abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8683474
Ik heb meer menselijk contact nodig. Op mijn vrienden ben ik uitgekeken en mijn vriendin is niet echt de ideale gesprekspartner. Aan de andere kant ben ik ook weer een huismus dus ik sluit mezelf als het ware op. Ik werk in ploegendienst en moet daardoor vaak vroeg maar bed of ben savonds vaak aan het werk. Ik zou het wel uit willen schreeuwen maar er is niemand die me hoort..... Beetje eenzaam dus eigenlijk...oh oh oh wat een zelfmedelijden. Ik kots van mezelf. Ik ga wel lezen..vissen..of op mijn motor rondjes rijden.
  maandag 24 februari 2003 @ 13:15:30 #2
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8683488
Leer je vissen lezen terwijl ze op hun motor rijden

(oftewel: zoek uitdagingen )

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  maandag 24 februari 2003 @ 13:16:19 #3
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8683511
Ga op een sport. Is ook nog goed voor
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  maandag 24 februari 2003 @ 13:17:54 #4
39156 El_Diablo
To be concluded...
pi_8683551
Je rijd iig op een leuke brommer. Rijd zelf namelijk op een Z750!
This place requires no physical fitness program:
Everyone gets enough exercise jumping to conclusions, flying off the handle, running down the boss,
knifing friends in the back, off loading decisions, dodging responsibility and pushing their luck!
pi_8683704
Ja dat sporten doe ik regelmatig. Misschien dat ik daar eens wat contacten moet gaan aanboren.
Die ZXR staat trouwens nog in de winterstalling....hehehe die gaat er morgen dus uit! Lekker ff knallen...lucht ook op.
pi_8683776
Woon je samen? En hoe doet je vriendin het dan? Is zij wel vaak weg met vrienden zonder jou?
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_8683799
Je hebt meer menselijk contact nodig en dat los je op door te gaan lezen, vissen of motorrijden?

Ja, dat zal wel helpen idd .

Ik zou eerder kiezen voor een sport of vereniging, ga eens naar een fokmeeting, ga eens naar de kroeg etc.etc.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8683815
Het valt me op dat mensen die niet van computerspelletjes houden zich vaker vervelen dan de mensen die dat wel leuk vinden (en dus makkelijker aan persoonlijk vertier komen).

Klopt dit een beetje met jullie eigen ervaringen?

maandag 24 februari 2003 @ 13:27:23 #9
39156 El_Diablo
To be concluded...
pi_8683817
De mijne staat ook nog in de stalling. Moet hem er wel heeeel snel uithalen want ik moet vrijdag mijn leasebakkie inleveren...
This place requires no physical fitness program:
Everyone gets enough exercise jumping to conclusions, flying off the handle, running down the boss,
knifing friends in the back, off loading decisions, dodging responsibility and pushing their luck!
pi_8684098
Brommerpraat kan prima in PTA .

Verder kun je wel je eenzaam gaan zitten voelen en zielig, maar dat verandert dus pas als je er echt iets aan doet. Naar buiten met die luie reet dus en ga wat leuks doen!

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8699139
Tja wat houd mijn vriendin dan bezig..nou die heeft een eigen paard....
1 Pk en een hele grote kop....geef mij maar 100 Pk.
Het is voor haar ook een beetje sober ja.....
TIME TO CHANGE SOME THINGS
Dat vissen is ook eigenlijk gewoon kut ja. Het roer gaat om. Om te beginnen ga ik me meer interesseren voor wat er in mijn vriendin omgaat..... en dan zien we wel weer
pi_8704854
Koop een hond , moet je uitlaten en dan kopm je automatisch met mensen in gesprek.
Op die manier heb ik wel wat leuke contacten opgedaan.
Ook mijn vriend werkt in ploegen en het heeft inderdaad op je sociale leven een behoorlijke impact.
Maar als jezelf de moeite neemt kun je best contacten onderhouden en niet in een sleur terecht komen.
pi_8705306
je moet geen mensen nodig hebben om je goed te voelen,

als je je alleen goed voelt kan je je pas met anderen goed voelen,

en doe fietsen ipv op de motor, beweging is goed voor je en knap je zeker van op.

FOK!fotograaf dinsdag 25 februari 2003 @ 11:43:49 #14
18921 freud
Who's John Galt?
pi_8705356
Het lijkt me vreselijk als je niet zou kunnen praten over dingen met je vriendin. Jullie maken echt niets meer mee of zo, doen nooit dingen?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_8708912
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 11:43 schreef freud het volgende:
Het lijkt me vreselijk als je niet zou kunnen praten over dingen met je vriendin. Jullie maken echt niets meer mee of zo, doen nooit dingen?
We doen inderdaad heel weinig samen. We wandelen of sporten wel eens samen...gaan naar de film dat soort dingen. Maar ik wil altijd meer. Als iets gewoon word dan vind ik het niet meer zo leuk.

Probleem is ook dat we allebei verbaal niet zo sterk zijn. We willen wel veel praten maar het zit gewoon niet in de aard van het beestje. Ik denk dat dat me het meest frustreerd.

pi_8708989
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 11:41 schreef stradostomie het volgende:
je moet geen mensen nodig hebben om je goed te voelen,

als je je alleen goed voelt kan je je pas met anderen goed voelen,

en doe fietsen ipv op de motor, beweging is goed voor je en knap je zeker van op.

TRUE
pi_8709061
quote:
Op maandag 24 februari 2003 13:27 schreef LaTiNo het volgende:
Het valt me op dat mensen die niet van computerspelletjes houden zich vaker vervelen dan de mensen die dat wel leuk vinden (en dus makkelijker aan persoonlijk vertier komen).

Klopt dit een beetje met jullie eigen ervaringen?

Zou best wel eens kunnen wat je zegt...maar ik hou ook wel van een potje counterstrike hoor. En eigenlijk verveel ik me nooit. Maar ik mis wel eens wat...en goed gesprek of zo weet je wel.
pi_8709195
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 11:15 schreef Xanthe het volgende:
Koop een hond , moet je uitlaten en dan kopm je automatisch met mensen in gesprek.
Op die manier heb ik wel wat leuke contacten opgedaan.
Ook mijn vriend werkt in ploegen en het heeft inderdaad op je sociale leven een behoorlijke impact.
Maar als jezelf de moeite neemt kun je best contacten onderhouden en niet in een sleur terecht komen.
Heb ik meerdere malen aan gedacht ja maar A ik ben allergisch voor die beesten en B ik woon in een dorpje waar ik eigenlijk al helemaal op uitgekeken ben incluis de gemiddelde bewoner.
We hebben het voor de grap wel eens over emigreren naar Nieuw Zeeland.. maar dat is wel een erg grote stap. Trouwens daar los ik in dit geval niets mee op.

Ik ga tegenwoordig even aan de bar van de sportschool zitten voor dat ik ga sporten...wel gezellig eigenlijk. Bakkie koffie en je vangt nog eens wat op.

Ach ik moet het ook niet overdrijven maar soms knaagt het een beetje.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')