Ja grmbl echt niets idd. Hij is een voorbeeld voor jullie allemaalquote:Op zondag 9 november 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteraard!
Wel naar dat je je mannenhaat nu op GRMBL afreageert. Wat heeft die jongen je ooit misdaan?
Je had me ook gewoon appelmoes kunnen noemenquote:Op zondag 9 november 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoef je toch niet zo gemeen terug te doen
Dan moet je zelf maar even de hengel erbij pakkenquote:Op zondag 9 november 2025 10:28 schreef Haags het volgende:
Ik heb trek in zalm.
7.99 voor 200gr zalm![]()
Eerst 7 jaar laten hangen en dan daarna afbrandenquote:Op zondag 9 november 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteraard!
Wel naar dat je je mannenhaat nu op GRMBL afreageert. Wat heeft die jongen je ooit misdaan?
Nee, ik doel specifiek op het soort mannen waar jij een zwak voor hebt.quote:Op zondag 9 november 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bedoeld mannen in het algemeen?
Ja oké sorry.quote:Op zondag 9 november 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had me ook gewoon appelmoes kunnen noemen
Ja dat komt dus door hoe ik denk.quote:Op zondag 9 november 2025 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik doel specifiek op het soort mannen waar jij een zwak voor hebt.
LEGOquote:Op zondag 9 november 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat ik maar even iets anders ga doen.
Gelukkig, denk dat de frituur verkeerd stond afgesteldquote:Op zondag 9 november 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja oké sorry.
Jij bent idd appelmoes
Dat heet de rest van het lichaam.quote:Op zondag 9 november 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Totaal nutteloos.
Bv wat is dat stukje nutteloze huid wat aan een piemel zit ?
Je zit met een jas aan in huis omdat je zat te rillen van de kou maar je bent niet ziek hoor.quote:Op zondag 9 november 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon 20,5 in huis, hater
En dud0r liegt. Zoals gewoonlijk.
Ik heb gisteren @4EverBlackEyed de gracht in geyeetquote:
Kom vechten dan trilpoesquote:Op zondag 9 november 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens wat anders dan een duin, goed plan
Ja dat dusquote:Op zondag 9 november 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De man
Hahahahahahahahab snap je hem Haags
Dure businessquote:Op zondag 9 november 2025 10:28 schreef Haags het volgende:
Ik heb trek in zalm.
7.99 voor 200gr zalm![]()
Laatste bezoek18 dagen, 16 uur geleden.quote:Op zondag 9 november 2025 10:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat heet de rest van het lichaam.
[..]
Je zit met een jas aan in huis omdat je zat te rillen van de kou maar je bent niet ziek hoor.
[..]
Ik heb gisteren @:4everblackeyed de gracht in geyeet
[..]
Kom vechten dan trilpoes
[..]
Ja dat dus
[..]
Dure business
Sorry even een kleine inzinkingquote:Op zondag 9 november 2025 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig, denk dat de frituur verkeerd stond afgesteld
dus je hebt een voorkeur zonder nutteloos?quote:Op zondag 9 november 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Totaal nutteloos.
Bv wat is dat stukje nutteloze huid wat aan een piemel zit ?
Dan snap ik nu waarom je mannen afzweert.quote:Op zondag 9 november 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat komt dus door hoe ik denk.
Eerst mannen haten en daarna gooi je zelf degene die zich voorbeeldig gedraagt onder de bus.quote:Op zondag 9 november 2025 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja grmbl echt niets idd. Hij is een voorbeeld voor jullie allemaal
Geen koortsquote:Op zondag 9 november 2025 10:31 schreef dud0r het volgende:
Je zit met een jas aan in huis omdat je zat te rillen van de kou maar je bent niet ziek hoor.
quote:Op zondag 9 november 2025 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Beetje teken des tijds, een asielzoeker slacht een jong meisje af en meteen zijn alle mannen fout, Bals logica en kijk op de wereld.
Je kan natuurlijk ook gewoon de verwarming iets hoger zetten.quote:Op zondag 9 november 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen koorts
En als ik niet zo afschuwelijk geslapen had, had ik me vast verder ook wel prima gevoeld.
Niet meer denken dusquote:Op zondag 9 november 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat komt dus door hoe ik denk.
Is ze al zo lang niet geweest?quote:Op zondag 9 november 2025 10:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Laatste bezoek18 dagen, 16 uur geleden.
Ga meer slapen dan.quote:Op zondag 9 november 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen koorts
En als ik niet zo afschuwelijk geslapen had, had ik me vast verder ook wel prima gevoeld.
Vaker met vrouwen omgaan dan. Merk je vanzelf hoe die ook achterbaks en geniepig kunnen zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het zijn niet alle mannen maar het zijn wel altijd mannen
Het is 20,5 en de zon schijnt volle bak. Vandaag is dat absoluut geen probleem.quote:Op zondag 9 november 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon de verwarming iets hoger zetten.Vaak vind ik het met 19 ook prima en soms vind ik het wat fris en doe ik hem even omhoog.
Dat dus.quote:Op zondag 9 november 2025 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik las vandaag de theorie dat ik altijd op dit soort mannen val omdat ik zelf een ontwijkende hechtingstijl heb Denk dat dit wel klopt.
En dat is dan mijn schuld of zo.quote:Op zondag 9 november 2025 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik las vandaag de theorie dat ik altijd op dit soort mannen val omdat ik zelf een ontwijkende hechtingstijl heb Denk dat dit wel klopt.
Schijnbaar wel want je hebt een jas aan binnen zeg je zelf.quote:Op zondag 9 november 2025 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is 20,5 en de zon schijnt volle bak. Vandaag is dat absoluut geen probleem.
gewoon niet meer op mannen vallen dan, of vrouwenquote:Op zondag 9 november 2025 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik kan je nog wel wat leuke verhaaltjes vertellen over kutwijven hoor.quote:Op zondag 9 november 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het zijn niet alle mannen maar het zijn wel altijd mannen
Dus met frikandel was het al een pluspunt dat die ver weg woonde en ook zei geen relatie te willen plus het het aantrekken en afstoten wat als een soort verslaving werkt omdat je elke keer een dopamine shot krijgt.quote:
Ja daar ga ik vanmiddag weer mee verder ik heb gisteren bijna de helft gedaan.quote:
Nou ja zo noemen ze dat. De anxious en avoidant. En dan heb je nog de secure en dat zijn mensen zonder issues.quote:Op zondag 9 november 2025 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap sowieso niet wat er ontwijkend kan zijn aan een hechtingsstijl eigenlijk. Dan is het geen hechtingsstijl maar een afstootmechanisme.
Lijkt mij maar lastig als je daar last van hebt.quote:Op zondag 9 november 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus met frikandel was het al een pluspunt dat die ver weg woonde en ook zei geen relatie te willen plus het het aantrekken en afstoten wat als een soort verslaving werkt omdat je elke keer een dopamine shot krijgt.
Ja.quote:Op zondag 9 november 2025 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet meer denken dus
[..]
Is ze al zo lang niet geweest?
[..]
Ga meer slapen dan.
quote:Op zondag 9 november 2025 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja zo noemen ze dat. De anxious en avoidant. En dan heb je nog de secure en dat zijn mensen zonder issues.
Ik heb duidelijk een mix van de paniekerige en de ontwijkende.
quote:Angstig vermijdende hechting
Maar een heel klein percentage van alle mensen is angstig vermijdend gehecht. Zij wíllen zich wel graag emotioneel binden maar durven het niet als puntje bij paaltje komt. Deze mensen hebben last van bindingsangst.
Inmiddels niet meerquote:Op zondag 9 november 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Schijnbaar wel want je hebt een jas aan binnen zeg je zelf.
tja, misschien omdat het facebook-vrouwen zijn?quote:Op zondag 9 november 2025 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn beeld van vrouwen is de laatste tijd ook behoorlijk een train wreck aan het worden als ik het aan Facebook overlaat trouwens![]()
Fotootje van een vrouw van 50-55, moeder van drie, en dan een eisenpakket waar een paard de hik van krijgt:
• Je moet minstens 1,85 m lang zijn
• Niet roken
• Knap uiterlijk
• Minstens 100k per jaar verdienen
• etc etc
En anders wel geweeklaag van "Vroeger zaten mannen nog weleens vol passie achter ons aan! Wat is er gebeurd boe hoe!"
Nou ja, jullie zeiden "NO" en dat werd later "NO MEANS NO". Vroeg of laat gaan mannen dat toch oppikken.
Nou ja dat niet eens. Dat komt dan van Tinder. En dat zie ik omdat er op FB groepen langskomen van "hihi haha moet je dit zien op Tinderquote:Op zondag 9 november 2025 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, misschien omdat het facebook-vrouwen zijn?
Welnee joh, een enkele blik in jouw grote lieve trouwe intelligente ogen vol levensprik en al die onzinlijstjes gaan toch meteen de prullenbak in.quote:Op zondag 9 november 2025 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn beeld van vrouwen is de laatste tijd ook behoorlijk een train wreck aan het worden als ik het aan Facebook overlaat trouwens![]()
Fotootje van een vrouw van 50-55, moeder van drie, en dan een eisenpakket waar een paard de hik van krijgt:
• Je moet minstens 1,85 m lang zijn
• Niet roken
• Knap uiterlijk
• Minstens 100k per jaar verdienen
• etc etc
Dan vraag je je af wat zo iemand op een dating site doet?![]()
En anders wel geweeklaag in de trant van "Vroeger zaten mannen nog weleens vol passie achter ons aan! Wat is er gebeurd boe hoe!"
Nou ja, jullie zeiden "NO" en dat werd later "NO MEANS NO". Vroeg of laat gaan mannen dat toch oppikken.
aha; tja.. mensenquote:Op zondag 9 november 2025 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat niet eens. Dat komt dan van Tinder. En dat zie ik omdat er op FB groepen langskomen van "hihi haha moet je dit zien op Tinder"
mja is niet zo bestquote:Op zondag 9 november 2025 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij maar lastig als je daar last van hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |