We hadden nooit gewonnen, dan is een scheidsrechter die alles kapot fluit gewoon nutteloos.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon minder fouten maken... Al dat afschuiven op anderen
ik zou niet durven..quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Is iedereen in z'n eentje aan het stappen ofzo?
quote:
Heb ik net gedaanquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet durven..
beetje naar buiten gaan
Dat ookquote:
Zelfs datquote:
jij hoort niet op fok..quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan
[..]
Dat ook
[..]
Zelfs dat
Ik heb net mijn Reddit streak van bijna 600 dagen gered, als ik niet per ongeluk een grappige post tegen kwam, had ik m'n gezicht daar ook al niet mogen vertonen.quote:
Ah okayquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
nee nee nee, dit is safe space met fokvriendjes
Het is nog vroegquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:06 schreef Donna het volgende:
Ik ga zo maar eens een nachtje rust pakken denk ik.
Geen zorgen, ik blijf nog even.quote:
Keihard aan de drugs?quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik blijf nog even.
Heb wel even wat middeltjes in moeten nemen om die wedstrijd fatsoenlijk te kunnen spelen, dus tja
Ik zit in een rare staat van cafeïne dat uit begint te werken, vermoeidheid van de wedstrijd en het feit dat ik vandaag veel te weinig gegeten heb. Ik verwacht straks gewoon uit het niets in elkaar te donderen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |