abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219206307
Laat het spel 6 december beginnen, exclusief bij Videoland!
'Vals Spel': Het meest oneerlijke spel dat ooit gespeeld wordt
Bekijk deze YouTube-video

Tien kandidaten. Eén machtsspel. Geen idee, geen uitleg. Een strategisch spel op het hoogste niveau waarin een mysterieuze driehoek met de deelnemers speelt. Het is niet eerlijk. Het is ‘Vals Spel’. Arno Kantelberg, Défano Holwijn, Dionne Slagter, Juultje Tieleman, Marouane Meftah, Maxim Hartman, Margriet van der Linden, Teun Kapitein, Victoria Koblenko en Vonneke Bonneke vormen de groep die de meest strategische uitdaging van hun leven aangaat. De Videoland Original ‘Vals Spel’ is vanaf 6 december te streamen bij Videoland.

Psychologisch experiment
‘Vals Spel’ is een psychologisch experiment dat de menselijke drang naar controle, invloed en overleving blootlegt. Waarin elke beslissing telt en elke blik iets kan verraden. Geld, status en macht bepalen uiteindelijk wie overeind blijft. De kandidaten hebben geen idee wat hen te wachten staat. Ze weten niet waar ze zijn, met wie ze verblijven en al helemaal niet wat er van hen wordt verwacht. Elke stap is een gok, elke keuze een risico. Hoe vals kan het worden?

In 'Vals Spel' liegt niemand altijd, maar iedereen liegt soms. De regels lijken eenvoudig, maar de gevolgen zijn dat nooit. Elke aflevering worden de deelnemers voor onverwachte en moeilijke keuzes gesteld, in de vorm van spellen, opdrachten en situaties waarin ze worden gebracht. Hoe ze hiermee omgaan, bepaalt hoe ze in de groep komen te liggen en of ze in het spel blijven. Wie wint het spel en eindigt met het prijzengeld van 25.000 euro?

De Videoland Original 'Vals Spel', geproduceerd door EndemolShine Nederland, trapt zaterdag 6 december af met drie afleveringen bij Videoland en daarna is er wekelijks een nieuwe aflevering te streamen. De eerste aflevering van ‘Vals Spel’ is ook als Videoland première te zien op zaterdag 6 december om 22.35 uur bij RTL 4.

Stream meer bij Videoland
Videoland is de nummer 1 lokale streamer van Nederland. Bij Videoland zijn verschillende reality Originals te streamen, waaronder ‘Special Forces VIPS’, ‘Waar De F*ck is Stuk?’, ‘Het Jachtseizoen: Most Wanted’, ‘Expeditie Robinson’ en 'De Verraders', en in 2026 ook ‘House of Villains’.
Foto: ©Tom Cornelissen
Bron en Video RTL en Videoland
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219206350
Dit soort programma's schieten nu wel echt als paddenstoelen uit de grond.
All those angels with their wings glued on.
  Miss 200.000.000! donderdag 6 november 2025 @ 15:14:12 #3
367000 roos94
pi_219206378
Wats dit nu weer :')

Tevens "vonneke bonneke" heten :')
  donderdag 6 november 2025 @ 15:56:19 #4
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219206653
Ohhw... Videoland.. HebikNie ;)
pi_219207010
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw... Videoland.. HebikNie ;)
Je kan het eenmalig zien op RTL :D
  donderdag 6 november 2025 @ 16:38:49 #7
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219207022
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je kan het eenmalig zien op RTL :D
Ohw, éénmalig? mooi ik heb alleen al aan die maxim een scheithekel, zegt genoeg over wat ze voor rest ze gecast hebben :{
pi_219207039
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:38 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ohw, éénmalig? mooi ik heb alleen al aan die maxim een scheithekel, zegt genoeg over wat ze voor rest ze gecast hebben :{
Ik ken hem niet eerlijk gezegd.
  donderdag 6 november 2025 @ 16:44:23 #9
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219207051
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik ken hem niet eerlijk gezegd.
Rembo&Rembo .. daarna is het nooit meer echt goedgekomen.. type "WanhoopBN'r "
pi_219207059
Ik weet alleen wie Dionne is

En die Arno van een ander spel (Bestemming X of Het Onbekende geloof ik)

De rest :?

Edit: en dat hoofd van Teun wel eens ergens gezien?
  donderdag 6 november 2025 @ 16:52:14 #11
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219207094
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet alleen wie Dionne is

En die Arno van een ander spel (Bestemming X of Het Onbekende geloof ik)

De rest :?

Edit: en dat hoofd van Teun wel eens ergens gezien?
Urk
pi_219207128
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:52 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Urk
Daar ben ik dan een keer langs gezapt, dat heb ik nooit "bewust" gekeken
  donderdag 6 november 2025 @ 17:00:55 #13
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219207149
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar ben ik dan een keer langs gezapt, dat heb ik nooit "bewust" gekeken
Is ook geen zak aan, Urkse Meilandjes maar dan met te dikke koppen ;)
pi_219207196
Het lijkt er op dat De Verraders even verleden tijd is voorlopig...De cast vind ik niet zo boeiend though, waarom weer die vreselijk hysterische Oekrainse deugmuts Victoria er in, pff.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219207924
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 17:13 schreef freaky40 het volgende:
Het lijkt er op dat De Verraders even verleden tijd is voorlopig...De cast vind ik niet zo boeiend though, waarom weer die vreselijk hysterische Oekrainse deugmuts Victoria er in, pff.
Ik ben al lang blij dat die vreselijk hysterische Rotterdamse barbie Sylvia Geersen er eens een keer niet bij is :D

Eens zien of dit wat wordt naast Zwaard van Damocles, Vals Spel en dan later nog House of Villains.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219210935
Al die programma’s met die negatieve insteek tegenwoordig _O- Naaien, verraden, manipuleren, vals spel en gedrag…

Jammer dat dit zo populair is en de maatschappij leert dat het helemaal okee is en niet uitmaakt om slecht te zijn. Belonen om kut te zijn is wel echt het verlies van televisie en maatschappij.

Sluit helaas wel aan bij een steeds groter wordend deel van de samenleving die dit soort waarden allang helemaal okee vindt, dus tja het zal wel juist weer goed scoren daarom.
Leh-kùr
pi_219212828
Ik vind het geweldig, maar wel opmerkelijk dat dit juist te zien is bij deugzender RTL waar Videoland een onderdeel van is. Dat SBS wat minder 'deugt' is een strategie en is daar succesvol in omdat het in een behoefte voorziet, maar bij RTL/Videoland is het daarom wel wat vreemd en dat is zachtjes gezegd best hypocriet. Lekker de moraalridder uithangen bij shows als Temptation Island wat nu naar Amazon Prime gaat vermoedelijk, maar ondertussen wel Ex on the Beach en dit soort programma's uitzenden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219212943
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 23:23 schreef Willewa het volgende:
Al die programma’s met die negatieve insteek tegenwoordig _O- Naaien, verraden, manipuleren, vals spel en gedrag…

Jammer dat dit zo populair is en de maatschappij leert dat het helemaal okee is en niet uitmaakt om slecht te zijn. Belonen om kut te zijn is wel echt het verlies van televisie en maatschappij.

Sluit helaas wel aan bij een steeds groter wordend deel van de samenleving die dit soort waarden allang helemaal okee vindt, dus tja het zal wel juist weer goed scoren daarom.
Je hebt gelijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')