quote:Achja, dan geloof je me toch niet. Wat jij wil
Op woensdag 26 februari 2003 16:30 schreef Rubend het volgende:[..]
hoe kun jij dan weten of tie wel of geen homo is!?!?!?
Als je iets niet 200% weet zoals je beweerde moet je niet zo stoer erover zijn en al helemaal niet als je een ouwe vent van 56 bent!! die moet wel beter weten!!
quote:beetje respect voor de jongeren graag... ik wil door alle mensen van 55 + voortaan i.p.v je met u aangesproken worden!!
Op woensdag 26 februari 2003 17:49 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Achja, dan geloof je me toch niet. Wat jij wil
quote:Wie zegt dat ik ouder dan 55 ben behalve ikzelf
Op woensdag 26 februari 2003 19:02 schreef Rubend het volgende:[..]
beetje respect voor de jongeren graag... ik wil door alle mensen van 55 + voortaan i.p.v je met u aangesproken worden!!
Niet gelijk alles geloven.
quote:Zeg me alsjeblieft dat hij het commentaar van de jury (over feest enzo) niet serieus heeft genomen en "Celebration" gaat doen....
Op donderdag 27 februari 2003 01:03 schreef dolfg het volgende:
Jamai gaat zaterdag Kool and the Gang zingen.....
Dat zal wel weer een feestelijke meebruller worden.
quote:Het zal erom spannen. Als Jim net zo goed is als vorige week dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat ie toch doorgaat. De beide jongens hebben ook allebei veel fans dus daar zal een verschil ook niet echt liggen.
Op donderdag 27 februari 2003 08:40 schreef Koningin het volgende:
Hopelijk gaat Jim er nu eens eindelijk uit zaterdag.
Heeft al 3 keer op die stoel gezeten!!
Jamai heeft wel als pre dat ie veel meer interactie heeft met de camera (alhoewel het iedere keer ook hetzelfde is, bij een ballad zijn hand uitreiken en in de camera kijken) en dat ie echt een feestbouwer is.
quote:waarom zet je het dan in je profiel wijsneus??
Op woensdag 26 februari 2003 19:28 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Wie zegt dat ik ouder dan 55 ben behalve ikzelf
Niet gelijk alles geloven.
quote:Ben bang dat hij er toch weer doorheen glipt.
Op donderdag 27 februari 2003 08:40 schreef Koningin het volgende:
Hopelijk gaat Jim er nu eens eindelijk uit zaterdag.
Heeft al 3 keer op die stoel gezeten!!
quote:Met Hind of Jim komen we tenminste internationaal nog een beetje goed over, Jamai zou denk ik niet zo ver komen in een Europese of wereldwijde versie van Idols (maar ik vind hem wel leuk, daar niet van).
Op donderdag 27 februari 2003 12:57 schreef lin1406 het volgende:
Ik hoop alleen dat het niet ten koste van Jamai gaat.
quote:Nee, Jim zou ver komen internationaal, die mag niet eens 's avonds zingen/werken vanwege z'n leeftijd
Op donderdag 27 februari 2003 12:59 schreef SmashBro het volgende:[..]
Met Hind of Jim komen we tenminste internationaal nog een beetje goed over, Jamai zou denk ik niet zo ver komen in een Europese of wereldwijde versie van Idols (maar ik vind hem wel leuk, daar niet van).
Jamai kan er een feest van maken.
quote:Slaaplekker dan he
Op donderdag 27 februari 2003 10:10 schreef Rubend het volgende:[..]
waarom zet je het dan in je profiel wijsneus??
kwordt echt moe van mensen zoals jij
quote:Joh, denk je nou echt dat HMG daar geen rekening mee heeft gehouden?
Op donderdag 27 februari 2003 17:04 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Nee, Jim zou ver komen internationaal, die mag niet eens 's avonds zingen/werken vanwege z'n leeftijd
quote:Tja, als je van volkszangers en dorpsfeesten houdt in grote feesttenten dan zal je je vast goed vermaken met Jamai.
Jamai kan er een feest van maken.
quote:Bron: http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=babesnieuws&sid=325
Het enige dat ik voel als Jamai zingt, is een over mijn rug woekerende schurft van irritatiebultjes. Dat beschaafde eunuchstemmetje. Volgens mij zingt hij met zijn balletjes keurig onder zijn arm, in een klein appelmoespotje. Iedere keer die duimpjes laten zien die hij her en der in konten steekt om een ronde verder te komen.
Ik vind Nico eigenlijk niets
, maar ik ben het wel met hem eens over dit stukje.
quote:Leuk stukje van Nico.
Op donderdag 27 februari 2003 17:43 schreef CJ het volgende:
Aangezien Roel_Jewel verzuimd om ook in dit topic een passende quote uit de column van Nico Dijkshoorn over de desbetreffende deelnemer (dus Jamai) te plaatsen, post ik het zelf even hier.
[..]Bron: http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=babesnieuws&sid=325
Jaloezie, dat zeg ik dan.
quote:Volgens mij komen er ook veel van deze 'Jamai-aanhangers' in het topic van Jim, om Jim af te zeiken..dus mogen zij dat ook best hier doen!!
Op donderdag 27 februari 2003 18:30 schreef GerardVanAs het volgende:
Gaan jullie maar lekker naar de Jim topics ipv hier Jamai lopen afzeikenJaloezie, dat zeg ik dan.
Oh ja en nog maar een keer..ik ben hem echt zat...zelfs zo erg dat ik al wegzap als hij moet optreden..dat blije gedoe de hele tijd.. Het lijkt me echt een hele aardige en lieve jongen.. maar ik kan er gewoon niet meer tegen...
En nou niet mij meteen weer aanvallen want dit is ook maar mijn mening
quote:Zegt degene die Hind zelf zwart loopt te maken.
Op donderdag 27 februari 2003 18:30 schreef GerardVanAs het volgende:
Gaan jullie maar lekker naar de Jim topics ipv hier Jamai lopen afzeikenJaloezie, dat zeg ik dan.
quote:Ik loop Hind helemaal niet zwart te maken, geef alleen mijn mening
Op donderdag 27 februari 2003 19:31 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Zegt degene die Hind zelf zwart loopt te maken.
Maargoed, wat je niet kunt laten moet je doen.
quote:Ja, dus, die mensen hier geven ook hun mening. En dat jaloers geblaat is helemaal stom.
Op donderdag 27 februari 2003 19:33 schreef GerardVanAs het volgende:
Ik loop Hind helemaal niet zwart te maken, geef alleen mijn meningMaargoed, wat je niet kunt laten moet je doen.
quote:nouwzeg ... t ging me in dat stukkie alleen ff om dat stuk van jim. Ik hoef toch niet iedereen evenveel letters aandacht te geven op het forum
Op donderdag 27 februari 2003 17:43 schreef CJ het volgende:
Aangezien Roel_Jewel verzuimd om ook in dit topic een passende quote uit de column van Nico Dijkshoorn over de desbetreffende deelnemer (dus Jamai) te plaatsen, post ik het zelf even hier.
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
nouwzeg ... t ging me in dat stukkie alleen ff om dat stuk van jim. Ik hoef toch niet iedereen evenveel letters aandacht te geven op het forum
![]()
quote:Tom_Tom- slaat terug.
Op donderdag 27 februari 2003 19:31 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Zegt degene die Hind zelf zwart loopt te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |