Om over Klling in the name of love maar niet te spreken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:17 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit wel een beetje fophef eigenlijk. Je hebt toch ook dingen als Killing Me Softly ofzo.
Ik zit ook in die tunnel en kom er niet meer uit!quote:
Ja en ik ben een liefhebber van dit soort muziekquote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zit ook in die tunnel en kom er niet meer uit!
Dit is echt goed en totaal plaatje veel beter dan alle andere mogelijke favorieten wat mij betreft. Ben alleen bang dat een groot deel van de jury dit links laat liggen, terwijl zij echt een van de betere is qua zang ook.
Gezien hoe de jury's vaak stemmen verwacht ik daar ook helaas geen hoge score. Die gaan toch vaak wel voor de belegen liedjes of liedjes die volgens de 'kwaliteitstemplate' zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zit ook in die tunnel en kom er niet meer uit!
Dit is echt goed en totaal plaatje veel beter dan alle andere mogelijke favorieten wat mij betreft. Ben alleen bang dat een groot deel van de jury dit links laat liggen, terwijl zij echt een van de betere is qua zang ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |