quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja idd tegen deze domheid kan ik niet tegenop. Ik stel een dm sessie voor met freaky
Ik weet niet of freaky met jou wil DM-en hoor, maar doe je bestquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja idd tegen deze domheid kan ik niet tegenop. Ik stel een dm sessie voor met freaky
Hergebruiken, of herschrijven, zoals met dit nummer voor dat programma gedaan is.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet dat die altijd liedjes hergebruiken
Als hij er niet uit gaat, ben ik benieuwd of ze inderdaad in bed belanden. Dan is Faat een grotere slet dan Lchequote:Op vrijdag 7 november 2025 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het enige wat Faat wil is een veeg door die Freggle-grot, ze wordt gek van de jeuk
gaat lekker voor Yukiquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien toch maar die sprint kijken
Geert en Peter niet helemaal. Dat is meer een staakt-het-vuren omdat het einde nabij is.quote:
En Sainz.quote:
Ik mag het hopen. Dat het een korte pauze is met ruzie.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geert en Peter niet helemaal. Dat is meer een staakt-het-vuren omdat het einde nabij is.
Ik vond mooi. Erikheldquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
omg
erik
het is nog geen judeska
dat kan je niet zeggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |