Is die ecstatic dancing in FLUOR een aanrader? Ik zag dat er dinsdag de 18e weer een event is.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:40 schreef Aberkullie het volgende:
Volgens mij zit jij even heel hoog in je sacraalchakra, meid. Tijd voor een cacaoceremonie of geleide meditatie.
Tijd voor een yoni steam!quote:Op woensdag 5 november 2025 21:40 schreef Aberkullie het volgende:
Volgens mij zit jij even heel hoog in je sacraalchakra, meid. Tijd voor een cacaoceremonie of geleide meditatie.
Op zich wel leuk alleen een vriend werd gepakt met reisflesjes baco in zijn zak dus we hebben maar een uurtje kunnen dansen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:57 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Is die ecstatic dancing in FLUOR een aanrader? Ik zag dat er dinsdag de 18e weer een event is.
Gewoon petje op dat dekt de chakrakruinquote:Op woensdag 5 november 2025 21:40 schreef Aberkullie het volgende:
Mooi gesproken maat. Het kan ook wel heel eng en overweldigend zijn allemaal hoor, je komt zaken tegen waarvan je niet wist dat het bestond.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:54 schreef Näsenbar het volgende:
Jij stelt je niet open voor spiritualiteit omdat je bang bent gevoelens toe te laten en je kwetsbaarheden onder ogen te komen. Cynisch en gesloten blijven is veel makkelijker.
Op je kont? Voor de sakraalchakra?quote:Op woensdag 5 november 2025 23:34 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Gewoon petje op dat dekt de chakrakruin
Nou ik heb eigenlijk gisteren nog yoga-oefeningen gedaan om mijn rug sterker te maken.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:32 schreef Ansa het volgende:
Een ding waar ik echt een grafhekel aan heb is het gezemel rondom divine feminine, mannelijkheid, zielsverwanten etc. Yogatypes, veganisten, kristallen etc, wat een idioterie.
Ik kreeg laatst een Happinez voor mijn neus en mijn God, er zijn die dag meerdere hersencellen afgestorven. Wie dénkt zo?
Er is niks mis met yoga an sich, wel als het je hele image is.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou ik heb eigenlijk gisteren nog yoga-oefeningen gedaan om mijn rug sterker te maken.
....en om het nog erger te maken, ik vond ze kei-zwaar.
Ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb ook zo een filmpje van zo een yoga-leraar die dan zegt "dit zijn oefeningen voor mensen die niet van yoga houden."quote:Op donderdag 6 november 2025 09:46 schreef Ansa het volgende:
[..]
Er is niks mis met yoga an sich, wel als het je hele image is.
Ik denk dat (bijna) iedereen een manier zoekt om met de problemen van het leven om te gaan. ( geloof, spiritualiteit, supergezond eten met bijbehorend streng fitness regime, bijna fulltime gamen etc.)quote:Op woensdag 5 november 2025 21:32 schreef Ansa het volgende:
Een ding waar ik echt een grafhekel aan heb is het gezemel rondom divine feminine, mannelijkheid, zielsverwanten etc. Yogatypes, veganisten, kristallen etc, wat een idioterie.
Ik kreeg laatst een Happinez voor mijn neus en mijn God, er zijn die dag meerdere hersencellen afgestorven. Wie dénkt zo?
Ik niet.😂quote:Op donderdag 6 november 2025 11:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat (bijna) iedereen een manier zoekt om met de problemen van het leven om te gaan. ( geloof, spiritualiteit, supergezond eten met bijbehorend streng fitness regime, bijna fulltime gamen etc.)
Dat denk ik, maar dat hoeft dan nog niet waar te zijn hoor.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |