quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Absoluut! Laten ze een HARK pakken!
En geeft een dikke teringzooi.quote:
Om bier te halen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:41 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Mensen die onnodig geluid maken altijd terecht klacht. Ik heb mijn slaap nodig
Zie punt 3 in de OP.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:07 schreef FlippingCoin het volgende:
tegenwoordig heb je elektrische bladblazers die veel minder herrie maken
quote:
onzinlijstjequote:
Ik kan daar ook heel weinig mee met 3.. want op straat / voetpad / weg / terras / stoep / etc is het fijner als het weg is, op groen lekker laten liggen naar mijn inziens...quote:
Nee, die gebruik je voor stenen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Absoluut! Laten ze een HARK pakken!
Oké, voor steentjes en bladeren.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, die gebruik je voor stenen.
Als daar een bejaarde over uitglijdt zijn ze half -dood. Die breken dan een heup.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:42 schreef Hyaenidae het volgende:
Zijn dezelfde mongolen die met een sneeuwschuiver de stoep helemaal schoon gaan vegen als het gesneeuwd heeft.
Ik woon in zo'n buurt....maar hé, beter in zo'n wijk wonen dan in een verpauperde tokkiewijk.
Niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als daar een bejaarde over uitglijdt zijn ze half -dood.
dan komt er weer een woning vrij....quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als daar een bejaarde over uitglijdt zijn ze half -dood. Die breken dan een heup.
Ik blaas het blad juist de straat op, dan kan de gemeente zijn eigen zooi opruimenquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:06 schreef Chandler het volgende:
Van de week nog zeker een uurtje wezen blazen met m'n bladblazer! Was weer hard nodig, straat lag helemaal vol. Nu alles daar waar het niet tot last is en de straat weer minder glad/viezig
Geen verwarmde stoep hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:42 schreef Hyaenidae het volgende:
Zijn dezelfde mongolen die met een sneeuwschuiver de stoep helemaal schoon gaan vegen als het gesneeuwd heeft.
Ik woon in zo'n buurt....maar hé, beter in zo'n wijk wonen dan in een verpauperde tokkiewijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |