Dit topic was dus ook niet voor die soepslierten bedoelt, maar voor al die mannen en vrouwen en ja ook kinderen die gedwongen worden om een vuile oorlog uit te vechten waarbij die voornoemde soepslierten lekker veilig thuis blijven.quote:Op maandag 3 november 2025 17:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Hier zullen ze van onder de indruk zijn hoor
Putin, Trump, Xi, Rutte, Netanyahu, Zelensky en weet ik wie meer gaan door dit topic rond het kampvuur zitten en drinken samen een biertje. Alles is weer goed
De Russische soldaten aan het front zijn u dankbaar en zullen zich verzetten door uw topic, helaas wilde ze eigenlijk al niet en werden ze gedwongen om te vechten, nu zullen ze de kogel ontvangen van hun eigen land als dank voor hun verzetquote:Op maandag 3 november 2025 17:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit topic was dus ook niet voor die soepslierten bedoelt, maar voor al die mannen en vrouwen en ja ook kinderen die gedwongen worden om een vuile oorlog uit te vechten waarbij die voornoemde soepslierten lekker veilig thuis blijven.
Ik wil dat jij en al die andere jan met de petjes onder de indruk komen en hun conclusies trekken.
Laat je niet meer misbruiken voor die vieze machtspelletjes.
Ja dus. Poetin denkt dan slim te zijn. Gewoon iedereen kapotschieten die niet bereid is om zijn leven te geven.quote:Op maandag 3 november 2025 18:10 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
De Russische soldaten aan het front zijn u dankbaar en zullen zich verzetten door uw topic, helaas wilden ze eigenlijk al niet en werden ze gedwongen om te vechten, nu zullen ze de kogel ontvangen van hun eigen land als dank voor hun verzet
wat zou jij als je voor de keuze wordt gezet? Naar het front of de dood?quote:Op maandag 3 november 2025 18:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja dus. Poetin denkt dan slim te zijn. Gewoon iedereen kapotschieten die niet bereid is om zijn leven te geven.
Hoe dom ben je dan? Je laten opnaaien zgn voor vaderland.
En Kumbaya zingenquote:Op maandag 3 november 2025 17:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Hier zullen ze van onder de indruk zijn hoor
Putin, Trump, Xi, Rutte, Netanyahu, Zelensky en weet ik wie meer gaan door dit topic rond het kampvuur zitten en drinken samen een biertje. Alles is weer goed
Deze man is slimquote:Op maandag 3 november 2025 19:24 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Als vrouwen meer sex aanbieden dan is er minder oorlog in de wereld
Vrouwen gebruiken het juist om je te manipuleren en te provoceren. Ze spelen je dan ook graag uit tegen een ander willekeurig persoon, dat geeft een beetje dat competitieve weet je wel? Ik ben een stuk vreedzamer zonder vrouw in mijn leven.quote:Op maandag 3 november 2025 19:24 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Als vrouwen meer sex aanbieden dan is er minder oorlog in de wereld
Mensen zoals jij of ik hebben geen keuze, wij moeten wel.quote:Op maandag 3 november 2025 18:20 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
wat zou jij als je voor de keuze wordt gezet? Naar het front of de dood?
Ik vind dit zo zielig en zo laf.quote:
Ik ben bereid om je uit te schakelen als je iedereen en onze moeder verkoopt aan de Russenquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:21 schreef Hiddendoe het volgende:
Wie van jullie is bereid om de wapens op te nemen en op je buik door de modder te schuifelen om de vijand uit te schakelen?
En dan het ook nog te overleven en een of ander lintje te krijgen voor bewezen diensten voor je vaderland?
Je bent dan toch zeker geen haar beter dan de eerste de beste ISIS terrorist die er ook heilig van overtuigd is te vechten voor de goede zaak?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |