SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Geen idee, zou kunnen. Ze loopt wel veel en vreet zich volgens mij niet elke dag helemaal volquote:
Als vervanging voor het Vrijheidsbeeld maar dan met de tekst "Give me your money and fuck foreigners" in plaats van "Give me your tired, your poor"quote:Op zondag 9 november 2025 10:04 schreef Recce het volgende:
Het lijkt me nog steeds een goed idee als de Europese Unie een enorm lelijk, gigantisch gouden standbeeld van Trump cadeau geeft aan de VS. Gewoon om te fucken.
Dat laatste is raarquote:Op zondag 9 november 2025 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen. Ze loopt wel veel en vreet zich volgens mij niet elke dag helemaal vol
Al geef je hem het meest afzichtelijke beeld ooit dan nog ziet die het als een verheerlijking dat ze hem aanbidden en verafgodenquote:Op zondag 9 november 2025 10:04 schreef Recce het volgende:
Het lijkt me nog steeds een goed idee als de Europese Unie een enorm lelijk, gigantisch gouden standbeeld van Trump cadeau geeft aan de VS. Gewoon om te fucken.
Dit is dan ook wel een verzamelplek voor speciaaltjesquote:
Ja, prachtig toch?quote:Op zondag 9 november 2025 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al geef je hem het meest afzichtelijke beeld ooit dan nog ziet die het als een verheerlijking dat ze hem aanbidden en verafgoden
Dan 'ie loopt zo ver naast zijn schoenen dat de schoenenfabriek zelfs nog gebouwd moet wordenquote:
Correct.quote:Op zondag 9 november 2025 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel een verzamelplek voor speciaaltjes
quote:Op zondag 9 november 2025 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi vriendje.
@:nattekat is ziek. Wat vind je daar van?
Hmmmquote:Op zondag 9 november 2025 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen. Ze loopt wel veel en vreet zich volgens mij niet elke dag helemaal vol
Hij heeft ook geen warme kleding want hij moet een jas aan nu in huis.quote:
Daardoor zal zijn energierekening wel dalen met ¤2.50. Het is het allemaal waard!quote:Op zondag 9 november 2025 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen warme kleding want hij moet een jas aan nu in huis.
Nou nou nou.quote:Op zondag 9 november 2025 10:17 schreef bitterbal het volgende:
Mannen staan gelijk aan het kwaad wat grmbl mayo noemt.
Lolquote:Op zondag 9 november 2025 10:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Daardoor zal zijn energierekening wel dalen met ¤2.50. Het is het allemaal waard!
Maak je me nu uit voor mayoquote:Op zondag 9 november 2025 10:17 schreef bitterbal het volgende:
Mannen staan gelijk aan het kwaad wat grmbl mayo noemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |