Ja, dat klopt ook wel, en sommigen kunnen blijkbaar niet beter. In principe haal ik mijn schouders op, soms baal ik omdat ik een fijne loadout had die ik dan kwijt ben.quote:Op maandag 17 november 2025 19:55 schreef fetX het volgende:
Het wordt wel wat onvriendelijker, ja. Maar goed, is ook part of the game natuurlijk.
Ja, dat gebeurt mij soms ook nog wel, al levert het het soms ook epic escapes op. Vorige week eerste keer op die Bluenogwat map, daar zijn de Arc wel fucking agressief.quote:De keren dat ik dood ga is 8/10 keer doordat ik heel dom een gebied in loop met een aantal wasps/hornets
quote:Op maandag 17 november 2025 22:17 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, dat klopt ook wel, en sommigen kunnen blijkbaar niet beter. In principe haal ik mijn schouders op, soms baal ik omdat ik een fijne loadout had die ik dan kwijt ben.
Maar ik ben inmiddels lvl 41, heb vandaag weer ruim 2,5 ton aan loot binnengeharkt, dus die twee laffe kills kom ik ook wel overheen.
[..]
Ja, dat gebeurt mij soms ook nog wel, al levert het het soms ook epic escapes op. Vorige week eerste keer op die Bluenogwat map, daar zijn de Arc wel fucking agressief.
Ik spawn ergens, zie een snitch, en denk, die haal ik wel effe neer. Dus ik schiet, komen er ineens een hornet en een wasp achter de bomen vandaan. Dus ik rennen naar cover... recht op een rocketeer af. Uiteindelijk bereik ik op mijn allerlaatste beetje health met een duik een of ander kapelletje in. Snel gehealed en shield geladen, lure het raam uitgeflikkerd en se andere kant op gerend.
Man, de grijns die dat op mijn smoel toverde... Epic
Misschien helpt dit: https://drive.google.com/(...)aR3oOte7?usp=sharingquote:Op dinsdag 18 november 2025 07:01 schreef V. het volgende:
Puur toeval, volgens mij een free loadout, omdat ik die map nog niet kende. Nu neem ik ze eigenlijk alleen mee voor maps met grote open vlaktes.
Mijn stash zit ook doorloprend vol. Ik heb hem al een paar keer uitgebreid, maar dan nog.
Ik ben eigenlijk bang iets weg te mikken dat ik later hard nodig heb.
Ik het begin had ik een aantal rusted gears. Lekker verwerkt tot metal parts.
Tot bleek dat ik er drie nodig had om mijn weapons workbench te upgraden.
Dagen bezig geweest om die te vinden. Echt tientallen autowrakken opengebroken.
Die pops en fireballs pakken mij alleen als ze tegelijk de hoek om komen of me klem zetten zodat ik de vlammen niet kan ontwijken. Die pops zijn makkelijk te oneshotten. Die fireballs ook, als ze hun kleppie open doen, maar dan moet je dus wel ruimte hebben om daarna naar achter te springen om de vlammen te ontwijken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:30 schreef fetX het volgende:
Zucht…loop een metro in bij Buried City. Echt 4-5 van die Pops / Fireballs. Met een free loadout, een kettle en vrijwel geen meds.
Weer dood![]()
Ik ga echt zelden dood door andere players. Zo vaak door ARC’s
Op welk systeem speel je maat?quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:30 schreef fetX het volgende:
Zucht…loop een metro in bij Buried City. Echt 4-5 van die Pops / Fireballs. Met een free loadout, een kettle en vrijwel geen meds.
Weer dood![]()
Ik ga echt zelden dood door andere players. Zo vaak door ARC’s
PS5quote:Op woensdag 19 november 2025 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op welk systeem speel je maat?
Locked door openen die al geloot is door iemand die door de muur is gelopenquote:
Ja dat lijkt me echt heel kutquote:Op woensdag 19 november 2025 15:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Locked door openen die al geloot is door iemand die door de muur is gelopen
Ik dacht dat dat was gepatched?quote:Op woensdag 19 november 2025 15:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Locked door openen die al geloot is door iemand die door de muur is gelopen
Je kan de deur wel van binnen open maken.. geen idee of de "buitendeur" dan op slot blijft daarna..quote:Op woensdag 19 november 2025 18:03 schreef V. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat was gepatched?
En hoe komen die lui er dan weer uit?
Nope, niet gepatchedquote:Op woensdag 19 november 2025 18:03 schreef V. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat was gepatched?
En hoe komen die lui er dan weer uit?
Ik las mocro's 😱quote:Op woensdag 19 november 2025 18:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope, niet gepatched
Ze lopen er via de deur weer uit, omdat er geen sleutel gebruikt is blijft ie op slot staan.
Gelukkig op PS5 geen last van rare macro's en cancel-trucs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaaquote:Barricades can no longer be placed overlapping your character, preventing clipping through walls and access to locked rooms.
The Dam Battlegrounds
Fixed an issue where players would get stuck in the Dam Control Tower elevator shaft.
Fixed an issue where players could access the locked room on the Control Tower without a key.
Spaceport
Added collision to the staircase walls and ceiling in the Hidden Bunker on Spaceport.
Fixed an issue where players could enter the wall near the Launch Tower ramp on Spaceport, preventing unfair ambushes.
Blue Gate
Fixed railing props on Blue Gate that mistakenly blocked bullets; shots now pass through as expected.
Stella Montis
Fixed a collision issue on Stella Montis near the Train Station that could cause players to fall through the terrain.
Fixed a location in Stella Montis Train Station where players could get stuck.
Removed two player spawns on Stella Montis that were too close to ARC spawn areas.
Fixed missing visibility collision on walls in the Business Center area of Stella Montis that allowed shots to pass through.
Al op een paar streams gezien dat de animation-cancel en wall-exploits nog niet gefixed zijn,,
[ Bericht 1% gewijzigd door Divje op 20-11-2025 15:39:14 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |