Hier zijn ze daar ook heel bedreven in, maar ja neem liever het zekere voor het onzekere met goede winterbanden. Want ze kunnen niet alle straten tegelijk schoonhouden op elk moment van de dag.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Scheelt denk ik ook dat ze hier alles volpekelen zodra het glad dreigt te worden?
Nou, waren ze het nu al waardquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:59 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Zelfs al in de sneeuw gereden.
1 cm
Dat wat ijsdraakje zegt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je dan wel verzekerd als je een ongeluk krijgt door gladheid en geen winterbanden had? Hier en in Duitsland niet.
Ah, ok. Het is hier (zeker waar ik zit) ook gewoon wat minder boeiend, de kans dat hier zoveel sneeuw valt dat het niet bij te houden is, is gewoon niet zo groot.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier zijn ze daar ook heel bedreven in, maar ja neem liever het zekere voor het onzekere met goede winterbanden. Want ze kunnen niet alle straten te gelijk schoonhouden op elk moment van de dag.
Eind van de maand moet ik naar Duitsland toe. Heb het vlak daarvoor op de planning staan.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:54 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie de autobanden al laten wisselen? Het is weer die tijd van het jaar. Was zelf natuurlijk weer te laat, maar de garage kon me er nog even tussenproppen.
Bij ijsplaten maken je banden ook het verschil niet echt meer. En dan zit je ook met de idioten die je onderweg tegenkomt, dus liever gewoon niet de weg op inderdaad.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat wat ijsdraakje zegt.
Als het echt te glad is, en dat is zelden dan werk ik wel thuis.
Dit.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, ik heb allseasons met sneeuwvlok.
Ik wil nog even naar Kleve maar dat is gewoon Hollandsch klimaat.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eind van de maand moet ik naar Duitsland toe. Heb het vlak daarvoor op de planning staan.
AWD maakt wel een groot verschil vind ik, ook bij flinke regen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat je dan met je botsautootje (Ka toen nog) jezelf de weg op waagt met her en der ijsplaten en er een dikke Audi achter je zit te dringen. Ik heb geen kreukelzone en geen AWD jonge.(En na de bocht waren het twee rijbanen, dus kon 'ie me mákkelijk voorbij
)
Ik heb ze ook nog niet gewisseld. Denk dat ik dat zaterdag ga doen. (net als de afgelopen 2 zaterdagen)quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:54 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie de autobanden al laten wisselen? Het is weer die tijd van het jaar. Was zelf natuurlijk weer te laat, maar de garage kon me er nog even tussenproppen.
"Dat wat de leasemaatschappij eronder gooide".quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit.
Al weet ik niet precies wat voor allseasons ik heb.
Ik heb ze er vorig jaar onder laten zetten maar ik weet niet welke het uiteindelijk geworden zijn. Ik vroeg om allseasons, ik kreeg allseasonsquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Dat wat de leasemaatschappij eronder gooide".
Ja die was wel gelijk verliefd op jou.quote:
Ze was erbijquote:
Ik had wel een pijnlijke tepel aan het eind van de avondquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:43 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat heb je overleefd?
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Al het etenquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, gezien het eten.
Bakkes Haags hopjequote:
Nee. Ik heb all season banden vanuit de leasequote:Op dinsdag 4 november 2025 09:54 schreef kwiwi het volgende:
Ja, bak meer grip.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
AWD maakt wel een groot verschil vind ik, ook bij flinke regen.
Ik las AIVDquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
AWD maakt wel een groot verschil vind ik, ook bij flinke regen.
Ben ik ook geen fan van, maar gewoon rustig blijven en door blijven kachelen is je beste optie.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb al in een stortbui gereden waarbij ik niks meer zag.
Dat was al eng genoeg.
Ik weet precies wat ik heb. Milestone Greensport.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Al weet ik niet precies wat voor allseasons ik heb.
Dat zijn de meest interessante ritjesquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat was al eng genoeg.
Wat IJsdraakje zegt. En voldoende afstand houden want mensen kunnen niet rijden in de regen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat was al eng genoeg.
Mensen kunnen niet rijden.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat IJsdraakje zegt. En voldoende afstand houden want mensen kunnen niet rijden in de regen.
Feit.quote:
Het liefst wilde ik naar de vluctstrook om daar te stoppen, helaas reed ik net op dat moment op de linkerbaan en was ik bezig met het inhalen van een vrachtwagen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben ik ook geen fan van, maar gewoon rustig blijven en door blijven kachelen is je beste optie.
Situaties met nihil zicht zijn wel echt de vervelendste vind ik. Dikke mist ook, manmanman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |