Echt niks mis mee, tempeh ook niet trouwens.quote:
Daarop hatenquote:
Tempeh is zoiets dat ik heel graag lekker wil vinden, maar het lukt maar nietquote:Op maandag 3 november 2025 20:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Echt niks mis mee, tempeh ook niet trouwens.
Wil ik weten wat dat was?quote:Op maandag 3 november 2025 21:12 schreef maily het volgende:
@:roos94 dit zat toch ook in het pak melk van deluzion?
volgens mij heeft @roos94 de foto nogquote:Op maandag 3 november 2025 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil ik weten wat dat was?
Maden? Grafwormen? Lintwormen? Filipijnse houtwormen?
Of was het Jerry?quote:Op maandag 3 november 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
volgens mij heeft @:roos94 de foto nog
in het originele topic is die verschwunden ....
Nu denk ik weer aan dat topic over die plantjes in het washandje!quote:Op maandag 3 november 2025 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
o nee, Jerry is heilig hierbij vergeleken
dat was een ander topicquote:Op maandag 3 november 2025 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu denk ik weer aan dat topic over die plantjes in het washandje!
Hij is een semi-vegan.quote:Op maandag 3 november 2025 21:44 schreef Jordy-B het volgende:
Dit is het lekkerste gerecht allertijden, maar je vindt Rio Mare Vispaté vies? Huh?
eet alleen piemel?quote:
Morgen in de herkansing!quote:Te laat foto gemaakt van lekkerste gerecht aller tijden
Maar tempeh kun je volgens mij wel makkelijker krokant bakken, dat is me met tofu volgens mij nog nooit gelukt.quote:Op maandag 3 november 2025 20:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tempeh is zoiets dat ik heel graag lekker wil vinden, maar het lukt maar nietje kan tofu elke smaam geven die je maar wil, maar bij tempeh gaat dat bittere er maar niet van af
Jawel. Uurtje je tofu uitpersen door het in te pakken met een doek en iets zwaars daar op.quote:Op dinsdag 4 november 2025 05:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar tempeh kun je volgens mij wel makkelijker krokant bakken, dat is me met tofu volgens mij nog nooit gelukt.
quote:Op maandag 3 november 2025 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil ik weten wat dat was?
Maden? Grafwormen? Lintwormen? Filipijnse houtwormen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:09 schreef maily het volgende:
[..]Ehhh.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |