Joost Eerdmans niet kwaadaardig noemen is wel een take zeg, jeetje.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat voor een radicaalrechts iemand Joost Eerdmans verrassend niet-kwaadaardig is. Exact de reden dat ie nu pas succes boekt. De enige principiële extreemrechtse.
Ik ben aan het kijken en ik kan dit bevestigen. Ouderwets Mendiliball, het is smullen geblazen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik lees dat Mendilibar rondjes rent om Bosz!
@:Rellende_Rotscholier
Trump komt nog wel met een executive order om dit recht te zettenquote:Op woensdag 5 november 2025 06:45 schreef Faraday01 het volgende:
Democraten hebben zo ongeveer alle verkiezingen van gisteren gewonnen volgens CNN. Ook het referendum voor de 5 zetel gerrymandering voor het huis in Californië ter compensatie van gerrymandering in Texas door de republikeinen.
Stukje New York binnen vallenquote:Op woensdag 5 november 2025 07:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Trump komt nog wel met een executive order om dit recht te zetten
En de meltdown, de meltdown van Murdoch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Texas niet zekerquote:Op woensdag 5 november 2025 07:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Trump komt nog wel met een executive order om dit recht te zetten
quote:Op woensdag 5 november 2025 07:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En de meltdown, de meltdown van Murdoch.Ach, shithole Hongarije binnenkort ook alleen maar met zulke covers lees ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Dan heb je er al 15 jaar als dictator opzitten, maar heb je nog steeds niet de volledige media in handen. Broddelwerken van Orban.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ach, shithole Hongarije binnenkort ook alleen maar met zulke covers lees ik
Maak mij dictator en ik laat wel even zien hoe het moet.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:pistolero denkt weer dat het heel makkelijk is om dictator te zijn
Walgelijk, walgelijk, walgelijk. Alsof de wereld om de VVD draait en de rest zich maar moet aanpassen omdat de VVD een paar partijen uitsluit. Dat doen ze toch echt zelf.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:29 schreef hhh38 het volgende:
Mijn bloeddruk stijgt weer naar ongezonde hoogtes na het lezen van de brief aan de verkenner van Dilan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |