Klokhuis toch welquote:Op maandag 3 november 2025 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer. Met het Mes was nooit meer hetzelfde zonder dit fenomeen. De dingen van daarvoor ken ik vooral uit de overlevering.
Oh ja, Ta en To natuurlijk.quote:
Dit.quote:Op maandag 3 november 2025 09:26 schreef Hexagon het volgende:
Dat is wel een ontzettend goede acteur die is heengegaan.
Vond hem het leukst met Aart Staartjes als Ta en To bij Klokhuis. En Met het mes optafel was ook een leuke show.
En ook met Aart en Wieteke bij de Stratemaker op Zee Show.quote:Op maandag 3 november 2025 09:26 schreef Hexagon het volgende:
Vond hem het leukst met Aart Staartjes als Ta en To bij Klokhuis. En Met het mes optafel was ook een leuke show.
Die kunnen ze nu nog 1x als in memoriam gooien ja.quote:Op maandag 3 november 2025 09:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En ook met Aart en Wieteke bij de Stratemaker op Zee Show.
Heel lang geleden, ook voor mijn tijd : (1972)
Bekijk deze YouTube-video
Dat is het leven…quote:Op maandag 3 november 2025 09:30 schreef SethGecko het volgende:
Alledrie dood nu, Wieteke, Aart en Joost.
2025 is een taaie.quote:Op maandag 3 november 2025 09:50 schreef Toine51 het volgende:
RIP
Ze gaan nu snel, al onze "helden" uit onze jeugd.
Toereloer uit de zevensprong.quote:Op maandag 3 november 2025 09:30 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ken hem vooral als de grimmige koetsier.
RIP
[ afbeelding ]
Same haha, was ook nog erg jong toen.quote:Op maandag 3 november 2025 10:06 schreef marc0871 het volgende:
J. J. de Bom, voorheen de kindervriend was voor mij de eerste kennismaking.
Voor de Stratemakeropzeeshow was ik nog te jong.
Ik wist nooit of ik hem leuk moest vinden of bang voor hem zijn.
Hij heeft voor mij altijd iets nors gehad.
Jammer. Weer een icoon weg.
Rips en de nabestaanden en zulks.
Dit nummer blijft legendarisch. Kom daar nu nog eens om.quote:Op maandag 3 november 2025 10:20 schreef MadMaster het volgende:
Bijna elke zaterdag kwamen we Joost tegen tijdens het boodschappen doen in Zwanenburg, waar hij woonde.
Kromgebogen schuifelde hij dan vaak door de Albert Heijn en als hij dan iets van een bovenste plank van één van de schappen moest hebben, dan hielpen we hem daarbij.
Daarna volgde altijd een 'Dank u wel, meneer.'
Bij deze een keer andersom richting Joost: 'Dank u wel, meneer.'
Ta en Toquote:Op maandag 3 november 2025 09:26 schreef Hexagon het volgende:
Vond hem het leukst met Aart Staartjes als Ta en To bij Klokhuis. En Met het mes op tafel was ook een leuke spelshow.
Oh. Kwam dat daarvanquote:Op maandag 3 november 2025 10:20 schreef MadMaster het volgende:
Bijna elke zaterdag kwamen we Joost tegen tijdens het boodschappen doen in Zwanenburg, waar hij woonde.
Kromgebogen schuifelde hij dan vaak door de Albert Heijn en als hij dan iets van een bovenste plank van één van de schappen moest hebben, dan hielpen we hem daarbij.
Daarna volgde altijd een 'Dank u wel, meneer.'
Bij deze een keer andersom richting Joost: 'Dank u wel, meneer.'
In de rollen die hij speelde als acteur of ook de man zelf? Dat eerste snap ik wel enigszins maar in interviews en zo kwam hij altijd over als een warme, lieve man.quote:Op maandag 3 november 2025 10:06 schreef marc0871 het volgende:
Ik wist nooit of ik hem leuk moest vinden of bang voor hem zijn.
Hij heeft voor mij altijd iets nors gehad.
Ja, maar Ik was 8. Eerste indrukken en zo.quote:Op maandag 3 november 2025 12:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In de rollen die hij speelde als acteur of ook de man zelf? Dat eerste snap ik wel enigszins maar in interviews en zo kwam hij altijd over als een warme, lieve man.
Op die leeftijd snap ik het (ik had dat toen denk ik ookquote:Op maandag 3 november 2025 13:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, maar Ik was 8. Eerste indrukken en zo.
Ik weet beter nu, maar ik ben het nog steeds niet helemaal kwijt.
Ik vond het geweldig! Was toen 8 jaar oud.quote:Op maandag 3 november 2025 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Ze laten nu beelden zien van de Stratenmakers op zee show. Eigenlijk wel pure crap wat ze maakten, tegenwoordig zou daar geen kind naar kijken.
Niet dat je een heel leven samen zomaar vergeet maar Joost Prinsen had sinds 2021 een relatie met Noraly Beyer.quote:Op maandag 3 november 2025 11:58 schreef TLC het volgende:
Mooie man en een geweldige acteur en presentator, veel verdriet gehad over het verliezen van zijn vrouw maar gelukkig zien ze elkaar nu weer![]()
*Rust in Vrede Joost Prinsen*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |