Dacht dat je mijn bedoeldequote:Op vrijdag 7 november 2025 14:45 schreef Sabata het volgende:
Even afwachten wat Wolfsburg vanavond doet en dan Paul Simonis even bellen
Deze was wel tekenend daarin, jaquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat me ook gewoon heeft gestoord: hij kan totaal niet met de media omgaan. Heel snel en vaak geirriteerd. Ik vind dat altijd een teken aan de wand met hoe een trainer omgaat met zijn groep.
Wel beduidend minder. De bizarre winst tegen Aston Villa verbloemd een hoop.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:57 schreef Adames het volgende:
[..]
De twijfels die Ajax had zijn nu wel alleen maar toegenomen
GAE doet het zonder hem ook dit jaar prima
Verbloemdquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel beduidend minder. De bizarre winst tegen Aston Villa verbloemd een hoop.
Of pakt nu de verantwoordelijkheid met een vleugellamme TD, lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)k-naar-eerste-elftal
Beukert begint de macht te grijpen.
Zullen we die idioot van een frikandel-Mike maar gewoon negeren? Zeker met de huidige crisis.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
’Louis van Gaal heeft John Heitinga het nekschot gegeven’
Missen ook wel veel sleutelspelers nu (Edvardsen, Breum, Nauber) en dat kunnen ze bij een club als Go Ahead eigenlijk niet opvangen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel beduidend minder. De bizarre winst tegen Aston Villa verbloemd een hoop.
Wie dan ook het nekschot heeft gegeven, het is 4 maanden te laat, op wat idioten na waarvan er zelfs zijn die het bij Ajax voor het zeggen hebben, geloofde niemand in Heitinga.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
’Louis van Gaal heeft John Heitinga het nekschot gegeven’
Heeft het ook alleen goed gedaan omdat die organisatie goed staatquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Simonis heeft minder bewezen dan Ten Hag. Beetje recency bias als je hem wil.
jij denkt serieus dat Ten Hag in dit project stapt terwijl zijn status al zoveel schade heeft opgelopen?quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Simonis heeft minder bewezen dan Ten Hag. Beetje recency bias als je hem wil.
Dat lijkt me een hele goede ontwikkeling. Die Inigo Perez die hij schijnbaar naar Ajax wilde halen staat ondertussen in de top van de Primera Division. Als je met zo'n naam en Farioli op de proppen kunt komen mag je van mij wel meer invloed krijgenquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)k-naar-eerste-elftal
Beukert begint de macht te grijpen.
Er is hoogstens één zinnetje aan gewijd. Maar ja, in deze tijden van totale hang naar vroeger kan ik het begrijpen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Drank de Boer volgens de NOS jawel
Sjonnie Silooy er maar naast , Deef Klaassen voor altijd op nummer 10 .quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
Er is hoogstens één zinnetje aan gewijd. Maar ja, in deze tijden van totale hang naar vroeger kan ik het begrijpen.
Met welk geld?quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:48 schreef Alpha0 het volgende:
Supportersclub AFCA roept op: "Haal Ajax van de beurs"
Al die achterdeurtjespolitiek bij Ajax heeft niks te maken met de beurs, die gaat dat eerder tegen omdat je op sommige zaken transparant moet zijn. Het probleem zijn natuurlijk de amateurs van de bestuursraad en de leden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:48 schreef Alpha0 het volgende:
Supportersclub AFCA roept op: "Haal Ajax van de beurs"
quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:00 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)wordt/103307348.html
Bij Sjaak is de dementie definitief ingetreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |