Dan zit jij dus in het verkeerde topic en het verkeerde subforum.quote:
Dankjewel maat.quote:
Maar ze heeft vast wel smaakpapillenquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:05 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik ken een Tjarda en die is zo goed als blind
Ja nee alleen denk ik niet dat out of your league een echt iets isquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan zit jij dus in het verkeerde topic en het verkeerde subforum.
[..]
Dankjewel maat.
Ik was sowieso al niet eerlijk tegen sjitarraman, ik kon die vent wel schieten. Het had echter een prachtig neveneffect en werd dus uiteindelijk als test beoordeeld, waar dat aanvankelijk niet eens de bedoeling was. Het leven kan leuke wendingen nemen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ja nee alleen denk ik niet dat out of your league een echt iets is
Je moet erbij zijn geweest. Was nog uit de tijd dat de Amerikanen zich met me bemoeiden.quote:
Vreselijke vent lijkt mij datquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik was sowieso al niet eerlijk tegen sjitarraman, ik kon die vent wel schieten. Het had echter een prachtig neveneffect en werd dus uiteindelijk als test beoordeeld, waar dat aanvankelijk niet eens de bedoeling was. Het leven kan leuke wendingen nemen.
Ik zag het wel als een slaafje van Jeroen. Ik kon hem geen Jeroen noemen, omdat Jurgen al Jeroen was.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:14 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Vreselijke vent lijkt mij dat
Jurgen hetenquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zag het wel als een slaafje van Jeroen. Ik kon hem geen Jeroen noemen, omdat Jurgen al Jeroen was.
Van Heeswijk. Volgens mij moest het nog een soort Jahweh verbastering of grapje zijn ofzo, maar dat was meer zo'n amfetaminehersenscheet. Het was gewoon een Jeroen.quote:
Nee, jij.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:14 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dat komt omdat het in ONZ thuishoort.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |