Gedoogsteun van de SGP.quote:Op maandag 3 november 2025 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De JA21 optie is dan wat minder voor de hand liggend.
Ik was ook de jongste, kreeg alles door van m'n zus. En ondertussen waren de eisen voor de rekenmachines veranderd enzo maar die van mij deed het ook best.quote:Op maandag 3 november 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest ook zulke dingen hergebruiken want ik was de jongste, dat was gewoon zuunigheid denk ik
Wij gingen elke zomer 2 weken kamperen ergens in Nederland. Vrijheid blijheid.quote:Op maandag 3 november 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij gingen nooit echt ver op vakantie, terwijl anderen wel gingen skiën in de winter en dan in de zomer ook naar het buitenland. Kan niet zeggen dat ik het op dat moment echt gemist heb want onze vakanties waren ook altijd leuk.
Me dunkt jaquote:Op maandag 3 november 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, 'maar ze kunnen me niet tegenhouden'.
Sturen ze niet stiekem je zus mee om je in de gaten te houden?quote:Op maandag 3 november 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, 'maar ze kunnen me niet tegenhouden'.
Ik heb wel m'n locatievoorzieningen aan zodat ze me een beetje kunnen volgen, maar ze zitten niet de hele tijd te kijken waar ik uithang. Dan appen ze 'zit je al in de trein?' Je ziet toch dat ik niet op St Pancras ben?quote:Op maandag 3 november 2025 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Sturen ze niet stiekem je zus mee om je in de gaten te houden?
Mijn god, daar moet je echt iets aan gaan doen hoor. Mijn vader was ook zo, maar die heb ik beter getraind ondertussen.quote:Op maandag 3 november 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel m'n locatievoorzieningen aan zodat ze me een beetje kunnen volgen, maar ze zitten niet de hele tijd te kijken waar ik uithang. Dan appen ze 'zit je al in de trein?' Je ziet toch dat ik niet op St Pancras ben?
Mijn zus zou trouwens nooit stiekem in d'r eentje meegaan, die schijt in haar broek, laat staan dat die de metro in gaat in haar eentje.quote:Op maandag 3 november 2025 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Sturen ze niet stiekem je zus mee om je in de gaten te houden?
Lijkt me sowieso een aanslag op je bankrekeningquote:Op maandag 3 november 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Leek me wel leuk om volgend jaar met Halloween naar New York te gaan maar weet niet hoe veilig dat is in m'n eentje
In New York voel ik me veiliger dan London.quote:Op maandag 3 november 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Leek me wel leuk om volgend jaar met Halloween naar New York te gaan maar weet niet hoe veilig dat is in m'n eentje
Moet jij dan op je zus letten?quote:Op maandag 3 november 2025 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zus zou trouwens nooit stiekem in d'r eentje meegaan, die schijt in haar broek, laat staan dat die de metro in gaan in haar eentje.
Wij hadden toen zo'n beetje de laatste vlucht terug die nog mocht landenquote:In 2005 kreeg Onur Air een verbod om op te stijgen of te landen in Frankrijk, Nederland, Zwitserland en Duitsland omdat de maatschappij niet veilig genoeg zou zijn.
Ligt er wel een beetje aan waar in New York natuurlijk.quote:Op maandag 3 november 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In New York voel ik me veiliger dan London.
Centrum van de meeste Amerikaanse steden is meestal vrij veilig jaquote:Op maandag 3 november 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In New York voel ik me veiliger dan London.
Gaat die daar vrijwillig heen?quote:Op maandag 3 november 2025 20:29 schreef Recce het volgende:
Mijn zus gaat af en toe naar India of zo en die vertelt het m'n vader nu pas als ze weer terug is.
Ja goed in en om manhatten, waar ik aanneem dat ger naartoe zou gaan danquote:Op maandag 3 november 2025 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan waar in New York natuurlijk.
Behalve Memphis, holy fuck heb me nog nooit zo onveilig gevoeld.quote:Op maandag 3 november 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Centrum van de meeste Amerikaanse steden is meestal vrij veilig jaZijn meer de buitenwijken waar het gespuis zit daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |