Rijdt wel volledig door de zandbak . Ik vrees alquote:Op dinsdag 11 november 2025 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toon ver in de achtergrond, erg mooi.
Zo dicht mogelijk bij de 50 minuten. Tenzij er junioren meedoen, dan is het zo dicht mogelijk bij de 45.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:21 schreef franklop het volgende:
Lange cross wel. Of is 50 minuten nu de standaard?
En al helemaal met zulke absurde tarievenquote:Op woensdag 12 november 2025 11:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat in België zoveel achter de decoder verdwijnt lijkt me niet echt een goede stap.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 november 2025 12:31 schreef vivelafete het volgende:
[..]
En al helemaal met zulke absurde tarieven
kun je in Vlaanderen niet via HBO Max kijken bij de home of cycling?quote:Op woensdag 12 november 2025 12:31 schreef vivelafete het volgende:
[..]
En al helemaal met zulke absurde tarieven
Nee die hebben de rechten niet voor Vlaanderen. Op EK/WK na.quote:Op woensdag 12 november 2025 14:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
kun je in Vlaanderen niet via HBO Max kijken bij de home of cycling?
Kampioenstrui is vergeven en Brand rijdt weer iedereen op een hoopquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brand lijkt vertrokken te zijn.
Zij doet het dit jaar elke keer op dezelfde manier. Niet al te wild starten en ongeveer halverwege de voorsprong pakken.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brand lijkt vertrokken te zijn.
Zo slecht is deze toch niet. Wel storend dat hij alleen zit. Oh Thijs is er nu ook.quote:
Wel jammer dat de driekleur aan de zijkant van de trui niet doorloopt.quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:15 schreef DiegoFuser het volgende:
De Belgische trui van Tibo is zoveel mooier dan dat gedrocht dat de Europese trui heet.
Toon heeft meteen een nieuwe brief van de UCI ontvangen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:32 schreef DiegoFuser het volgende:
Toon is de de twee crossen na het EK echt rot slecht. Die heeft vorige week alle supplementen in één keer opgebruikt.
Deze opmerking trek ik nu in.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:32 schreef Idisrom het volgende:
De Joris Nieuwenhuis van twee jaar geleden was toch beter voor mijn gevoel. Die Joris van toen zakte niet zo af als nu en in het afgelopen weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |