Ja dar was ik nou ook juist bang voor.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:48 schreef maily het volgende:
Druppel op de goloeiende plaat waarschijnlijk maar mooi dat hij gepakt is.
Ook weer zo'n bullshit verhaal. De ontploffingskracht zal ongetwijfeld overeen komen. Maar een handgranaat is vooral gevaarlijk door de scherfwerking, stukken metaal die je lichaam doorboren. Een Corbra is gemaakt van karton. Een nuance die ze daar niet in meebrengen.quote:Illegaal vuurwerk, zoals bijvoorbeeld de Cobra 6, heeft per stuk dezelfde ontploffingskracht als een kleine handgranaat", aldus de politie.
Dat zegt-ie hier letterlijk. Dat het in sommige landen in Europa op de markt ligt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
Vind het altijd wat overdreven, maar dit nieuws moet altijd in november/december even naar buiten komen "want kijk uit, we houden je in de gaten"
Soms komt zelfs de EOD langs, die zullen zich toch ook doodlachen bij dit soort meldingen? Dat spul ligt in sommige landen in Europa gewoon openlijk op de markt, en geen hond die er wat om geeft.
[..]
Ook weer zo'n bullshit verhaal. De ontploffingskracht zal ongetwijfeld overeen komen. Maar een handgranaat is vooral gevaarlijk door de scherfwerking, stukken metaal die je lichaam doorboren. Een Corbra is gemaakt van karton. Een nuance die ze daar niet in meebrengen.
Prima dat dat spul van straat verdwijnt hoor, ik heb ook niet zoveel behoefte aan dat spul voor mijn deur. Maar zo'n nieuwsartikel is altijd zo lekker overdreven opgehitst.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:46 schreef tesssssssss het volgende:
Als het mis gaat, is dat levensgevaarlijk. Illegaal vuurwerk, zoals bijvoorbeeld de Cobra 6, heeft per stuk dezelfde ontploffingskracht als een kleine handgranaat", aldus de politie.
Ja? Kun je dus precies niks meequote:Op zaterdag 8 november 2025 17:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat zegt-ie hier letterlijk. Dat het in sommige landen in Europa op de markt ligt.
Bekijk deze YouTube-video
Het mooiste uit de link vind ik nog het filmpje van Pablo met die geile MILF ernaast.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:46 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)werk-100-stuks-thuis
Onbegrijpelijk filmpje. We zien prachtige, overweldigende natuur en dan gaat daar een één of andere kutmarokkaan daar vuurwerk af zitten steken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat zegt-ie hier letterlijk. Dat het in sommige landen in Europa op de markt ligt.
Bekijk deze YouTube-video
De piko varianten passen in een lucifersdoosje waardoor ik altijd voldoende munitie op zak hadquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:13 schreef AchJa het volgende:
1 Slof strijkers is ook 100 stuks... Misdaad van de eeuw!
[ afbeelding ]
Thanks voor de tip, leuke milf inderdaad. En hilarisch, "illegaal vuurwerk moet van de markt af!", goh, moeten we straks ook illegale vuurwapens verbieden en geen alcohol meer verkopen onder de 18?quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het mooiste uit de link vind ik nog het filmpje van Pablo met die geile MILF ernaast.
En toen ineens herkende ik haar, zij is van 'Bij ons op het Kamp', heerlijke tv vind ik dat en deze moeder in het bijzonder
Vannacht nog een zwaargewonde jongen die vuurwerk afstak. Hij moest gereanimeerd worden en mist wat ledematen. Dat lukt je niet met legaal vuurwerk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:49 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Ja maar het heeft de ONTPLOFFINGSKRACHT VAN EEN KLEINE HANDGRANAAT bohhh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |