Als ik er aan begin kom ik er vanzelf achter of ik het wat vind.quote:Op maandag 3 november 2025 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
als je van een slap en voorspelbaar verhaal houdt. tja dan is het een aanrader. Ik denk niet echt iets voor mij.
Tis haast beetje als hoe heet ie. die Lionall films (schrijf je dat zo). pa die het voor zijn dochter opneemt, jullie weten wel wat ik bedoel.
Alleen dan heel kut uitgevoerd en een verhaal wat nergens op slaat.
Zellufquote:
Ik weet niet? Vertel?quote:Op maandag 3 november 2025 19:36 schreef kree het volgende:
hoe heten die films nou joh van hem, die waren nog wel te pruimen, maar hij werd wel karakter in dat soort films en wist je het alweer.
opzich is dat een goeie insteek, als je hem kijkt laat weten wat jij ervan vind.quote:Op maandag 3 november 2025 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Als ik er aan begin kom ik er vanzelf achter of ik het wat vind.
van wie?quote:Op maandag 3 november 2025 19:36 schreef kree het volgende:
hoe heten die films nou joh van hem, die waren nog wel te pruimen, maar hij werd wel karakter in dat soort films en wist je het alweer.
ja joh kan ff niet op die naam komen, tis serie van zelfde idee films. altijd zelfde concept. Jullie weten wel welke ik bedoel, hij is daar altijd de bezorgde papa in.quote:
Ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op maandag 3 november 2025 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja joh kan ff niet op die naam komen, tis serie van zelfde idee films. altijd zelfde concept. Jullie weten wel welke ik bedoel, hij is daar altijd de bezorgde papa in.
Is dus maar afwachten. Maar meestel niet met mini seriesquote:Op maandag 3 november 2025 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb 'm al uit, maar hoop op een S2 ..... maar dat is nog niet bekend
als iemand het noemt zeg ik ohja die. LOL. wacht ga ff goed nadenken.quote:Op maandag 3 november 2025 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee.
Anders even AI vragen.
er wordt nog gewacht op de reacties las ikquote:Op maandag 3 november 2025 19:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dus maar afwachten. Maar meestel niet met mini series
Ah logisch ook wel..quote:Op maandag 3 november 2025 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
er wordt nog gewacht op de reacties las ik
Ooo. Liam Neeson.quote:Op maandag 3 november 2025 19:40 schreef kree het volgende:
Owhja. "Taken". naja de serie van films dus en nog een paar met zelfde idee die ervan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |