(oftewel: zoek uitdagingen )
Ja, dat zal wel helpen idd .
Ik zou eerder kiezen voor een sport of vereniging, ga eens naar een fokmeeting, ga eens naar de kroeg etc.etc.
Klopt dit een beetje met jullie eigen ervaringen?
Verder kun je wel je eenzaam gaan zitten voelen en zielig, maar dat verandert dus pas als je er echt iets aan doet. Naar buiten met die luie reet dus en ga wat leuks doen!
als je je alleen goed voelt kan je je pas met anderen goed voelen,
en doe fietsen ipv op de motor, beweging is goed voor je en knap je zeker van op.
quote:We doen inderdaad heel weinig samen. We wandelen of sporten wel eens samen...gaan naar de film dat soort dingen. Maar ik wil altijd meer. Als iets gewoon word dan vind ik het niet meer zo leuk.
Op dinsdag 25 februari 2003 11:43 schreef freud het volgende:
Het lijkt me vreselijk als je niet zou kunnen praten over dingen met je vriendin. Jullie maken echt niets meer mee of zo, doen nooit dingen?
Probleem is ook dat we allebei verbaal niet zo sterk zijn. We willen wel veel praten maar het zit gewoon niet in de aard van het beestje. Ik denk dat dat me het meest frustreerd.
quote:TRUE
Op dinsdag 25 februari 2003 11:41 schreef stradostomie het volgende:
je moet geen mensen nodig hebben om je goed te voelen,als je je alleen goed voelt kan je je pas met anderen goed voelen,
en doe fietsen ipv op de motor, beweging is goed voor je en knap je zeker van op.
quote:Zou best wel eens kunnen wat je zegt...maar ik hou ook wel van een potje counterstrike hoor. En eigenlijk verveel ik me nooit. Maar ik mis wel eens wat...en goed gesprek of zo weet je wel.
Op maandag 24 februari 2003 13:27 schreef LaTiNo het volgende:
Het valt me op dat mensen die niet van computerspelletjes houden zich vaker vervelen dan de mensen die dat wel leuk vinden (en dus makkelijker aan persoonlijk vertier komen).Klopt dit een beetje met jullie eigen ervaringen?
quote:Heb ik meerdere malen aan gedacht ja maar A ik ben allergisch voor die beesten en B ik woon in een dorpje waar ik eigenlijk al helemaal op uitgekeken ben incluis de gemiddelde bewoner.
Op dinsdag 25 februari 2003 11:15 schreef Xanthe het volgende:
Koop een hond , moet je uitlaten en dan kopm je automatisch met mensen in gesprek.
Op die manier heb ik wel wat leuke contacten opgedaan.
Ook mijn vriend werkt in ploegen en het heeft inderdaad op je sociale leven een behoorlijke impact.
Maar als jezelf de moeite neemt kun je best contacten onderhouden en niet in een sleur terecht komen.
Ik ga tegenwoordig even aan de bar van de sportschool zitten voor dat ik ga sporten...wel gezellig eigenlijk. Bakkie koffie en je vangt nog eens wat op.
Ach ik moet het ook niet overdrijven maar soms knaagt het een beetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |