SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
v
OPBOKKEN MET DIE KOUquote:Op maandag 3 november 2025 14:42 schreef 12Beaufort het volgende:
De lange termijn laat een aantal vorstdagen zien![]()
[ afbeelding ]
We missen Aloa :pquote:
Ja, leuk.quote:
Wat is er gebeurd heequote:Op maandag 3 november 2025 15:24 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Het is sneu om te zien wat voor users hier rondlopen op FOK, ze gunnen je het licht niet in de ogen![]()
Het heeft me echt verbaasd. Ik moet toegeven dat die wel hard aankwammeen ik serieus.
Zelfs weer een abo genomen...maar nee gewoon meteen het account in de vuilnisbak...alsof het een hoopje niks is, wat je zo even verwijderd.
Degene die dat gedaan heeft beseft geloof ik niet dat er mensen achter de accounts zitten.
Hij had z'n account weggeflikkerd met de hele postgeschiedenis en is nu boos dat ie dat account niet meer kan gebruiken. Ofzo.quote:
Helemaal niet. Je lult maar wat, want je hebt geen idee waar ik het over heb blijkbaar.quote:Op maandag 3 november 2025 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij had z'n account weggeflikkerd met de hele postgeschiedenis en is nu boos dat ie dat account niet meer kan gebruiken. Ofzo.
Ik weet dat je je account op anoniem hebt gezet en dat het niet bepaald de bedoeling is om daarna weer een account onder dezelfde naam aan te maken. Klinkt alsof je dat hebt geprobeerd en nu het forum zwart maakt omdat je je zin niet krijgt.quote:Op maandag 3 november 2025 15:29 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je lult maar wat, want je hebt geen idee waar ik het over heb blijkbaar.
Maar laat maar verder, er is toch geen mens die het snapt.
Is nog ver weg..quote:Op maandag 3 november 2025 15:18 schreef 12Beaufort het volgende:
En daarna de kou in...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt als onzin.quote:Op maandag 3 november 2025 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet dat je je account op anoniem hebt gezet en dat het niet bepaald de bedoeling is om daarna weer een account onder dezelfde naam aan te maken. Klinkt alsof je dat hebt geprobeerd en nu het forum zwart maakt omdat je je zin niet krijgt.
Ben ik persoonlijk niet echt zo'n fan van dit.
Je hebt hem zelf in de kliko gegooid, tis goed met je slachtofferrol.quote:Op maandag 3 november 2025 15:53 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Klinkt als onzin.
Ik maak helemaal niks en niemand zwart op het forum.
Ik reageer op een post van invictus die over aloa begint. Zo spontaan uit het niks, heel apart, nadat ik idd na een jaar dat account weer heb genomen en er een abo mee heb afgesloten.
Zo Bam de kliko in, want boehoe wat heeft iemand er last van dat ik met één account verder wil. God, wat moet dat ellendig zijn voor diegene![]()
Nu goed klagen iedereen, dan loop ik mijn eerste ban hier op. Terwijl ik geen zak verkeerd doe. Helemaal niks.
Ik heb dat nieuwe account niet in de kliko gegooid. Waar heb jij het over?quote:Op maandag 3 november 2025 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt hem zelf in de kliko gegooid, tis goed met je slachtofferrol.
Het account aloa heb jij in de kliko gegooid. Dat je hem er weer uit probeerde te vissen door het account opnieuw aan te maken is niet de bedoeling, dus hij is weer terug in de kliko gegooid. Het is zo simpel. En dat heb je helemaal aan jezelf te danken.quote:Op maandag 3 november 2025 16:00 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Ik heb dat nieuwe account niet in de kliko gegooid. Waar heb jij het over?
Je lult maar weer wat. Zonder feiten, kan je beter niet reageren. Jij maakt mij zwart nu, met je slachtofferrol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |