abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219185911
Wie wil dit nu? Niemand toch?

Eerst maar wat liederen.

Bekijk deze YouTube-video

Jullie allemaal (ja jullie de geliefde fok usertjes), willen geen oorlog.
Toch?

Waarom laten we onszelf dan toch steeds opnieuw opnaaien om de wapens op te nemen om onze vijanden te bestrijden?
Wanneer zullen we beseffen dat onze 'vijand' in feite onze buurman is. Een heel gewoon mannetje met een heel gewoon baantje. En een heel gewoon vrouwtje en hele gewone kindertjes.

Laat aub vanaf nu geen zand meer in je ogen strooien. Laat die klootzakken het zelf uitvechten.

Het gros van de mensheid zit echt niet te wachten op oorlog. Wij willen gewoon onze levens leiden.

Wie is het met me eens?
En is dan ook bereid om dit openbaar te maken?

Als de leiders willen slachten, moeten ze het zelf maar doen.

Ik ben geen man, ik ben een vrouw, maar ik ben dit gezever zo spuugzat.
Het zijn ALTIJD de machthebbers die er een zootje van maken en dan mogen jij en ik het vuile werk opknappen.
Nou nee, doe het nou maar eens zelf Trump, Poetin, en weet ik veel wie er nog meer zit te stoken.

Ik bedoel maar, niemand zit hier op te wachten. Dat pa of manlief met de feestdagen op wacht moet staan omdat een of andere nitwit denkt dat hij of zij belangrijker is dan de rest.

Laat je niet meer gekmaken door de overheden. Gebruik je eigen verstand.

Tot zover dan maar. Ik kan dit hele topic volproppen met antioorlogsongs, maar dat zet weinig zoden aan de dijk.

Denk na.
pi_219185922
Hier zullen ze van onder de indruk zijn hoor :')
Putin, Trump, Xi, Rutte, Netanyahu, Zelensky en weet ik wie meer gaan door dit topic rond het kampvuur zitten en drinken samen een biertje. Alles is weer goed
pi_219185940
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 17:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Putin, Trump, Xi, Rutte, Netanyahu, Zelensky en weet ik wie meer gaan door dit topic rond het kampvuur zitten en drinken samen een biertje. Alles is weer goed
Dit topic was dus ook niet voor die soepslierten bedoelt, maar voor al die mannen en vrouwen en ja ook kinderen die gedwongen worden om een vuile oorlog uit te vechten waarbij die voornoemde soepslierten lekker veilig thuis blijven.
Ik wil dat jij en al die andere jan met de petjes onder de indruk komen en hun conclusies trekken.
Laat je niet meer misbruiken voor die vieze machtspelletjes.
pi_219186024
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 17:52 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dit topic was dus ook niet voor die soepslierten bedoelt, maar voor al die mannen en vrouwen en ja ook kinderen die gedwongen worden om een vuile oorlog uit te vechten waarbij die voornoemde soepslierten lekker veilig thuis blijven.
Ik wil dat jij en al die andere jan met de petjes onder de indruk komen en hun conclusies trekken.
Laat je niet meer misbruiken voor die vieze machtspelletjes.
De Russische soldaten aan het front zijn u dankbaar en zullen zich verzetten door uw topic, helaas wilde ze eigenlijk al niet en werden ze gedwongen om te vechten, nu zullen ze de kogel ontvangen van hun eigen land als dank voor hun verzet ;(
pi_219186058
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 18:10 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
De Russische soldaten aan het front zijn u dankbaar en zullen zich verzetten door uw topic, helaas wilden ze eigenlijk al niet en werden ze gedwongen om te vechten, nu zullen ze de kogel ontvangen van hun eigen land als dank voor hun verzet ;(
Ja dus. Poetin denkt dan slim te zijn. Gewoon iedereen kapotschieten die niet bereid is om zijn leven te geven.
Hoe dom ben je dan? Je laten opnaaien zgn voor vaderland.
pi_219186078
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 18:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja dus. Poetin denkt dan slim te zijn. Gewoon iedereen kapotschieten die niet bereid is om zijn leven te geven.
Hoe dom ben je dan? Je laten opnaaien zgn voor vaderland.
wat zou jij als je voor de keuze wordt gezet? Naar het front of de dood?
  maandag 3 november 2025 @ 18:23:06 #7
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_219186089
Vroeger was er veel meer oorlog dan nu.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_219186362
Als de Russen steeds met drones boven de vliegbasis van het leger steeds vliegen ...
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 3 november 2025 @ 19:24:32 #9
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_219186490
Als vrouwen meer sex aanbieden dan is er minder oorlog in de wereld
Want het wetboek ken ik ook
  Redactie Frontpage maandag 3 november 2025 @ 20:19:49 #10
38148 crew  Innisdemon
pi_219187435
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 17:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
En Kumbaya zingen *O*
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_219187596
Older men declare war. But it is the youth that must fight and die.
pi_219187600
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 19:24 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Deze man is slim
  Moderator maandag 3 november 2025 @ 22:20:21 #13
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_219188481
Wat zijn moet, zal zo zijn
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_219188664
  dinsdag 4 november 2025 @ 06:23:25 #15
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219189159
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 22:46 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Moest lachen :')
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  dinsdag 4 november 2025 @ 06:25:31 #16
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219189162
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 19:24 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Vrouwen gebruiken het juist om je te manipuleren en te provoceren. Ze spelen je dan ook graag uit tegen een ander willekeurig persoon, dat geeft een beetje dat competitieve weet je wel? Ik ben een stuk vreedzamer zonder vrouw in mijn leven.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219225316
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 18:20 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
wat zou jij als je voor de keuze wordt gezet? Naar het front of de dood?
Mensen zoals jij of ik hebben geen keuze, wij moeten wel.
Jammer dat er dan steeds op het vaderland word gerelateerd.
Vragen jullie jezelf nooit eens af wie er opkomt voor jouw gezin?
Waarschijnlijk is het voor de grote 'leiders' niet zo belangrijk dat papa zijn leven opoffert voor het groter goed.

Het rijke tuig is er blij mee, de weduwen wat minder. Maar ach, dat zijn toch maar vrouwen...
pi_219225376
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zijn moet, zal zo zijn
Ik vind dit zo zielig en zo laf.
Doe het niet en zie dat de wereld zo niet in elkaar zit.
Dat armzalig groepje 'machthebbers' hebben geen poot meer om op te staan als Jan met de korte achternaam het vertikt om een ruzie tussen machthebbers uit te knokken.

Wees geen idioot, laat de echte idioten het zelf uitvechten.
pi_219225484
Wie van jullie is bereid om de wapens op te nemen en op je buik door de modder te schuifelen om de vijand uit te schakelen?
En dan het ook nog te overleven en een of ander lintje te krijgen voor bewezen diensten voor je vaderland?
Je bent dan toch zeker geen haar beter dan de eerste de beste ISIS terrorist die er ook heilig van overtuigd is te vechten voor de goede zaak?
pi_219225976
De Duitsers helpen ons al
pi_219226047

Reinhard Mey - Nein, meine Söhne geb' ich nicht

[Voor degenen die geen Duits kennen en de tekst willen begrijpen, deze video heeft ondertiteling in 8 verschillende talen.]

[ Bericht 15% gewijzigd door Kip_Frites_Appelmoes op 08-11-2025 22:34:24 ]
  VIVA zaterdag 8 november 2025 @ 22:22:48 #22
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_219226071
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:21 schreef Hiddendoe het volgende:
Wie van jullie is bereid om de wapens op te nemen en op je buik door de modder te schuifelen om de vijand uit te schakelen?
En dan het ook nog te overleven en een of ander lintje te krijgen voor bewezen diensten voor je vaderland?
Je bent dan toch zeker geen haar beter dan de eerste de beste ISIS terrorist die er ook heilig van overtuigd is te vechten voor de goede zaak?
Ik ben bereid om je uit te schakelen als je iedereen en onze moeder verkoopt aan de Russen
What lies behind makes no sense in my mind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')