Die zou ik niet eens aannemen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 05:33 schreef Filosoofert het volgende:
Hahahaha je zou maar een cadeaukaart krijgen van de Mac
Na 12,5 jaar trouwe dienstquote:Op dinsdag 4 november 2025 05:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die zou ik niet eens aannemen.
Denk dat menig tiener er blij mee zou zijnquote:Op dinsdag 4 november 2025 05:33 schreef Filosoofert het volgende:
Hahahaha je zou maar een cadeaukaart krijgen van de Mac
quote:Op dinsdag 4 november 2025 05:23 schreef roos94 het volgende:
Ten eerste kun je geen online MCDONALDS cadeaukaart kopen. Waarom the fuck niet anno 2025.
Vervolgens kun je het bij bepaalde vestigingen wel krijgen maar die cadeaubon heeft een vaste waarde van 7 euro 50 en is ook niet in elk restaurant te gebruiken.
Wie geeft er godverdomme een cadeaubon van 7 euro 50, hedendaags ga je daar weinig van kunnen halen bij de Mac.
En uberhaupt een cadeaubon van dat bedrag is klachtwaardig geef dan niks
Zeeuwse tokkie tieners misschien.quote:Op dinsdag 4 november 2025 05:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Denk dat menig tiener er blij mee zou zijn
Pics or it didnt...quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:50 schreef Professionele-Idioot het volgende:
OMG, ik heb 3 jaar geleden MCDrek cadeau bonnen gekregen. Hopelijk zijn ze nog goed.
Weet je meteen ook wat ik vanavond mijn gastrointestinaalkanaal ga in gooien
Als die bonnen nog geldig zijn dan krijg je foto`s.quote:
Ik ben blij dat ik mij in kringen begeef waarin geen cadeaubonnen worden gegeven van vieze vreetschuren door dikke lelijke wijven.quote:Op dinsdag 4 november 2025 05:23 schreef roos94 het volgende:
Ten eerste kun je geen online MCDONALDS cadeaukaart kopen. Waarom the fuck niet anno 2025.
Vervolgens kun je het bij bepaalde vestigingen wel krijgen maar die cadeaubon heeft een vaste waarde van 7 euro 50 en is ook niet in elk restaurant te gebruiken.
Wie geeft er godverdomme een cadeaubon van 7 euro 50, hedendaags ga je daar weinig van kunnen halen bij de Mac.
En uberhaupt een cadeaubon van dat bedrag is klachtwaardig geef dan niks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |