Dan ben je te druk met poetsenquote:
Hoe oud zijn je kinderen nu?quote:
Owwwquote:
Snel in de herkansing?quote:Op maandag 3 november 2025 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
Baalweekend wel, wou iets doen met iemand die ik lang niet had gezien, maar voelde me te beroerd
Aahquote:Op maandag 3 november 2025 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
Baalweekend wel, wou iets doen met iemand die ik lang niet had gezien, maar voelde me te beroerd
Nou normaal..quote:Op maandag 3 november 2025 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik komend weekend weer normaal ben
Jao dat zal, gelukkig is de jongste al een tijdje uit de luiers moet nog eens kijken waar ik 3 maandboxen Pampers terug kan brengen zonder bonquote:Op maandag 3 november 2025 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Owww
Dan moeten de dure periodes nog komen
Wanneer gaan jullie de bloemetjes buiten zetten samen ?quote:
Als het weer niet meer deprimerend isquote:Op maandag 3 november 2025 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie de bloemetjes buiten zetten samen ?
duurt nog effquote:Op maandag 3 november 2025 15:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als het weer niet meer deprimerend is
quote:Op maandag 3 november 2025 15:20 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Jao dat zal, gelukkig is de jongste al een tijdje uit de luiers moet nog eens kijken waar ik 3 maandboxen Pampers terug kan brengen zonder bon
Je moet zelf de slingers ophangen hèquote:Op maandag 3 november 2025 15:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als het weer niet meer deprimerend is
Ja ik ga zelf ook wel weg, maar hema vond het te grijs en grauwquote:Op maandag 3 november 2025 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet zelf de slingers ophangen hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |