Hij heeft wel heel veel geluk. Maar goed ik praat met een fanquote:Op zondag 23 november 2025 06:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geluk hoort er een beetje bij. Soms win je ermee en soms niet.
Max weet precies wat hij doet. De rest ook. Alleen soms pakt het anders uit dan gedachtquote:Op zondag 23 november 2025 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft wel heel veel geluk. Maar goed ik praat met een fan
Je kan het mooi verwoorden Stigquote:Op zondag 23 november 2025 06:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max weet precies wat hij doet. De rest ook. Alleen soms pakt het anders uit dan gedacht
Is de waarheidquote:
Geluk is met de domme zegt men altijdquote:
Nou zegquote:Op zondag 23 november 2025 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geluk is met de domme zegt men altijd
quote:
quote:
quote:
*snif*quote:
Goed zo, grote jongenquote:
quote:
Is de race al bijna afgelopen?quote:
Net. Max wint. Norris 2. Maar die had mogelijk te weinig brandstof.quote:
Niet echt een verrassende uitslag dusquote:Op zondag 23 november 2025 06:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net. Max wint. Norris 2. Maar die had mogelijk te weinig brandstof.
Gebeurde genoegquote:Op zondag 23 november 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt een verrassende uitslag dus
Even goed niet verrassendquote:
Begin van seizoen was het wel anders.quote:
Ja er was stille hoop dat een ander eens zou winnenquote:Op zondag 23 november 2025 06:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Begin van seizoen was het wel anders.
Kan nog steeds. Ik denk dat Norris nog gaat winnen.quote:Op zondag 23 november 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er was stille hoop dat een ander eens zou winnen
Ik denk het niet maar van mij mag hij.quote:Op zondag 23 november 2025 06:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan nog steeds. Ik denk dat Norris nog gaat winnen.
Goed voor de sport.quote:Op zondag 23 november 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar van mij mag hij.
Tijd voor een andere kampioen
Denk dat het dan een stuk rustiger gaat worden in F! denk je niet. Zijn nu vooral Max fansquote:
Neuh, ik blijf wel kijken.quote:Op zondag 23 november 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat het dan een stuk rustiger gaat worden in F! denk je niet. Zijn nu vooral Max fans
Ja een paar wel, maar veel zullen afhakenquote:Op zondag 23 november 2025 06:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Neuh, ik blijf wel kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |