abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219204832
https://farmersdefencefor(...)-inlichtingendienst/

quote:
FDF PLEIT VOOR NIEUWE VERKIEZINGEN WEGENS MOGELIJKE BEÏNVLOEDING DOOR DE BRITSE INLICHTINGENDIENST
5 november 2025

Jullie namen kennis van de berichtgeving in (met name) alternatieve media dat de verkiezingsuitslag werd vastgesteld met gebruikmaking van software die kon worden beïnvloed door Hackdefence in Leiderdorp. Hackdefence zou worden beheerd door een vertrouwenspersoon en donateur van de D66. Die berichtgeving werd door de Kiesraad ontkracht. De werkelijkheid is nog meer intrigerend.

De meest recente verkiezingsuitslag wordt vastgesteld met gebruikmaking van het softwareprogramma Ondersteunende Software Verkiezingen 2020 (OSV-2020). OSV-2020 werd recentelijk in opdracht van de Kiesraad onderzocht door Fox-IT in Delft, die een cyber-aanval simuleerde.

De aandelen in Fox-IT worden inmiddels (indirect) gehouden door NCC Group PLC in Manchester (Verenigd Koninkrijk). Eén van de grootste opdrachtgevers van NCC Group PLC is de Britse inlichtingendienst GCHQ.

De GCHQ raakte in opspraak, nadat bekend werd dat zij verantwoordelijk was voor de Belgacom-hack.

De GCHQ verschafte zich zelf, in opdracht van de Britse regering en via Belgacom in Brussel (Koninkrijk België), de toegang tot de communicatie van de instellingen van de Europese Unie, zoals de Europese Commissie en het Europees Parlement.

Ook Fox-IT speelde daarbij een dubieuze rol. Fox-IT was door Belgacom aangezocht om een veiligheidscontrole uit te voeren. Fox-IT ontdekte dat de GCHQ had ingebroken in de systemen van Belgacom, maar liet na om de nodige maatregelen te treffen. Fox-IT verklaarde ‘de operaties van de GCHQ niet te willen verstoren’. De MIVD en AIVD waarschuwden eerder voor de inmenging in nationale aangelegenheden door de GCHQ via Fox-IT.

Daarbij komt dat Fox-IT in haar onderzoeksrapport vaststelde dat OSV-2020 de nodige risico’s kent. Zo kunnen gebruikersnamen en wachtwoorden van de medewerkers van de Kiesraad via het login-mechanisme worden achterhaald. Bovendien kunnen de verkiezingsdefinities door hackers worden gemanipuleerd. Fox-IT verstrekte in essentie een handleiding, inclusief schermafdrukken, om de software te kunnen hacken.

Wij vroegen ons net als u af welk belang de Britse inlichtingendienst kan hebben bij een overwinning van D66. In dat verband is van belang dat Groot Brittannië, evenals D66, de Sustainable Development Goals wil implementeren. Zowel Groot Brittannië als D66 adverteren daarmee op hun websites. Onderdelen van de Sustainable Development Goals zijn globalisering en verandering van de wijze, waarop ons voedsel wordt geproduceerd. Dat zijn doelen die ook D66 voorstaat, maar haar grootste concurrenten, zoals de PVV, juist niet. Wij zeggen niet dat de Britse inlichtingendienst zich daadwerkelijk mengde in de verkiezing, maar kunnen dat zeker niet uitsluiten.

Gelet op het voorgaande is naar onze mening niet boven iedere redelijke twijfel verheven dat de vaststelling van de verkiezingsuitslag onafhankelijk, onpartijdig en vrij van beïnvloeding zal geschieden. Dat is in een democratische samenleving onaanvaardbaar. Wij moeten erop kunnen vertrouwen dat ons bestuur daadwerkelijk door ons is gekozen. Wij pleiten ervoor dat de verkiezing opnieuw wordt gehouden, met een andere methode om de uitslag vast te stellen.

:') ____!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 november 2025 @ 10:02:59 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219204836
:')____!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 6 november 2025 @ 10:03:35 #3
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_219204838
Ik kan ook niets meer uitsluiten tegenwoordig.
Want het wetboek ken ik ook
  donderdag 6 november 2025 @ 10:03:48 #4
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219204840
Ik ben niet gek, ik ben een trekker
  donderdag 6 november 2025 @ 10:08:26 #5
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219204875
sow hey KOEKOEK! :+
pi_219204902
pi_219204928
:') :')

Heeft die FDF-terrorist niet wat beters te doen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 6 november 2025 @ 10:20:54 #8
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219204943
Ik vind het nog helemaal niet eens zo gek klinken eigenlijk.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219204945
Voor zover ik weet zijn alle getallen van alle stembureaus openbaar op te vragen.

Dus wat weerhoud die club het lijstje op te vragen en met een gecertificeerd jaren tachtig rekenmachine op te tellen.

Ongefundeerde verdachtmakingen achteraf spuien lijkt mij niet de manier. Kom dan ruim te voren of zorg dat je duidelijke aanwijzingen hebt dat er iets mis is. Dit soort oeverloos beschuldigen maken we Nederland niet beter mee.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_219204968
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 10:21 schreef 215 het volgende:
Voor zover ik weet zijn alle getallen van alle stembureaus openbaar op te vragen.

Dus wat weerhoud die club het lijstje op te vragen en met een gecertificeerd jaren tachtig rekenmachine op te tellen.

Ongefundeerde verdachtmakingen achteraf spuien lijkt mij niet de manier. Kom dan ruim te voren of zorg dat je duidelijke aanwijzingen hebt dat er iets mis is. Dit soort oeverloos beschuldigen maken we Nederland niet beter mee.
Ik heb bij zulke clubjes toch altijd sterk het vermoeden dat dat precies de bedoeling is.
  donderdag 6 november 2025 @ 10:26:14 #11
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_219204981
:')
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_219204982
Je moet rode diesel ook niet drinken alsof het een wijntje is, natuurlijk.
pi_219204990
Had je zelf beter moeten kiezen denk ik.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 6 november 2025 @ 10:29:13 #14
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_219205000
Paar maandjes geduld en de wens komt uit.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_219205013
quote:
15s.gif Op donderdag 6 november 2025 10:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik heb bij zulke clubjes toch altijd sterk het vermoeden dat dat precies de bedoeling is.
Dat idee heb ik ook wel eens maar ik laat ieder liever zelf die conclusie trekken. Anders wordt het al snel weer oeverloos heen en weer beschuldigen.
  donderdag 6 november 2025 @ 10:43:36 #16
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_219205077
Tuurlijk komen er weer verkiezingen.

18 maart 2026 zijn er gemeenteraadsverkiezingen dus nog even geduld. :)
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_219205128
Hep dat op feesboek gestaan? :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 6 november 2025 @ 10:52:52 #18
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219205135
Halvering veestapel incoming!
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_219205208
:') :') :')
  donderdag 6 november 2025 @ 11:20:46 #20
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219205259
quote:
14s.gif Op donderdag 6 november 2025 10:29 schreef MichaelScott het volgende:
Paar maandjes geduld en de wens komt uit.
Daar zat ik ook een beetje aan te denken. Stel nou voor dat het merendeel van de partijen niet met D66 wil samenwerken, dan kunnen ze toch ook geen kabinet vormen, zijn we weer stuurloos en moeten er toch ook weer verkiezingen komen, of zie ik dat verkeerd?
pi_219205284
Wat janken ze nou, ze hebben Caroline toch gehad. Niet onze schuld dat dat een flop was.
pi_219205299
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 11:28 schreef Aberkullie het volgende:
Wat janken ze nou, ze hebben Caroline toch gehad. Niet onze schuld dat dat een flop was.
Jawel, jullie linkse deugers hebben de BBB de hele tijd tegengewerkt want jullie haten boeren!
  donderdag 6 november 2025 @ 11:33:41 #23
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219205308
Waarom is dit radicale clubje nog niet in het belang van de staatsveiligheid aangemerkt als terroristische organisatie?
Huilen dan.
pi_219205330
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 11:20 schreef Tengano het volgende:

[..]
Daar zat ik ook een beetje aan te denken. Stel nou voor dat het merendeel van de partijen niet met D66 wil samenwerken, dan kunnen ze toch ook geen kabinet vormen, zijn we weer stuurloos en moeten er toch ook weer verkiezingen komen, of zie ik dat verkeerd?
Dat zie je verkeerd. De partijen die niet met D66 willen samenwerken kunnen natuurlijk ook zonder D66 een kabinet vormen. Dan krijg je VVD-CDA-PVV-JA21 en eentje uit de rij BBB, FvD, CU of SGP ofzo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 6 november 2025 @ 11:40:02 #25
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219205339
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 11:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat zie je verkeerd. De partijen die niet met D66 willen samenwerken kunnen natuurlijk ook zonder D66 een kabinet vormen. Dan krijg je VVD-CDA-PVV-JA21 en eentje uit de rij BBB, FvD, CU of SGP ofzo.
Ah cool!!! _O_
  donderdag 6 november 2025 @ 11:43:30 #26
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219205354
quote:
Met dit soort berichten flirten ze eerder met Lideweij en Thierry
  donderdag 6 november 2025 @ 14:40:31 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219206184
quote:
Carolien werd toch ook bedreigd door FDF? :')

Extremistische leider FDF waarschuwt BBB voor de laatste keer: 'Het ziet er heel slecht uit'
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219206289
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 10:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
wat vind je "niet zo gek klinken" ?

het artikel noemt een aantal losstaande zaken op...
dat bv een beveiligingsonderzoek plaatsvond naar de ondersteunende software verkiezingen
Dit onderzoek vind voor _elke_ verkiezing plaats en is een verplichte controle/audit

https://www.kiesraad.nl/a(...)vaststelling-tk-2025
https://www.kiesraad.nl/a(...)re-verkiezingen-2020

en dat dat Fox-IT zelf onderdeel is van een grotere Cybersecurity firma die in Manchester gevestigd is: de NCC Group
https://en.wikipedia.org/wiki/NCC_Group

vervolgens claimen ze een kruisverband met een ander beveiligingsschandaal welke ging over pogingen van GHCQ die tussen 2010 en 2013 netwerken van de belgische provider Belgacom gehacked zou hebben...

hierbij verwijst de artikelschrijver dat ook in dit geval Fok-IT later een audit uitgevoerd had ... wat nu eenmaal; de taak van een beveiligsbedrijf is...

de Claim dat Bij het Beveiligingsopnderzoek 'kwetsbaarheden' gevonden zouden zijn, die de uiteindelijke uitslag zouden beinvloeden klopt echter niet en is een leugen...
(een bewuste manipulatie van het gegeven dat tijdens het penetratieonderzoek wel in een zij-module een potentiele kwetsbaarheid gevonden werd, die echter hooguit benodigd is voor het opzetten van het systeem, niet voor het uiteindelijke tellen van stemmen of genereran van een uitslag)

Het beveiligingsonderzoek vermeld een potentieel aanvalspad waarbij een eventuele aanvaller de verkiezingsdefinities of de kandidatenlijst in de U module zou kunnen beïnvloeden...
de daadwerkelijke uitslag zou juist niet beinvloed kunnen worden en een eventuele eerdere aanval zou opvallen op het moment dat er uitslagen ingevoerd zouden worden omdat hier de benodigde controles wel allemaal voldoen

quote:
Gedurende de timeboxed1 penetratietest heeft Fox-IT verschillende kwetsbaarheden en misconfiguraties
gevonden die van invloed zijn op de U module van de OSV-2020 software. Hieruit blijkt dat er mogelijk
een aanvalspad is waarmee een aanvaller de verkiezingsdefinities of de kandidatenlijst in de U module zou
kunnen beïnvloeden. Dit betreft een pad bestaat uit een combinatie van social engineering, door invalide
data aan te leveren, en digitale controle die niet afdoende is om dit af te vangen. Echter, acht Fox-IT de kans
op misbruik van het geschetste aanvalspad zeer onwaarschijnlijk vanwege de volgende redenen die door
de Kiesraad mondeling zijn toegelicht:
• Hoewel het in theorie mogelijk is om de verkiezingsdefinities of de kandidatenlijst binnen de U module
van de OSV-2020 software aan te passen, levert dit op een later moment problemen op bij het invoeren
van stemdata in de U module, door het ontbreken van de juiste velden, waardoor incorrecte doorvoer
eerder opvalt.
• Er zijn veel handmatige validatieslagen van papieren documenten. Indien correct uitgevoerd, zal bij het
ontbreken van afdoende digitale controle in de U module van de OSV-2020 software, de handmatige
validatieslag dit probleem afvangen.
• Er is bij dit aanvalspad een ontbrekende stap, waardoor het volledig pad momenteel enkel theoretisch
blijft en praktisch niet uit te voeren is.
Uit het onderzoek komt een vaststelling van 7 gevonden kwetsbaarheden:
2 worden geclassificeerd als "Gemiddeld", en 5 aangetroffen kwetsbaarheden als "Laag".

Er zijn géén kwetsbaarheden gevonden in de risico-klasses "Hoog" of "Kritiek".
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_219206585
quote:
7s.gif Op donderdag 6 november 2025 11:33 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom is dit radicale clubje nog niet in het belang van de staatsveiligheid aangemerkt als terroristische organisatie?
Hoezo, zijn ze links dan!?
  donderdag 6 november 2025 @ 16:09:40 #30
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_219206749
RED ONS HENNIEGOD
pi_219206857
quote:
Dit stuk maak dezelfde onlogische verbanden die ik schizofrenen zie maken tijdens Wvgg zittingen die ik doe.
  donderdag 6 november 2025 @ 16:25:59 #32
503714 SebbeSwensje
pi_219206894
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:23 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Dit stuk maak dezelfde onlogische verbanden die ik schizofrenen zie maken tijdens Wvgg zittingen die ik doe.
Ik heb altijd het vermoeden gehad dat schizofrenen niet gek zijn, maar het wellicht juist wel goed zien. Heeft me altijd wel een beetje dwarsgezeten.
Appears.
pi_219207151
quote:
7s.gif Op donderdag 6 november 2025 11:33 schreef Isdatzo het volgende:
Dat kost de BBB en VVD stemmen.
pi_219207172
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb altijd het vermoeden gehad dat schizofrenen niet gek zijn, maar het wellicht juist wel goed zien.
ik ken een persoon die meerdere schizofrene paranoide psychoses gehad heeft en deze gaf aan dat ze ergens best doorhad dat de stemmen die ze hoorden _niet_ werkelijk bestonden en deel waren van haar ziekte, maar dat juist een deel van de psychose is dat je moe wordt je er continue tegen te verzetten.

zij was dus al verder dan jij bent, als je doodleuk bij wat rare en onlogische zaken die je ergens leest (en die uitstekend te ontkrachten zijn door bv zelf die paar minuutjes even de moeite te nemen en het beveiligings-onderzoeksrapport op kiesraad.nl te downloaden en de conclusies/samenvatting door te lezen, zoals ik voorheen uitlegde) gelijk voor 'waar' aanneemt omdat je denk dat "als iets ergens staat, het vast waar zou kunnen zijn"...

Dit soort clickbait troep baseert vaak erop dat mensen hel passief alles aannemen dat ze lezen en zelf geen moeite doen zelf kritisch te denken of bv zelf dingen nazoeken en controleren.
Overigens, geheel naar Dunning-Kruger denken die mensen zelf dat ze zelf 'reuze-kritische' denkers zijn, omdat ze juist zelf eerder weinig eigen kritisch denkvermogen hebben, en dus hun eigen schaapachtig naloopgedrag niet eens inzien.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_219207307
quote:
dit is een fvd clubje, nu gefiancieerd met chinees geld (door de sacties op russische geld)m
  donderdag 6 november 2025 @ 17:42:09 #36
503714 SebbeSwensje
pi_219207360
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 17:06 schreef RM-rf het volgende:

[..]
ik ken een persoon die meerdere schizofrene paranoide psychoses gehad heeft en deze gaf aan dat ze ergens best doorhad dat de stemmen die ze hoorden _niet_ werkelijk bestonden en deel waren van haar ziekte, maar dat juist een deel van de psychose is dat je moe wordt je er continue tegen te verzetten.

zij was dus al verder dan jij bent, als je doodleuk bij wat rare en onlogische zaken die je ergens leest (en die uitstekend te ontkrachten zijn door bv zelf die paar minuutjes even de moeite te nemen en het beveiligings-onderzoeksrapport op kiesraad.nl te downloaden en de conclusies/samenvatting door te lezen, zoals ik voorheen uitlegde) gelijk voor 'waar' aanneemt omdat je denk dat "als iets ergens staat, het vast waar zou kunnen zijn"...

Dit soort clickbait troep baseert vaak erop dat mensen hel passief alles aannemen dat ze lezen en zelf geen moeite doen zelf kritisch te denken of bv zelf dingen nazoeken en controleren.
Overigens, geheel naar Dunning-Kruger denken die mensen zelf dat ze zelf 'reuze-kritische' denkers zijn, omdat ze juist zelf eerder weinig eigen kritisch denkvermogen hebben, en dus hun eigen schaapachtig naloopgedrag niet eens inzien.
Ik neem dit allemaal direct van je aan.
Appears.
pi_219207509
Volgens mij hebben ze dit via chatgtp laten opstellen, met verzoek voor conspiracy verhaal gebaseerd op halve feiten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219207521
quote:

[..]
En waarom zou het CDA (of de VVD wat dat betreft) dat überhaupt willen doen? Omdat driemaal scheepsrecht is en Geertje nu ineens wel een verantwoorde regeringspartner is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tocadisco op 06-11-2025 18:20:07 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 6 november 2025 @ 18:13:35 #39
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219207531
FDF.... ow ja, die linkse terroristische boerenorganisatie.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 6 november 2025 @ 18:15:32 #40
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219207545
Die hebben veel teveel ammoniak gesnoven in hun stallen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_219207612
quote:

[..]
Wat dacht je, VVD gaat voor 3e keer met Greetje?
pi_219207959
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 18:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
De VVD Dilan zie ik dat nog wel doen maar de kans dat het CDA daar in mee gaat is ongeveer nul. Die kleinere partijen boeien dan niet meer maar CU zie ik ook niet zo snel de PVV omarmen.
pi_219208102
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 19:12 schreef 215 het volgende:

[..]
De VVD Dilan zie ik dat nog wel doen maar de kans dat het CDA daar in mee gaat is ongeveer nul. Die kleinere partijen boeien dan niet meer maar CU zie ik ook niet zo snel de PVV omarmen.
Je wilt ook niet als premier de hele tijd ministers willen verdedigen .
pi_219208610
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 18:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
Vast. Voor hen zij al die uiterst rechtse clubjes tegenwoordig aantrekkelijker dan de PvdA. Voor de VVD is het liever FvD of NVU dan PvdA/GL momenteel.
pi_219208692
Moeten zij weten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_219209908
Als je die teksten leest voelt het altijd alsof het vertaald is . In ieder geval duidelijk een buitenlands persoon (Een Rus uit de trolfabriek zal me niets verbazen). Daarna wordt het verspreid onder die tokkies en klaar is klara (de koe van het defense force team). Ze slikken het als zoete koek :{
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 6 november 2025 @ 22:23:45 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219210396
Beter laten ze de geheime dient FDF eens flink uitkloppen.
pi_219210910
quote:

[..]
Dat wordt nog onwerkbaarder dan wat we net achter de rug hebben.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  vrijdag 7 november 2025 @ 00:46:40 #49
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219211082
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 22:23 schreef Hexagon het volgende:
Beter laten ze de geheime dient FDF eens flink uitkloppen.
FDF staat bij ze op de radar als activistische groepering las ik op hun website. Het eruitrijden van de deur van een provinciehuis en geweld tegen politie waren individuen. Mooi georkestreerd hoor.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_219211771
quote:
Als er al twijfel zou zijn (wat er niet is) kan er gewoon handmatig geherteld worden.

Dan is er dus 0 reden voor herstemming. Tenzij het probleem.is dat je FDF bent en de uitslag je niet aanstaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')