SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Geen idee, zou kunnen. Ze loopt wel veel en vreet zich volgens mij niet elke dag helemaal volquote:
Als vervanging voor het Vrijheidsbeeld maar dan met de tekst "Give me your money and fuck foreigners" in plaats van "Give me your tired, your poor"quote:Op zondag 9 november 2025 10:04 schreef Recce het volgende:
Het lijkt me nog steeds een goed idee als de Europese Unie een enorm lelijk, gigantisch gouden standbeeld van Trump cadeau geeft aan de VS. Gewoon om te fucken.
Dat laatste is raarquote:Op zondag 9 november 2025 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen. Ze loopt wel veel en vreet zich volgens mij niet elke dag helemaal vol
Al geef je hem het meest afzichtelijke beeld ooit dan nog ziet die het als een verheerlijking dat ze hem aanbidden en verafgodenquote:Op zondag 9 november 2025 10:04 schreef Recce het volgende:
Het lijkt me nog steeds een goed idee als de Europese Unie een enorm lelijk, gigantisch gouden standbeeld van Trump cadeau geeft aan de VS. Gewoon om te fucken.
Dit is dan ook wel een verzamelplek voor speciaaltjesquote:
Ja, prachtig toch?quote:Op zondag 9 november 2025 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al geef je hem het meest afzichtelijke beeld ooit dan nog ziet die het als een verheerlijking dat ze hem aanbidden en verafgoden
Dan 'ie loopt zo ver naast zijn schoenen dat de schoenenfabriek zelfs nog gebouwd moet wordenquote:
Correct.quote:Op zondag 9 november 2025 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel een verzamelplek voor speciaaltjes
quote:Op zondag 9 november 2025 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi vriendje.
@:nattekat is ziek. Wat vind je daar van?
Hmmmquote:Op zondag 9 november 2025 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen. Ze loopt wel veel en vreet zich volgens mij niet elke dag helemaal vol
Hij heeft ook geen warme kleding want hij moet een jas aan nu in huis.quote:
Daardoor zal zijn energierekening wel dalen met ¤2.50. Het is het allemaal waard!quote:Op zondag 9 november 2025 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen warme kleding want hij moet een jas aan nu in huis.
Nou nou nou.quote:Op zondag 9 november 2025 10:17 schreef bitterbal het volgende:
Mannen staan gelijk aan het kwaad wat grmbl mayo noemt.
Lolquote:Op zondag 9 november 2025 10:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Daardoor zal zijn energierekening wel dalen met ¤2.50. Het is het allemaal waard!
Maak je me nu uit voor mayoquote:Op zondag 9 november 2025 10:17 schreef bitterbal het volgende:
Wat heb ik jou ooit misdaan, verbrandde snack met bevroren ragoutquote:
quote:Op zondag 9 november 2025 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb ik jou ooit misdaan, verbrandde snack met bevroren ragout
Het is gewoon 20,5 in huis, haterquote:Op zondag 9 november 2025 10:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Daardoor zal zijn energierekening wel dalen met ¤2.50. Het is het allemaal waard!
Ehm....quote:Op zondag 9 november 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Totaal nutteloos.
Bv wat is dat stukje nutteloze huid wat aan een piemel zit ?
Kom!! We rollen @dud0r van een bergquote:Op zondag 9 november 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon 20,5 in huis, hater
En dud0r liegt. Zoals gewoonlijk.
quote:Op zondag 9 november 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Totaal nutteloos.
Gooit een tientje naar Bal voor een spiegel.quote:Op zondag 9 november 2025 10:17 schreef bitterbal het volgende:
Over piemels hebben op een zondag. God heeft voor minder.....quote:Op zondag 9 november 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat ik maar even iets anders ga doen.
@dud0r bedoelde jou ipv @nattekat.quote:Op zondag 9 november 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De man
Hahahahahahahahab snap je hem Haags
Nah wat dan? Zeker onze mond omdat we altijd teveel pratenquote:Op zondag 9 november 2025 10:23 schreef Recce het volgende:
[..]Alsof vrouwen geen nutteloze onderdelen hebben.
Ja jij noemt mij mayoquote:
Ga door.quote:Op zondag 9 november 2025 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah wat dan? Zeker onze mond omdat we altijd teveel praten
Heatstrokequote:Op zondag 9 november 2025 10:25 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dud0r bedoelde jou ipv @:nattekat.
Je hebt koorts, ballie
Heeft je Andrew Tate adept je teleurgesteld?quote:
Uiteraard!quote:
Je bedoeld mannen in het algemeen?quote:Op zondag 9 november 2025 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft je Andrew Tate adept je teleurgesteld?
Ja grmbl echt niets idd. Hij is een voorbeeld voor jullie allemaalquote:Op zondag 9 november 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteraard!
Wel naar dat je je mannenhaat nu op GRMBL afreageert. Wat heeft die jongen je ooit misdaan?
Je had me ook gewoon appelmoes kunnen noemenquote:Op zondag 9 november 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoef je toch niet zo gemeen terug te doen
Dan moet je zelf maar even de hengel erbij pakkenquote:Op zondag 9 november 2025 10:28 schreef Haags het volgende:
Ik heb trek in zalm.
7.99 voor 200gr zalm![]()
Eerst 7 jaar laten hangen en dan daarna afbrandenquote:Op zondag 9 november 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteraard!
Wel naar dat je je mannenhaat nu op GRMBL afreageert. Wat heeft die jongen je ooit misdaan?
Nee, ik doel specifiek op het soort mannen waar jij een zwak voor hebt.quote:Op zondag 9 november 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bedoeld mannen in het algemeen?
Ja oké sorry.quote:Op zondag 9 november 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had me ook gewoon appelmoes kunnen noemen
Ja dat komt dus door hoe ik denk.quote:Op zondag 9 november 2025 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik doel specifiek op het soort mannen waar jij een zwak voor hebt.
LEGOquote:Op zondag 9 november 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat ik maar even iets anders ga doen.
Gelukkig, denk dat de frituur verkeerd stond afgesteldquote:Op zondag 9 november 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja oké sorry.
Jij bent idd appelmoes
Dat heet de rest van het lichaam.quote:Op zondag 9 november 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Totaal nutteloos.
Je zit met een jas aan in huis omdat je zat te rillen van de kou maar je bent niet ziek hoor.quote:Op zondag 9 november 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon 20,5 in huis, hater
En dud0r liegt. Zoals gewoonlijk.
Ik heb gisteren @4EverBlackEyed de gracht in geyeetquote:
Kom vechten dan trilpoesquote:Op zondag 9 november 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens wat anders dan een duin, goed plan
Ja dat dusquote:Op zondag 9 november 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De man
Hahahahahahahahab snap je hem Haags
Dure businessquote:Op zondag 9 november 2025 10:28 schreef Haags het volgende:
Ik heb trek in zalm.
7.99 voor 200gr zalm![]()
Laatste bezoek18 dagen, 16 uur geleden.quote:Op zondag 9 november 2025 10:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat heet de rest van het lichaam.
[..]
Je zit met een jas aan in huis omdat je zat te rillen van de kou maar je bent niet ziek hoor.
[..]
Ik heb gisteren @:4everblackeyed de gracht in geyeet
[..]
Kom vechten dan trilpoes
[..]
Ja dat dus
[..]
Dure business
Sorry even een kleine inzinkingquote:Op zondag 9 november 2025 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig, denk dat de frituur verkeerd stond afgesteld
dus je hebt een voorkeur zonder nutteloos?quote:Op zondag 9 november 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Totaal nutteloos.
Dan snap ik nu waarom je mannen afzweert.quote:Op zondag 9 november 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat komt dus door hoe ik denk.
Eerst mannen haten en daarna gooi je zelf degene die zich voorbeeldig gedraagt onder de bus.quote:Op zondag 9 november 2025 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja grmbl echt niets idd. Hij is een voorbeeld voor jullie allemaal
Geen koortsquote:Op zondag 9 november 2025 10:31 schreef dud0r het volgende:
Je zit met een jas aan in huis omdat je zat te rillen van de kou maar je bent niet ziek hoor.
quote:Op zondag 9 november 2025 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Beetje teken des tijds, een asielzoeker slacht een jong meisje af en meteen zijn alle mannen fout, Bals logica en kijk op de wereld.
Je kan natuurlijk ook gewoon de verwarming iets hoger zetten.quote:Op zondag 9 november 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen koorts
En als ik niet zo afschuwelijk geslapen had, had ik me vast verder ook wel prima gevoeld.
Niet meer denken dusquote:Op zondag 9 november 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat komt dus door hoe ik denk.
Is ze al zo lang niet geweest?quote:Op zondag 9 november 2025 10:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Laatste bezoek18 dagen, 16 uur geleden.
Ga meer slapen dan.quote:Op zondag 9 november 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen koorts
En als ik niet zo afschuwelijk geslapen had, had ik me vast verder ook wel prima gevoeld.
Vaker met vrouwen omgaan dan. Merk je vanzelf hoe die ook achterbaks en geniepig kunnen zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het zijn niet alle mannen maar het zijn wel altijd mannen
Het is 20,5 en de zon schijnt volle bak. Vandaag is dat absoluut geen probleem.quote:Op zondag 9 november 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon de verwarming iets hoger zetten.Vaak vind ik het met 19 ook prima en soms vind ik het wat fris en doe ik hem even omhoog.
Dat dus.quote:Op zondag 9 november 2025 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik las vandaag de theorie dat ik altijd op dit soort mannen val omdat ik zelf een ontwijkende hechtingstijl heb Denk dat dit wel klopt.
En dat is dan mijn schuld of zo.quote:Op zondag 9 november 2025 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik las vandaag de theorie dat ik altijd op dit soort mannen val omdat ik zelf een ontwijkende hechtingstijl heb Denk dat dit wel klopt.
Schijnbaar wel want je hebt een jas aan binnen zeg je zelf.quote:Op zondag 9 november 2025 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is 20,5 en de zon schijnt volle bak. Vandaag is dat absoluut geen probleem.
gewoon niet meer op mannen vallen dan, of vrouwenquote:Op zondag 9 november 2025 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik kan je nog wel wat leuke verhaaltjes vertellen over kutwijven hoor.quote:Op zondag 9 november 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het zijn niet alle mannen maar het zijn wel altijd mannen
Dus met frikandel was het al een pluspunt dat die ver weg woonde en ook zei geen relatie te willen plus het het aantrekken en afstoten wat als een soort verslaving werkt omdat je elke keer een dopamine shot krijgt.quote:
Ja daar ga ik vanmiddag weer mee verder ik heb gisteren bijna de helft gedaan.quote:
Nou ja zo noemen ze dat. De anxious en avoidant. En dan heb je nog de secure en dat zijn mensen zonder issues.quote:Op zondag 9 november 2025 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap sowieso niet wat er ontwijkend kan zijn aan een hechtingsstijl eigenlijk. Dan is het geen hechtingsstijl maar een afstootmechanisme.
Lijkt mij maar lastig als je daar last van hebt.quote:Op zondag 9 november 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus met frikandel was het al een pluspunt dat die ver weg woonde en ook zei geen relatie te willen plus het het aantrekken en afstoten wat als een soort verslaving werkt omdat je elke keer een dopamine shot krijgt.
Ja.quote:Op zondag 9 november 2025 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet meer denken dus
[..]
Is ze al zo lang niet geweest?
[..]
Ga meer slapen dan.
quote:Op zondag 9 november 2025 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja zo noemen ze dat. De anxious en avoidant. En dan heb je nog de secure en dat zijn mensen zonder issues.
Ik heb duidelijk een mix van de paniekerige en de ontwijkende.
quote:Angstig vermijdende hechting
Maar een heel klein percentage van alle mensen is angstig vermijdend gehecht. Zij wíllen zich wel graag emotioneel binden maar durven het niet als puntje bij paaltje komt. Deze mensen hebben last van bindingsangst.
Inmiddels niet meerquote:Op zondag 9 november 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Schijnbaar wel want je hebt een jas aan binnen zeg je zelf.
tja, misschien omdat het facebook-vrouwen zijn?quote:Op zondag 9 november 2025 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn beeld van vrouwen is de laatste tijd ook behoorlijk een train wreck aan het worden als ik het aan Facebook overlaat trouwens![]()
Fotootje van een vrouw van 50-55, moeder van drie, en dan een eisenpakket waar een paard de hik van krijgt:
• Je moet minstens 1,85 m lang zijn
• Niet roken
• Knap uiterlijk
• Minstens 100k per jaar verdienen
• etc etc
En anders wel geweeklaag van "Vroeger zaten mannen nog weleens vol passie achter ons aan! Wat is er gebeurd boe hoe!"
Nou ja, jullie zeiden "NO" en dat werd later "NO MEANS NO". Vroeg of laat gaan mannen dat toch oppikken.
Nou ja dat niet eens. Dat komt dan van Tinder. En dat zie ik omdat er op FB groepen langskomen van "hihi haha moet je dit zien op Tinderquote:Op zondag 9 november 2025 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, misschien omdat het facebook-vrouwen zijn?
Welnee joh, een enkele blik in jouw grote lieve trouwe intelligente ogen vol levensprik en al die onzinlijstjes gaan toch meteen de prullenbak in.quote:Op zondag 9 november 2025 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn beeld van vrouwen is de laatste tijd ook behoorlijk een train wreck aan het worden als ik het aan Facebook overlaat trouwens![]()
Fotootje van een vrouw van 50-55, moeder van drie, en dan een eisenpakket waar een paard de hik van krijgt:
• Niet roken
• Knap uiterlijk
• etc etc
Dan vraag je je af wat zo iemand op een dating site doet?![]()
En anders wel geweeklaag in de trant van "Vroeger zaten mannen nog weleens vol passie achter ons aan! Wat is er gebeurd boe hoe!"
Nou ja, jullie zeiden "NO" en dat werd later "NO MEANS NO". Vroeg of laat gaan mannen dat toch oppikken.
aha; tja.. mensenquote:Op zondag 9 november 2025 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat niet eens. Dat komt dan van Tinder. En dat zie ik omdat er op FB groepen langskomen van "hihi haha moet je dit zien op Tinder"
mja is niet zo bestquote:Op zondag 9 november 2025 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij maar lastig als je daar last van hebt.![]()
Ja best. Ik was er bij "NO" al wel klaar mee eigenlijkquote:Op zondag 9 november 2025 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welnee joh, een enkele blik in jouw grote lieve trouwe intelligente ogen vol levensprik en al die onzinlijstjes gaan toch meteen de prullenbak in.
zo even ontbijten en dan moet ik optijd de deur uit om iets op te halen en ergens anders weer af te droppenquote:
Ik ga straks nog even met de motor weg. Weer is goed en even lekker eruit zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
zo even ontbijten en dan moet ik optijd de deur uit om iets op te halen en ergens anders weer af te droppen
Ja zo werkt dan niet natuurlijk, je bent een leeuw, een puur roofdier, de Koning van de Grote Droge Vlakte, beetje je best doen voor wat vlees.quote:Op zondag 9 november 2025 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja best. Ik was er bij "NO" al wel klaar mee eigenlijk
Skip en next.quote:Op zondag 9 november 2025 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
• Niet roken
• Knap uiterlijk
• etc etc
En anders wel geweeklaag in de trant van "Vroeger zaten mannen nog weleens vol passie achter ons aan! Wat is er gebeurd boe hoe!"
liever lui dan moe; zie ik op werk helaas ook te vaak met alle sollicitanten die afhaken bij onsquote:Op zondag 9 november 2025 11:17 schreef kwiwi het volgende:
Wat is er mis met mensen tussen de 20 en 30 zegBij de brandweer training werd er door de trainer tussendoor naar een aantal geroepen dat ze sneller moesten werken, of dat ze hun broek over hun schoenen moesten hebben i.p.v. erin, etc. Gewoon hele normale dingen dus.
Gaan ze daarna zitten janken dat er tegen ze geschreeuwd werd (er werd gewoon naar de andere kant van de straat geroepen), dat de trainer een zeikerd is, dat ze niet meer mee willen doen. Kunnen totaal niet met 'kritiek' omgaanEn kritiek kun je het niet eens noemen, gewoon feedback.
Hoewel moet zeggen dat ze ook niet allemaal zo waren, degenen die in het leger zitten klagen nergens over. Zijn waarschijnlijk veel erger gewend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is net naar haar atelier gefietst dus ik zal vanmiddag wel bericht krijgen dat ik het kan ophalen.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 9 november 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
Vandaag krijgt Hedwig een nieuw kussentje in haar kattenpoef met deze superzachte stof.erg euhmm... kleurrijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het kussentje wat erbij hoort is pikzwart en zie je niet eens en sowieso vind ik dat ding te dun want als ik een beetje druk voel ik de grond.quote:
Dit soort zeikerdjes werden vroeger beschimpt, bespuugd en uitgelachen, sinds de sterkeren dit niet meer mogen doen planten ze zich razendsnel voort en zijn we van woeste wolven tot piepende chihuahua's verworden.quote:Op zondag 9 november 2025 11:17 schreef kwiwi het volgende:
Wat is er mis met mensen tussen de 20 en 30 zegBij de brandweer training werd er door de trainer tussendoor naar een aantal geroepen dat ze sneller moesten werken, of dat ze hun broek over hun schoenen moesten hebben i.p.v. erin, etc. Gewoon hele normale dingen dus.
Gaan ze daarna zitten janken dat er tegen ze geschreeuwd werd (er werd gewoon naar de andere kant van de straat geroepen), dat de trainer een zeikerd is, dat ze niet meer mee willen doen. Kunnen totaal niet met 'kritiek' omgaanEn kritiek kun je het niet eens noemen, gewoon feedback.
Hoewel moet zeggen dat ze ook niet allemaal zo waren, degenen die in het leger zitten klagen nergens over. Zijn waarschijnlijk veel erger gewend
quote:Op zondag 9 november 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Ik las dat @:bitterbal zich bij de club heeft aangemeld. Goed zo
Er is helemaal niets mis met mijquote:Op zondag 9 november 2025 11:17 schreef kwiwi het volgende:
En die moeten levens redden?quote:Op zondag 9 november 2025 11:17 schreef kwiwi het volgende:
Al die ledematen heb je laten lopenquote:Op zondag 9 november 2025 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had gisteren wel 5 mannen over de vloer. Ze hebben ook alle 5 het pand weer verlaten. Levend.
Van die Gen Zeikerds zeker.quote:Op zondag 9 november 2025 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
liever lui dan moe; zie ik op werk helaas ook te vaak met alle sollicitanten die afhaken bij ons
Godverdomme dat was wel een stuk beter geweest eigenlijk.quote:Op zondag 9 november 2025 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Als Columbus bang was geweest voor wat deining was Amerika ook nooit ontdekt.
Al die native Americansquote:Op zondag 9 november 2025 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdomme dat was wel een stuk beter geweest eigenlijk.
Jups. Zijn allemaal wel aardige mannen. Van het goede soort zeg maarquote:Op zondag 9 november 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al die ledematen heb je laten lopen
Ja dat vind ik er dus ook zo kwalijk aan. Snappen ze nou echt niet dat die trainer streng is om een reden? Het verschil tussen langzaam en snel werken, kan het verschil tussen leven een dood betekenen voor anderen.quote:Op zondag 9 november 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En die moeten levens redden?
Het staat toch in het handboek van onze club dat die niet bestaan?quote:Op zondag 9 november 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. Zijn allemaal wel aardige mannen. Van het goede soort zeg maar
Dan was het iemand anders wel geweest. Het is onvermijdelijkquote:Op zondag 9 november 2025 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden we geen Cola, computers, hamburgers, dikke vrouwen of vliegtuigen gehad.quote:Op zondag 9 november 2025 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 november 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou je het geloven als ik zeg dat ik geen dekentje heb?
Dekentjesquote:
Je reinste blasfemie is het gewoon!quote:
Dekentjesquote:
Je kan nooit teveel dekentjes hebbenquote:
immer dekentjes makenquote:Op zondag 9 november 2025 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
En als ze er te weinig heeft maakt ze wel nieuwe
Er staat een regel dat zegt: mannen als een groep zijn om uit te kotsen, individuele mannen kunnen oke zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het staat toch in het handboek van onze club dat die niet bestaan?
Stoppen met gangbangs is de oplossing.quote:Op zondag 9 november 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er staat een regel dat zegt: mannen als een groep zijn om uit te kotsen, individuele mannen kunnen oke zijn.
Ja die hadden daar gewoon lekker hun gangetje kunnen gaan. Echte ontwikkeling en zoquote:Op zondag 9 november 2025 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al die native Americans
Dat zeg ik.quote:Op zondag 9 november 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden we geen Cola, computers, hamburgers, dikke vrouwen of vliegtuigen gehad.
quote:Op zondag 9 november 2025 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwak primitief volk, een keer in het gezicht hoesten en een slokje vuurwater en ze vallen al om.quote:Op zondag 9 november 2025 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die hadden daar gewoon lekker hun gangetje kunnen gaan. Echte ontwikkeling en zo
Oh..quote:Op zondag 9 november 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er staat een regel dat zegt: mannen als een groep zijn om uit te kotsen, individuele mannen kunnen oke zijn.
Dekentjesquote:
Uhmquote:Op zondag 9 november 2025 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Cola: Muntjes ontroesten kan ook met azijn
Computers: Had me een heel wat gezeikjeslozer leven gebracht
Hamburgers: Schnitzels zijn toch beter
Dikke vrouwen: Ja
Vliegtuigen: Met de trein kom je er ook en zie je nogeens wat.
zonder computers had fok niet bestaanquote:Op zondag 9 november 2025 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Cola: Muntjes ontroesten kan ook met azijn
Computers: Had me een heel wat gezeikjeslozer leven gebracht
Hamburgers: Schnitzels zijn toch beter
Dikke vrouwen: Ja
Vliegtuigen: Met de trein kom je er ook en zie je nogeens wat.
En was de wereld mooierquote:Op zondag 9 november 2025 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder computers had fok niet bestaan
hadden we allemaal misschien wel een leven gehad
*motor start*quote:Op zondag 9 november 2025 11:40 schreef Nattekat het volgende:
Mensen wat is het goddelijk lekker buiten
dat weet ik nietquote:Op zondag 9 november 2025 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En was de wereld mooier
Of waren we allemaal depressief en eenzaam.quote:Op zondag 9 november 2025 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder computers had fok niet bestaan
hadden we allemaal misschien wel een leven gehad
misschien hadden we in dat geval allemaal gewoon al gesprongenquote:Op zondag 9 november 2025 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of waren we allemaal depressief en eenzaam.
Is op Fok wel schering en inslag.quote:
ohquote:Op zondag 9 november 2025 11:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is op Fok wel schering en inslag.
kan je nu starten als je wil?quote:Op zondag 9 november 2025 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
wanneer is het mannenhatenvrouwenuurtje?
Spulletjes inpakken voor vakantie morgenquote:
Moet vanmiddag naar familie voor etentjequote:
Dadelijk met de motor weg.quote:
De rest van het jaarquote:Op zondag 9 november 2025 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
Dit, als ik mijn Sims werkend krijgquote:
quote:Op zondag 9 november 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spulletjes inpakken voor vakantie morgen
quote:Op zondag 9 november 2025 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
Oh ik haat vrouwen niet hoor. Kost alleen maar energie.quote:
Ik ga verder met silksong.quote:Op zondag 9 november 2025 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit, als ik mijn Sims werkend krijg
Scheurtjes in het midden?quote:Op zondag 9 november 2025 12:19 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik na het eten nepnagels laten zetten want die scheurtjes in het midden blijven maar komen
Maar die zoekt iemand om haar te onderhouden, die zoekt geen liefde.quote:Op zondag 9 november 2025 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
• Niet roken
• Knap uiterlijk
• etc etc
ja je hebt ook vrouwen met mega schulden die gewoon vijf keer achter elkaar willen trouwen en scheiden om bij elke man de helft van hun schuld achter te laten.quote:Op zondag 9 november 2025 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die zoekt iemand om haar te onderhouden, die zoekt geen liefde.
Daarom zijn vrouwen altijd moequote:Op zondag 9 november 2025 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik haat vrouwen niet hoor. Kost alleen maar energie.
Dit zocht ik ook maar ik vond liefde. Dus misschien werkt het wel.quote:Op zondag 9 november 2025 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die zoekt iemand om haar te onderhouden, die zoekt geen liefde.
Dan moet je wel 5x een hele naïeve man treffen.quote:Op zondag 9 november 2025 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je hebt ook vrouwen met mega schulden die gewoon vijf keer achter elkaar willen trouwen en scheiden om bij elke man de helft van hun schuld achter te laten.
Naar Luctorlandquote:
Ja misschien dat het tegenwoordig minder goed werkt dan vroegah.quote:Op zondag 9 november 2025 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je wel 5x een hele naïeve man treffen.
Ja. En sommige vrouwen willen alleen maar geld. Het verschil is alleen dat ze dan niet "de rest er dan maar bij nemen" maar daar OOK nog allerlei eisen aan stellen. Ja zo wordt het niet wat.quote:Op zondag 9 november 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Sommige mannen willen gewoon een huishoudster, een kok en een gat om te neuken. De rest nemen ze er dan maar bij.
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 9 november 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
Er zijn zowel mannen als vrouwen die je beter zoveel mogelijk ontwijkt
Of beter nog, aan ELKAAR koppelt. Hopelijk hebben ze wel een magnetische hechtingsstijl of weetikveelquote:Op zondag 9 november 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
Komen ze nooit meer losquote:Op zondag 9 november 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of beter nog, aan ELKAAR koppelt. Hopelijk hebben ze wel een magnetische hechtingsstijl of weetikveel
Ik ontwijk ze ook zo veel mogelijkquote:Op zondag 9 november 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
In een bunker in de kelder worden we allemaal 120quote:
Kilo ja.quote:Op zondag 9 november 2025 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In een bunker in de kelder worden we allemaal 120
Ik kom er wel 4x daags uit om Meneertje Âmbar Pombar uit te laten hoorquote:Op zondag 9 november 2025 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In een bunker in de kelder worden we allemaal 120
Ohja goed idee, dan mogen ze elkaar lastig vallen en laten ze de normale mensen met rustquote:Op zondag 9 november 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of beter nog, aan ELKAAR koppelt. Hopelijk hebben ze wel een magnetische hechtingsstijl of weetikveel
Gewoon met tie wraps aan elkaar binden als het magnetische veld niet werktquote:Op zondag 9 november 2025 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja goed idee, dan mogen ze elkaar lastig vallen en laten ze de normale mensen met rust
klinkt niet alsof nepnagels dat gaan oplossenquote:Op zondag 9 november 2025 12:19 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik na het eten nepnagels laten zetten want die scheurtjes in het midden blijven maar komen
En ducttapequote:Op zondag 9 november 2025 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon met tie wraps aan elkaar binden als het magnetische veld niet werkt
is dst een probleem?quote:Op zondag 9 november 2025 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komen ze nooit meer los
Nee juist een pluspuntquote:
Groetjes terugquote:Op zondag 9 november 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga afronden. De groeten allemaal
quote:Op zondag 9 november 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
Weer heerlijk wandelweertje vandaag, t-shirtweer in november
Is het puntmutsenuurtje waarin mannen gebasht worden al met een passende naam opgenomen in het SC schema in de OP?quote:Op zondag 9 november 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Sommige mannen willen gewoon een huishoudster, een kok en een gat om te neuken. De rest nemen ze er dan maar bij.
nu al?quote:Op zondag 9 november 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga afronden. De groeten allemaal
Niet alle mannen he?quote:Op zondag 9 november 2025 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het puntmutsenuurtje waarin mannen gebasht worden al met een passende naam opgenomen in het SC schema in de OP?
Dat is wel heel veel nuance.quote:
maar hedwig is toch een kindquote:Op zondag 9 november 2025 13:53 schreef Ama het volgende:
Oh kussentje voor Hedwig komt morgen dus kan ik lekker verder bezig blijven gaan met LEGO. Wat is het leven zonder kinderen toch heerlijk.
quote:
quote:Op zondag 9 november 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag er maar één hebben.quote:Op zondag 9 november 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
ohh hmm oke nou dan tijdens het uitgaan niet meer :pquote:Op zondag 9 november 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
thailand heeft een aanscherping op de alcoholwet ingevoerd en niemand begrijpt er wat van![]()
Under the new interpretation, consumers themselves may face penalties — not just vendors. Those found “sitting and drinking” alcohol in restaurants outside permitted hours (11:00-14:00 and 17:00-24:00) could be fined up to 10,000 baht.
Voorheen mocht je dat ik geen alcohol kopen in de supermarkt tussen 1 en 4 ofzo in de middag.
Nu mag je dus zelfs in een restaurant geen biertje meer drinken bij het eten
Picsquote:Op zondag 9 november 2025 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nieuwe nagellak maar het geeft een beetje zuurstoftekort-vibes.
Dat was waarschijnlijk precies het probleem, het uitgaanspubliek? Nu mag je eigenlijk gewoon bij lunch, borrel en avondeten alcohol drinken. Voor normale mensen prima lijkt mequote:Op zondag 9 november 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh hmm oke nou dan tijdens het uitgaan niet meer :p
Geen idee waarom ze het hebben gedaanquote:Op zondag 9 november 2025 15:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk precies het probleem, het uitgaanspubliek? Nu mag je eigenlijk gewoon bij lunch, borrel en avondeten alcohol drinken. Voor normale mensen prima lijkt me
Jammerquote:Op zondag 9 november 2025 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het niet goed op de foto.
Wat eet je erbij?quote:Op zondag 9 november 2025 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zuurvlees is al lekker aan het pruttelen
ik ben onderwegquote:Op zondag 9 november 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat eet je erbij?
Hier staat de bolognesesaus al 3u te pruttelen, en die gaat deels in een lasagne
Er gaat niets boven de heerlijke warmte van een houtkachel. En de geur kan ik erg waarderen.quote:Op zondag 9 november 2025 15:29 schreef STING het volgende:
Echt, wat een stelletje pyromanen hier in de wijk met hun houtstook, de laatste dagen flink vaak weer de ramen dicht moeten doen. Hoop dat dat eens verboden wordt
Open vuur buiten bedoel je dan, met vuurkorf o.i.d.? Dat moet je gewoon niet doen midden in een woonwijkquote:Op zondag 9 november 2025 15:29 schreef STING het volgende:
Echt, wat een stelletje pyromanen hier in de wijk met hun houtstook, de laatste dagen flink vaak weer de ramen dicht moeten doen. Hoop dat dat eens verboden wordt
Oh een houtkachel. Die geur vind ik ook wel lekkerquote:Op zondag 9 november 2025 15:32 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Er gaat niets boven de heerlijke warmte van een houtkachel. En de geur kan ik erg waarderen.
Rode kool, haricort vert, aardappelpuree.quote:Op zondag 9 november 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat eet je erbij?
Hier staat de bolognesesaus al 3u te pruttelen, en die gaat deels in een lasagne
Dit zijn voornamelijk houtkachels.quote:Op zondag 9 november 2025 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Open vuur buiten bedoel je dan, met vuurkorf o.i.d.? Dat moet je gewoon niet doen midden in een woonwijkTenzij er veel ruimte tussen jou en je buren zit.
Hmm ja. Wij doen de open haard alleen aan als er geen bewolking is en er wat wind staat inderdaad, om die reden.quote:Op zondag 9 november 2025 15:36 schreef STING het volgende:
[..]
Dit zijn voornamelijk houtkachels.
Dus als het windstil is (stookwijzer code rood) zoals nu, blijft de lucht goed hangen en ruiken de slaapkamers boven lekker naar houtstook en natuurlijk flink ongezond.
Opgestaan is plaats vergaanquote:Op zondag 9 november 2025 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Sowieso mensenIk was gister even schoenen aan het passen in een winkel, zat op zo'n bankje. Ik had m'n tas er staan, m'n eigen schoenen ernaast en de doos waar de nieuwe schoenen in zaten stond op dat bankje. Ik sta even op om de schoenen in de spiegel te bekijken, die was NAAST dat bankje, en zodra ik was opgestaan komen er een vrouw met kind en gaan gewoon op dat bankje schoenen zitten passen
Hallo?
Volgende keer oude stinkschoenen bij het bankje laten staanquote:Op zondag 9 november 2025 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Sowieso mensenIk was gister even schoenen aan het passen in een winkel, zat op zo'n bankje. Ik had m'n tas er staan, m'n eigen schoenen ernaast en de doos waar de nieuwe schoenen in zaten stond op dat bankje. Ik sta even op om de schoenen in de spiegel te bekijken, die was NAAST dat bankje, en zodra ik was opgestaan komen er een vrouw met kind en gaan gewoon op dat bankje schoenen zitten passen
Hallo?
M'n schoenen stonden er dus gewoonquote:Op zondag 9 november 2025 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgende keer oude stinkschoenen bij het bankje laten staan![]()
Zo had ik een tijdje geleden eindelijk een marmot op schoot zitten in de bergen. Die bleef gezellie al een kwartier zitten. Komt er een duitse familie met luidruchtige kinderen bijna bovenop me zittenDie marmot dook gelijk weer z'n holletje in
Dan stonken ze niet genoegquote:Op zondag 9 november 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n schoenen stonden er dus gewoonMaar zijn nog vrij nieuwe schoenen dus die hield ik al in de gaten, voordat iemand denkt 'hey die zijn leuk' en ze gaan passen. Dat zag ik ook wel gebeuren.
Dit is niet Rotterdam hequote:Op zondag 9 november 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
ik zou eerder denken wees blij dat je tas er nog stond :p
Waar naartoe?quote:Op zondag 9 november 2025 15:51 schreef essnhills het volgende:
Noem nog eens wat dingetjes om mee te nemen?
Weekje Zeelandquote:
Opladers en ondergoed.quote:Op zondag 9 november 2025 15:51 schreef essnhills het volgende:
Ik zou zeggen: haaknaalden. Alles wat je verder vergeet is niet zo erg want kun je daar gewoon kopenquote:
Het is wel Zeeland he.quote:Op zondag 9 november 2025 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: haaknaalden. Alles wat je verder vergeet is niet zo erg want kun je daar gewoon kopen
Medicijnen en een paraplu.quote:Op zondag 9 november 2025 15:51 schreef essnhills het volgende:
Zwempak.quote:
Met wat oude guldens.quote:Op zondag 9 november 2025 16:09 schreef Recce het volgende:
Misschien ook genoeg cashgeld? Ik weet niet of je daar wel overal met pin kan betalen.
Dat lijkt me wel lekker rustig inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2025 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met oud op nieuw zit ik in de Ardennen. Dan moet je er ook van uit gaan dat alle winkels gesloten zijn, niemand je kan of wil verstaan en de verwarming in je huis stuk is. Heb er wel zin in.
En woordenboek Duits?quote:Op zondag 9 november 2025 16:05 schreef essnhills het volgende:
Oke streekwoordenboek stond ook niet op mijn lijstje
Graag gedaan.quote:Op zondag 9 november 2025 16:05 schreef essnhills het volgende:
Alles behalve zwempak stond al op mijn lijstje
Mijn leidingevende moest gisteren ook naar Zeeland met het voetbalteam van zijn dochterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Goed puntquote:Op zondag 9 november 2025 16:09 schreef Recce het volgende:
Misschien ook genoeg cashgeld? Ik weet niet of je daar wel overal met pin kan betalen.
quote:Op zondag 9 november 2025 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben volgende week een lang weekend in Zeeland
Zeelandquote:
Misschien ook even een zaklamp mee.quote:Op zondag 9 november 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed punt
Hebben ze wel 24 uur per dag stroom daar?
@:luctor.et.emergo
quote:Op zondag 9 november 2025 15:51 schreef essnhills het volgende:
Anticonceptiemiddelen.quote:Op zondag 9 november 2025 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben volgende week een lang weekend in Zeeland
quote:
Het water stroomt daar 24 uur per dagquote:Op zondag 9 november 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed punt
Hebben ze wel 24 uur per dag stroom daar?
@:luctor.et.emergo
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |