Mooie tijd was dat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:57 schreef De_Kraam het volgende:
Feyenoord is PSV voorbij (op alle fronten)
volgende zomer iets minder (dure) middenvelders, een extra backup cv, iets meer kracht op de flanken en een nieuwe keeperquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:44 schreef De_Pel het volgende:
Zou leuk zijn als Sparta morgen nog wat puntjes afsnoept van AZ, dan sta je echt vrij van de subtop. Ondertussen 8 punten voor op Ajax, op 1/3e van de competitie. Laat die CL miljoenen maar komen.
Lang geleden dat er in de eredivisie de 30 doelpunten ook maar enigszins is bereikt voor 1 speler.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:54 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
En wat aan "ruim voldoende" spreekt dat tegen? Dat is in Nederland een 7 a 7.5.
De laatsten waren allen hele matige spitsen en hij moet de dertig nog maar eerst eens halenquote:Op zaterdag 1 november 2025 23:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lang geleden dat er in de eredivisie de 30 doelpunten ook maar enigszins is bereikt voor 1 speler.
Goed op weg om meer dan een ruim voldoende te scoren dan maar.quote:Op zondag 2 november 2025 01:22 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De laatsten waren allen hele matige spitsen en hij moet de dertig nog maar eerst eens halen
We zullen het bijstellen als het zover isquote:Op zondag 2 november 2025 01:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Goed op weg om meer dan een ruim voldoende te scoren dan maar.
Mits fit wel ja. Eerste half jaar was pima, maar als het een Bijlow gaat woden qua prestaties en loon verhoudinge word het wel problematisch.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moder maar weer onder het mes gegaan en ligt er nog meer maanden uit.![]()
Toch blijft het voor 1,5 miljoen een dikke steal.
Kent de stad blijkbaar best goed.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:13 schreef 8091809180918091 het volgende:
Van Persie groeit aardig in zijn rol
Bedoeïenen zijn best oké.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend de woestijn in
De Jong en Pavlidis waren toch redelijk recent nog in de buurt?quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lang geleden dat er in de eredivisie de 30 doelpunten ook maar enigszins is bereikt voor 1 speler.
Wat zijn feiten toch vervelend als ze tegen je worden gebruikt.quote:Op zondag 2 november 2025 11:52 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
De Jong en Pavlidis waren toch redelijk recent nog in de buurt?
Na die 2-0 dacht ik dat het weer een monsterscore zou worden. Toch wel jammer.quote:
Wel goed nieuws dat er zoveel kansen worden gecreëerd. Thuiswedstrijden tegen ploegen uit het rechterrijtje zullen geen probleem zijn zo.quote:
Uit denk ik ook niet.quote:Op zondag 2 november 2025 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel goed nieuws dat er zoveel kansen worden gecreëerd. Thuiswedstrijden tegen ploegen uit het rechterrijtje zullen geen probleem zijn zo.
Het afmaken is soms wel een dingetje dit seizoen. Vorige week mis je twee grote kansen op 3-3, tegen Utrecht en Excelsior maak je het jezelf moeilijk en ook het potje tegen Fortuna gooi je onnodig laat in het slot.quote:Op zondag 2 november 2025 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel goed nieuws dat er zoveel kansen worden gecreëerd. Thuiswedstrijden tegen ploegen uit het rechterrijtje zullen geen probleem zijn zo.
Vind ik wel meevallen. Met name tegen PSV en Excelsior kan je ook beargumenteren dat we buitengewoon effectief om gingen met de eerste twee kansen. Dat waren direct goals.quote:Op zondag 2 november 2025 15:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Het afmaken is soms wel een dingetje dit seizoen. Vorige week mis je twee grote kansen op 3-3, tegen Utrecht en Excelsior maak je het jezelf moeilijk en ook het potje tegen Fortuna gooi je onnodig laat in het slot.
Ik kijk liever naar het totaal aantal kansen en dan heb je eigenlijk al een wedstrijd of 4-5 dit seizoen behoorlijk wat laten liggen.quote:Op zondag 2 november 2025 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Met name tegen PSV en Excelsior kan je ook beargumenteren dat we buitengewoon effectief om gingen met de eerste twee kansen. Dat waren direct goals.
Gisteren duurde het wel onnodig lang. Denk dat het gevoel komt omdat met name Valente en Sauer nog onvoldoende rendement halen uit hun acties, en Steijn wat minder klinisch is dan verwacht. Moussa en Ueda verneuken ook wel eens een kansrijke situatie (lol), maar compenseren dat wel door soms een halve kans tot goal te promoveren.
Ik vind ons niet bovengemiddeld veel kansen missen. Volgens de altijd vermoeiende xG zijn alleen PSV en NEC echt effectiever.quote:Op zondag 2 november 2025 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar het totaal aantal kansen en dan heb je eigenlijk al een wedstrijd of 4-5 dit seizoen behoorlijk wat laten liggen.
Ongelukkig.quote:Op zondag 2 november 2025 18:38 schreef Evangelion het volgende:
Orkun Kokcu (Besiktas) straight red card against Fenerbahce 25'
https://www.reddit.com/r/(...)ht_red_card_against/
Stukje passie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |