Zo zou het inderdaad moeten gaan, maar ja....quote:Op woensdag 5 november 2025 18:13 schreef timmmmm het volgende:
Wat je van Roos vindt of niet, maakt inderdaad niet uit. Of wat hij heeft gezegd strafbaar is of niet, daar gaat het om.
Net als bij de uitlatingen van wie ook. Waarom zou het een anders beoordeeld moeten dan het ander?
Zo gaat het toch ook?quote:Op woensdag 5 november 2025 18:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zo zou het inderdaad moeten gaan, maar ja....
Nou ja als de meeste mensen het niet zien, zij zeggen dat het niet zo is en jij niet kan bewijzen dat het wel zo is...quote:Op woensdag 5 november 2025 19:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nope, al zal dat altijd ontkend worden.
Voor mij niet hoor, maar ik begrijp dat het in een goed gesprekje wel anders zal liggen. Daarom heb ik ook niet zoveel met goede gesprekjes.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja als de meeste mensen het niet zien, zij zeggen dat het niet zo is en jij niet kan bewijzen dat het wel zo is...
Het wordt wel een lastig verhaal dan
Da's het grote voordeel als je je niet laat afleiden door vervelende bijkomstigheden als feiten ed, ben wel jaloers op de feitenvrije users die maar gewoon geloven wat ze willen gelovenquote:Op donderdag 6 november 2025 05:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor, maar ik begrijp dat het in een goed gesprekje wel anders zal liggen. Daarom heb ik ook niet zoveel met goede gesprekjes.
Aaaah ja, dat zal het zijn. Slaap lekker!quote:Op donderdag 6 november 2025 14:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's het grote voordeel als je je niet laat afleiden door vervelende bijkomstigheden als feiten ed, ben wel jaloers op de feitenvrije users die maar gewoon geloven wat ze willen geloven
Het bleef allebei onbestraftquote:Op donderdag 6 november 2025 15:09 schreef Solispolar het volgende:
Dit is van alle tijden toch? De woke gemeenschap heeft blijkbaar haar (harige) tentakels behoorlijk in de hogere kringen van onze samenleving. Zie ook de casus Derksen vs Akwasie. 'Is dat niet Akwasie' (over zwarte Piet) zorgde bijna voor kamervragen, maar Akwasie die doodleuk zegt: 'als ik zwarte Piet zie trap ik hem in elkaar' bleef onbestraft
In die situatie zijn ze ook in beide zaken niet tot vervolging overgegaan als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat vind je van de rol die het OM speelt in deze?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |