abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219174124
Voelt alsof het al 8ste inning is
pi_219174129
4-2
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219174131
Agent zeroooooooo ik koop je shirtje
pi_219174133
Gelukkig kon die wel rennen
pi_219174138
Mooie double play
pi_219174142
1 point homerun. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219174143
Die raakte hem lekker
pi_219174144
Boem
pi_219174155
Double
pi_219174166
Laatste inning
pi_219174170
Nog 2
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219174171
JAAAAA GELIJK
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219174172
Haha Rojas
pi_219174174
Weer een 1 point homerun. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219174175
Pffff
pi_219174176
Kill me
pi_219174179
WTF
KNJB
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219174181
Idioot dat ze dat nog steeds via een blinde scheids doen
pi_219174182
Ach Dodgers hadden eerder een call mee
pi_219174183
Haha die strike call _O-

Toch nog gelijk, gaan we weer 18 innings of wordt het een walk-off?

Wat een World Series _O_
Jack does it in real time...
pi_219174184
Is er geen var ofzo
pi_219174186
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 04:20 schreef Enawh het volgende:
Is er geen var ofzo
Er is wel een Varland :!
pi_219174188
Meer spinazie eten Vlad
pi_219174191
Steel eens een honk
pi_219174192
Alweer voordeetlje Dodgers dus kunnen niet klagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')