden in een woonwijkquote:Op zondag 9 november 2025 15:29 schreef STING het volgende:
Echt, wat een stelletje pyromanen hier in de wijk met hun houtstook, de laatste dagen flink vaak weer de ramen dicht moeten doen. Hoop dat dat eens verboden wordt
Oh een houtkachel. Die geur vind ik ook wel lekkerquote:Op zondag 9 november 2025 15:32 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Er gaat niets boven de heerlijke warmte van een houtkachel. En de geur kan ik erg waarderen.
Rode kool, haricort vert, aardappelpuree.quote:Op zondag 9 november 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat eet je erbij?
Hier staat de bolognesesaus al 3u te pruttelen, en die gaat deels in een lasagne
Dit zijn voornamelijk houtkachels.quote:Op zondag 9 november 2025 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Open vuur buiten bedoel je dan, met vuurkorf o.i.d.? Dat moet je gewoon niet doen midden in een woonwijkTenzij er veel ruimte tussen jou en je buren zit.
Hmm ja. Wij doen de open haard alleen aan als er geen bewolking is en er wat wind staat inderdaad, om die reden.quote:Op zondag 9 november 2025 15:36 schreef STING het volgende:
[..]
Dit zijn voornamelijk houtkachels.
Dus als het windstil is (stookwijzer code rood) zoals nu, blijft de lucht goed hangen en ruiken de slaapkamers boven lekker naar houtstook en natuurlijk flink ongezond.
Opgestaan is plaats vergaanquote:Op zondag 9 november 2025 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Sowieso mensenIk was gister even schoenen aan het passen in een winkel, zat op zo'n bankje. Ik had m'n tas er staan, m'n eigen schoenen ernaast en de doos waar de nieuwe schoenen in zaten stond op dat bankje. Ik sta even op om de schoenen in de spiegel te bekijken, die was NAAST dat bankje, en zodra ik was opgestaan komen er een vrouw met kind en gaan gewoon op dat bankje schoenen zitten passen
Hallo?
Volgende keer oude stinkschoenen bij het bankje laten staanquote:Op zondag 9 november 2025 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Sowieso mensenIk was gister even schoenen aan het passen in een winkel, zat op zo'n bankje. Ik had m'n tas er staan, m'n eigen schoenen ernaast en de doos waar de nieuwe schoenen in zaten stond op dat bankje. Ik sta even op om de schoenen in de spiegel te bekijken, die was NAAST dat bankje, en zodra ik was opgestaan komen er een vrouw met kind en gaan gewoon op dat bankje schoenen zitten passen
Hallo?
M'n schoenen stonden er dus gewoonquote:Op zondag 9 november 2025 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgende keer oude stinkschoenen bij het bankje laten staan![]()
Zo had ik een tijdje geleden eindelijk een marmot op schoot zitten in de bergen. Die bleef gezellie al een kwartier zitten. Komt er een duitse familie met luidruchtige kinderen bijna bovenop me zittenDie marmot dook gelijk weer z'n holletje in
Dan stonken ze niet genoegquote:Op zondag 9 november 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n schoenen stonden er dus gewoonMaar zijn nog vrij nieuwe schoenen dus die hield ik al in de gaten, voordat iemand denkt 'hey die zijn leuk' en ze gaan passen. Dat zag ik ook wel gebeuren.
Dit is niet Rotterdam hequote:Op zondag 9 november 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
ik zou eerder denken wees blij dat je tas er nog stond :p
Waar naartoe?quote:Op zondag 9 november 2025 15:51 schreef essnhills het volgende:
Noem nog eens wat dingetjes om mee te nemen?
Weekje Zeelandquote:
Opladers en ondergoed.quote:Op zondag 9 november 2025 15:51 schreef essnhills het volgende:
Ik zou zeggen: haaknaalden. Alles wat je verder vergeet is niet zo erg want kun je daar gewoon kopenquote:
Het is wel Zeeland he.quote:Op zondag 9 november 2025 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: haaknaalden. Alles wat je verder vergeet is niet zo erg want kun je daar gewoon kopen
Medicijnen en een paraplu.quote:Op zondag 9 november 2025 15:51 schreef essnhills het volgende:
Zwempak.quote:
Met wat oude guldens.quote:Op zondag 9 november 2025 16:09 schreef Recce het volgende:
Misschien ook genoeg cashgeld? Ik weet niet of je daar wel overal met pin kan betalen.
Dat lijkt me wel lekker rustig inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2025 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met oud op nieuw zit ik in de Ardennen. Dan moet je er ook van uit gaan dat alle winkels gesloten zijn, niemand je kan of wil verstaan en de verwarming in je huis stuk is. Heb er wel zin in.
En woordenboek Duits?quote:Op zondag 9 november 2025 16:05 schreef essnhills het volgende:
Oke streekwoordenboek stond ook niet op mijn lijstje
Graag gedaan.quote:Op zondag 9 november 2025 16:05 schreef essnhills het volgende:
Alles behalve zwempak stond al op mijn lijstje
Mijn leidingevende moest gisteren ook naar Zeeland met het voetbalteam van zijn dochterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Goed puntquote:Op zondag 9 november 2025 16:09 schreef Recce het volgende:
Misschien ook genoeg cashgeld? Ik weet niet of je daar wel overal met pin kan betalen.
quote:Op zondag 9 november 2025 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben volgende week een lang weekend in Zeeland
Zeelandquote:
Misschien ook even een zaklamp mee.quote:Op zondag 9 november 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed punt
Hebben ze wel 24 uur per dag stroom daar?
@:luctor.et.emergo
quote:Op zondag 9 november 2025 15:51 schreef essnhills het volgende:
Anticonceptiemiddelen.quote:Op zondag 9 november 2025 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben volgende week een lang weekend in Zeeland
quote:
Het water stroomt daar 24 uur per dagquote:Op zondag 9 november 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed punt
Hebben ze wel 24 uur per dag stroom daar?
@:luctor.et.emergo
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |