Wat betekent het überhaupt?quote:Op zondag 2 november 2025 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik quote dit echt ongezond vaak irl
Ai, da’s schrikken, hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is en wat ze er aan kunnen doenquote:Op zondag 2 november 2025 18:14 schreef Sarabi het volgende:
Lag net in een warm bad toen ik gebeld werd. Mijn vader is meerdere keren flauwgevallenvan de week had hij daar ook al last van maar mochten we niemand bellen maar aangezien hij nu in de keuken op zijn achterhoofd is gevallen zijn we toch maar onderweg naar de eerste hulp.
Ben benieuwd met zijn geschiedenis met hoge bloeddruk en diabetes.
quote:Op zondag 2 november 2025 18:14 schreef Sarabi het volgende:
Lag net in een warm bad toen ik gebeld werd. Mijn vader is meerdere keren flauwgevallenvan de week had hij daar ook al last van maar mochten we niemand bellen maar aangezien hij nu in de keuken op zijn achterhoofd is gevallen zijn we toch maar onderweg naar de eerste hulp.
SPOILER: vleesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op zondag 2 november 2025 18:51 schreef fietsie het volgende:
Voor degenen die mijn Char Sieuw wel lekker vonden, Char Siew kwadraat:Ik zie dat ik nog een keer terug moet naar Kuala Lumpur.SPOILER: vleesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Wij zaten adijviestamppot met spekjes te eten tijdens deze video; uk: "Ik heb -weer- trek.quote:Op zondag 2 november 2025 19:04 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik zie dat ik nog een keer terug moet naar Kuala Lumpur.
Aan de andere kant. In KL is er zo veel lekker eten. En deze tent zit niet centraal.quote:Op zondag 2 november 2025 19:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij zaten adijviestamppot met spekjes te eten tijdens deze video; uk: "Ik heb -weer- trek.
Schrikken!quote:Op zondag 2 november 2025 18:14 schreef Sarabi het volgende:
Wat boeit dat nou ook. Dat is in 10 seconden klaar. Beetje 20 liter lucht opwarmen. Sowieso verspilling.quote:Op zondag 2 november 2025 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sowieso: mensen![]()
Op Reddit klaagde iemand dat zijn ovengerechten niet gaar werden, ook al deed hij ze de aangegeven tijd op de aangegeven temperatuur erin.
Na de tips over interne temperatuur meten tot nieuwe oven kopen vroeg iemand of hij de oven wel voorverwarmde.
‘Nee hoor! Dat hoeft helemaal niet.’
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En van blue kip geniet je ook veel langer naquote:Op zondag 2 november 2025 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou ook. Dat is in 10 seconden klaar. Beetje 20 liter lucht opwarmen. Sowieso verspilling.
Nee wacht. Dan is het wat anders. Dan heeft ie de boel gewoon op 160 Fahrenheit gezet ipv Celsiusquote:Op zondag 2 november 2025 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En van blue kip geniet je ook veel langer na
Moet het ding zelf wel op temperatuur zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou ook. Dat is in 10 seconden klaar. Beetje 20 liter lucht opwarmen. Sowieso verspilling.
In ieder geval goed dat er naar gekeken is (en verder gekeken wordt)quote:Op zondag 2 november 2025 20:08 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel allemaal.
We zijn weer thuis, ze konden niets vinden behalve een iets hogere suikerwaarde. Wat wel iets kan verklaren maar niet 100%. Morgen afspraak maken bij de huisarts en dan kijken hoe verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |