Doe niet zo dom gastquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe duur is een livestream
Er zijn Twitch gamers die niet anders doen de hele dag joh. Daar heb je geen geld of middelen voor nodig hoor.
Je huurt 3 stagairs in ploegendienst in voor streamlockcensuur en klaar.
En je kan er geld voor vragen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe duur is een livestream
Er zijn Twitch gamers die niet anders doen de hele dag joh. Daar heb je geen geld of middelen voor nodig hoor.
Je huurt 3 stagairs in ploegendienst in voor streamlockcensuur en klaar.
De beste zangers zijn covers mijn beste.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe kennen zij dat liedje!? Dat komt van Beste Zangers...
Ik snap dat je niets begrijpt van moderne techniek en daar hoef je je niet (heel erg) voor te schamen hoor. Maar om dat te proberen te verbergen met passief aggressief gedrag is niet nodig. Het is OK om toe te geven dat je het niet begreep. We vinden je ook dan heus wel leuk.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een gesprek zeg:
Roma: "Is dat jaaaaaauw salaaaamiiiiiii?"
Julia met tandenborstel: "Hebeeweeee walaabaemmuuh mmssjddbb pgb hhfdsfdfd et weffooien"
je weet dat die altijd liedjes hergebruikenquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe kennen zij dat liedje!? Dat komt van Beste Zangers...
Gast ga weg met je streamers op tiktok dat kan je niet vergelijkenquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik snap dat je niets begrijpt van moderne techniek en daar hoef je je niet (heel erg) voor te schamen hoor. Maar om dat te proberen te verbergen met passief aggressief gedrag is niet nodig. Het is OK om toe te geven dat je het niet begreep. We vinden je ook dan heus wel leuk.
Covers, of zoals in dit geval een door Bente specifiek voor dat programma herschreven versie van Cher's liedjequote:Op vrijdag 7 november 2025 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De beste zangers zijn covers mijn beste.
Nogmaals, we begrijpen allemaal dat jij het verschil tussen tiktok en Twitch niet kent. Dat is niet erg. Je bent al wat ouder en niet helemaal bekend met dit soort dingen. Maak je niet zo druk en laat het rustenquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Gast ga weg met je streamers op tiktok dat kan je niet vergelijken
Echt, wat een ego heeft die kerel.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Erik, De Grote VerliesFactor wil voor de winst gaan![]()
Dapper volhouden in eigendunk
Die domme begon!quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
Doe eens niet, allemaal en iedereen en elkaar dom noemen.
Ja idd tegen deze domheid kan ik niet tegenop. Ik stel een dm sessie voor met freakyquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nogmaals, we begrijpen allemaal dat jij het verschil tussen tiktok en Twitch niet kent. Dat is niet erg. Je bent al wat ouder en niet helemaal bekend met dit soort dingen. Maak je niet zo druk en laat het rusten
Tis nou eenmaal zoquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
Doe eens niet, allemaal en iedereen en elkaar dom noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |