Eh, volgens mij is er een zekere doelgroep die dat juist *wel* interessant vindt?quote:Op donderdag 6 november 2025 14:42 schreef Elan het volgende:
Tegenwoordig komt het neer op veel verdienen er goed uit zien en beseffen dat je geen reet in te brengen hebt.
Of er voor betalen.
Die smaken meestal naar rubber en zijn wars van pijpen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:40 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Eh, volgens mij is er een zekere doelgroep die dat juist *wel* interessant vindt?
Heeft nog lang geduurdquote:Op donderdag 6 november 2025 14:59 schreef Aberkullie het volgende:
Ik zit nog geen 24 uur op Grinder en ik heb al 2 keer een aanbod gehad en 2 keer een verkapt aanbod dus doe lekker je eigen onderzoek
Alles waarvan je dacht dat het normaal was, is helemaal niet normaal. Het is een heel vervelend spelletje waarbij je goed tussen de regels door moet leren lezen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:11 schreef DenzelW het volgende:
Wat een rare vraag. Is dit normaal hier?
Oh ok. Ik ben relatief nieuw hier dus ik moet me schijnbaar de regels nog eigen maken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Alles waarvan je dacht dat het normaal was, is helemaal niet normaal. Het is een heel vervelend spelletje waarbij je goed tussen de regels door moet leren lezen.
De regels veranderen nogal eens en ze gelden ook niet voor iedereen in dezelfde mate. Het leerproces duurt dan ook je hele leven.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:21 schreef DenzelW het volgende:
[..]
Oh ok. Ik ben relatief nieuw hier dus ik moet me schijnbaar de regels nog eigen maken.
Zit ik hier in de Matrix dan hahaquote:Op vrijdag 7 november 2025 14:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De regels veranderen nogal eens en ze gelden ook niet voor iedereen in dezelfde mate. Het leerproces duurt dan ook je hele leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |