abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219195076
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 21:47 schreef Limburgsemeid het volgende:

[..]
Ze hoeft het toch niet op te nemen voor MB? In die hele post wordt niks gezegd over haar of welke insinuatie dan ook.

De reacties van Iris komen out of the blue en ik zou me kapotschamen als ik MB was. Kunnen er allemaal veel van vinden maar zij heeft zich tot nu toe geen een keer (zelf) negatief uitgelaten over die twee anderen of hen zwart proberen te maken.
Klopt alle 3 houden ze het keurig.
Houd ik van, alleen al om de kinderen
pi_219195079
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 21:51 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik volg Iris al jaren maar denk dat er iets speelt wat niet eerlijk is gegaan in de poly, en dat dat haar emotioneel maakt en ze daarom voor Michelle in de bres springt.
Maar hoe kun je hiermee goedpraten dat zij als buitenstaander zichzelf online gaat uitten over iets waar beide niets over delen?
pi_219195084
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 21:54 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Iris heeft er geen flikker mee te maken dus of het haar wel of niet emotioneel maakt doet er niet toe. Je kan niet alles willen rechtvaardigen. Iris is gewoon niet oké bezig! Een lopende rode vlag.
Ah ik lees nu pas dit. Maar hier ben ik het dus echt 100% mee eens.
pi_219195108
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 21:55 schreef Schevetuin het volgende:

[..]
Maar hoe kun je hiermee goedpraten dat zij als buitenstaander zichzelf online gaat uitten over iets waar beide niets over delen?
Ik zeg ook dat ik het niet slim vind, en niet handig.
pi_219195120
Iris zou haar vriendin moeten steunen. In de offline wereld.
pi_219195122
Tja, ik had tijdens het uitlaten het luisterboek van AM op dubbele snelheid geluisterd en heb het boek al uit. Mijn mening. Ze is er ingerold met dat vloggen, is nooit gezien in haar jeugd en wil nu wel gezien worden. Ze verlegt haar grenzen steeds en krijgt ook steeds meer/ander inzicht in alles. Ze zit snel in de slachtofferrol, hemelt zichzelf op, maar toch vond ik haar sympathieker overkomen dan op insta. Het is een boel ‘clickbait’, weinig inhoudelijk, veel herhaling van insta. Geschreven op de overdreven manier. “Gelachen met vriendinnen”. Dat zullen Julia en Mirjam (van Ijsland) zijn? Wel erg als ze echt bedreigd zou zijn, maar dat kon ik niet opmaken uit het verhaal. Iets van dat mensen werden opgeroepen zich te verzamelen bij een lezing. Haar ouders en jeugd kregen een trap na. Laatste hoofdstuk ging over een vriendin die ze al17 jaar kende en toen terminaal was en dat ze daar soms klein grapjes in haar stories voor in stopte om haar te laten lachen. Is dat die paardrij-juf?
Oh ja, in het begin heel erg mea culpa over alle fouten die ze had gemaakt en later voorschrijdend inzicht en dat het goed is dat er regels komen. Boos op Tim Hoffman.
Weinig interessant, sorry.
pi_219195123
Ik zou haast gaan denken dat Iris steeds alle 'juice' heeft gelekt met hoe ze zich nu gedraagt. Laat Jacqueline lekker met rust als je zo'n hekel aan dr hebt. Michelle probeert het, naar wat ik hier lees, in die podcast nog netjes te houden richting Koen en Jacqueline. Iris probeert alleen maar drama de wereld in te helpen. Naar mens.
Ik zou als vriendin zijnde echt niet blij zijn hiermee.
pi_219195131
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 21:41 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik denk trouwens dat het goed zal zijn voor ieders gemoedsrust als ze gewoon de waarheid gaan onthullen. Je kan er maar beter in één keer doorheen gaan dan elke dag roddels en insinuaties, mede van vreemde mensen, aan te moeten horen. Ik denk dat dit echt voor alle partijen inclusief de kinderen het beste zou zijn. Dan geef je onruststokers zoals Iris maar ook Juicekanalen geen podium meer.
Als ze in 1 keer de waarheid onthullen is het mysterieuze eraf. Dan zijn er geen speculaties meer en zijn ze veel minder interessant om te volgen
pi_219195169
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 21:23 schreef Hyacinth het volgende:
Fijn voor JvP een ander huis maar weer tijdelijk…dus de zoveelste verhuizing en daarna weer een.
Iris komt echt over als een naar mens. Ze lijkt gebruik te maken van Michelle’s kwetsbaarheid. Ik vind haar eng, heel eng.
Hier zou je best eens gelijk in kunnen hebben.
pi_219195196
Oei die iris. Wat een heks!

De podcast luister ik niet. Ik kan dat stomme gelach niet goed incasseren. Maar ik ben wel benieuwd wat MB dan heeft verteld over jvp en Koen en wat er nu dus gespeculeerd wordt…. Wie praat me even bij?
pi_219195202
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 22:02 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Als ze in 1 keer de waarheid onthullen is het mysterieuze eraf. Dan zijn er geen speculaties meer en zijn ze veel minder interessant om te volgen
Ik blijf het bijzonder vinden dat ze dan liever kiezen voor constante onrust, ook voor de kinderen, alleen maar om relevant te blijven. Je zou toch denken dat je rust, voor je gezin, boven alles verkiest? Dit laat zien hoe ver heen ze alle drie zijn. De één is geen haar beter dan de ander, ze kiezen hier alle drie bewust voor. Jacqueline is geen haar beter met zo’n post, want uiteindelijk ben je helemaal niet bezig wat goed is voor je kinderen, anders zorg je ervoor dat er rust komt door alles te vertellen.
pi_219195212
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 22:11 schreef Kletsdoos165 het volgende:

De podcast luister ik niet. Ik kan dat stomme gelach niet goed incasseren. Maar ik ben wel benieuwd wat MB dan heeft verteld over jvp en Koen en wat er nu dus gespeculeerd wordt…. Wie praat me even bij?
Niet zo heel spannend, maar dat het mis is gegaan omdat het niet gelijkwaardig was en dat M dit niet zo had gewild en voor de relatie gevochten/gesmeekt heeft. Maar echt maar in twee zinnen zeg maar, het was niet onwijs spannend.
pi_219195220
quote:

Ik kan me niet voorstellen dat MB in de podcast iets heeft verteld over K en J, behalve dan dat de gelijkwaardigheid ontbrak. Wel denk ik dat Iris meer weet over K en J. Neemt niet weg dat ze gewoon haar fatsoen moet houden i.p.v. zo te reageren onder een post van J. Ordinair viswijven gedoe.
Ik wil blijven.
pi_219195239
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 22:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kan me niet voorstellen dat MB in de podcast iets heeft verteld over K en J. Wel denk ik dat Iris meer weet over K en J. Neemt niet weg dat ze gewoon haar fatsoen moet houden i.p.v. zo te reageren onder een post van J. Ordinair viswijven gedoe.
Ja dit insinueert ze elke keer weer, heel naar. Ze vind zich heel wat dat zij wel weet wat er gebeurt is.
pi_219195243
Realityfbi post er ook al over
pi_219195245
quote:

M zegt in de podcast niets over iets tussen J en K. Wel kun je tussen de regels door horen dat zij ‘lang heeft gevochten’ en ‘vast proberen te houden wat was’. Aka gedumpt door Koen. En dat ze voortaan meer gelijkwaardigheid wil in een relatie. En dan in bijna dezelfde zin dat K en zij altijd alles samen deden: daarin zou je kunnen horen dat J dus niets deed in het huishouden/gelijkwaardigheid.

Iris kan het woord seks niet uitspreken want daar praat je niet over. Ik vind het zielig voor haar kinderen dat ze dus blijkbaar zoveel moeite heeft om over dat onderwerp te praten. M zit daarin wel echt aan de andere kant van het spectrum. Iris vond het moeilijk om te vragen (of eigenlijk stellen), maar ze vind M geen bi-vrouw. Dat was een heel bijzonder stuk. Op dat moment wilde ik terug praten tegen een podcast haha.
pi_219195247
Sjaakie heeft even geveegd
pi_219195314
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 22:17 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Ja dit insinueert ze elke keer weer, heel naar. Ze vind zich heel wat dat zij wel weet wat er gebeurt is.
Luister jij ze allemaal? De eerste drie zijn mij niet gelukt, ik kwam er niet door. Dan vraag ik jou in het vervolg om een samenvatting😉
Ik wil blijven.
pi_219195321
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 22:18 schreef Hyacinth het volgende:
Sjaakie heeft even geveegd
Behalve de comment waar Iris onder gereageerd heeft en alle comments die daar weer onder staan. Vind ik ook wel veelzeggend, alsof J het wel prima vind dat er mensen zijn die “haar kant” nu kiezen en ze hier stiekem van geniet.
pi_219195335
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 22:25 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Behalve de comment waar Iris onder gereageerd heeft en alle comments die daar weer onder staan. Vind ik ook wel veelzeggend, alsof J het wel prima vind dat er mensen zijn die “haar kant” nu kiezen en ze hier stiekem van geniet.
Oh echt? Ik zie het niet meer staan
pi_219195338
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 22:12 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Ik blijf het bijzonder vinden dat ze dan liever kiezen voor constante onrust, ook voor de kinderen, alleen maar om relevant te blijven. Je zou toch denken dat je rust, voor je gezin, boven alles verkiest? Dit laat zien hoe ver heen ze alle drie zijn. De één is geen haar beter dan de ander, ze kiezen hier alle drie bewust voor. Jacqueline is geen haar beter met zo’n post, want uiteindelijk ben je helemaal niet bezig wat goed is voor je kinderen, anders zorg je ervoor dat er rust komt door alles te vertellen.
Je hebt hier helemaal gelijk in. Het is zo doordacht en alles draait om geld. Het is zielig voor de kinderen. Enige zelf reflectie heeft JvP wel wanneer ze ze zegt dat ze niet de moeder is die ze wil zijn.

Geen enkele moeder bedenkt van te voren dat het haar leuk lijkt om te gaan scheiden van partner om een zwervend bestaan te leiden met je kinderen en je in andermans huwelijk te mengen, je kinderen te exposen om maar zoveel mogelijk likes geld te verdienen over hun ruggetjes

Bedankt voor de update.
pi_219195350
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 22:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Luister jij ze allemaal? De eerste drie zijn mij niet gelukt, ik kwam er niet door. Dan vraag ik jou in het vervolg om een samenvatting😉
Sorry, ik kom er ook niet doorheen 😂, alleen de eerste en de laatste gehoord, maar ik zie wel een snippets voorbij komen (kleine stukjes). Ik kan die Iris en haar Engelse gelul niet meer aanhoren. Maar bij de eerste kreeg ik ook al gelijk heel erg het gevoel alsof ze precies weet wat er speelt en dat ze Michelle een beetje voor het blok zet met bepaalde uitspraken.
pi_219195359
Oh ik zie t nu wel staan! Helemaal naar onder gezakt
pi_219195361
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 22:26 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Oh echt? Ik zie het niet meer staan
Heel ver naar beneden scrollen
pi_219195379
Gatver wat een heks die Iris. Wedden dat MB en Iris hier om smullen? Het is dat het geen donderdag avond wijnavond is in het clubhuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')