Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
hij heeft zijn oortje al inquote:
Met de KlemToonquote:Op woensdag 5 november 2025 20:26 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
is Roma die meid, die zo sloom praat?
Geen probleem volgens joey, komt goed dus niet mee bezig zijnquote:
Wat is stuk?quote:
Zag het al en er wer bijgezetquote:
Een 'talkslow' dus.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:07 schreef TowtjeMar het volgende:
Eerlijk; het zou zoveel leuker zijn als zij een talkshow leidt ipv die hele Jinek op rtl… ik stoor me iig niet aan haar aandachtige spraak vertragingen
Dit zal het vast wel zijn.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:30 schreef Soury het volgende:
Senna morgen weer zeiken over haar schoonzus?
Roma wordt een beetje onderschat, die is slimmer dan ze zich voordoet. Plus zegt ze vaak rake dingen op haar manier. Zoals met die opmerking over ontwikkelingshulp, dat ze zegt dat ze een bonnetje moeten vragen. Kan lachwekkend overkomen maar ik snap wel wat ze bedoeld.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:05 schreef TowtjeMar het volgende:
Ik hou zo van Roma![]()
Dat moment dat ze vol in haar emotie die spraak versnelde, terwijl ze een krachtige draai met haar scheve ponytail maakte hahahahhaha
Enig is ze.
Je bent, en zal altijd blijven, een schitterende malloot!quote:Op donderdag 6 november 2025 01:57 schreef freaky40 het volgende:
Nou, die Julia verlengd haar verblijf nog even dankzij haar moeder...ehh FEBO die haar moeder heeft opgestookt. Ze maakt zo leuk TV vinden ze. Ze begint trouwens flink kaal te worden en zie haar nooit met die pruik die wij als kijker haar 'gegund' hebben cyclussen geleden inmiddels al. Demi/Geert Roma gate begint ook vervelend te worden. Wat mij betreft mag deze cyclus snel klaar zijn. Inmiddels groeit de uitgroei van Roma's haargrens sneller dan dat ze praat...Morgen mag Fleuris weer eens met Senna bellen, maar is not amused. Hopelijk zijn laatste cyclus deze.![]()
Zonder doekoe uiteraard.
Senna zal wel weer op bezoek moeten, haar Floortje heeft er geld zát voor in de Loods.. en dat verhaallijntje moet ook vers blijvenquote:Op donderdag 6 november 2025 16:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Een rijkere gozert aan de haak geslagen die wel elke dag klaar staat voor haar met zijn knip
ze zit nu in Copenhagen met Vincentquote:Op donderdag 6 november 2025 16:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Een rijkere gozert aan de haak geslagen die wel elke dag klaar staat voor haar met zijn knip
ik dacht even dat je in het verkeerde topic zatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |