Ja nou als dat zo is dan is het zo wat wil je er tegen doen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van het realistische uitgaan zou nu zeggen dat we eerst nog 4 maanden herfst hebben.
Kutbeest. Afdanken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest vanochtend weer een aantal km wandelen, want het is weekend dus dan kan er volgens de logica van mijn hond rustig wel even een gejaagd worden op konijnen in de uiterwaarden terwijl we achtervolgd worden door koeien
Vanmiddag klaart het opquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou als dat zo is dan is het zo wat wil je er tegen doen.Enige want ik hoop is dat het niet elke keer de hele dag door aan het regenen is.
Dat was mij al duidelijk ja.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik heb een tyfushekel aan honden
Dat kan. Heeft dat een hele specifieke reden?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik heb een tyfushekel aan honden
Ik heb bijna mijn hele leven altijd wel een kat gehad (eerst van mijn ouders dan maar oke) dus ben er ook gewoon mee opgegroeid om een kat te hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind honden en katten leuk, maar koos voor een hond omdat het iets meer past.
Wij hadden thuis beide.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb bijna mijn hele leven altijd wel een kat gehad (eerst van mijn ouders dan maar oke) dus ben er ook gewoon mee opgegroeid om een kat te hebben.
Ik vond het al nooit wat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan. Heeft dat een hele specifieke reden?
Sorry moet lachen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond het al nooit wat.
Toen ik op Kerstavond 2008 in het donker uitgleed over een hondendrol (broek kapot, handen kapot, knieën kapot, kerstkadootje kapot) was hun lot wel bezegeld ja.
Oh dat is wel leuk als je opa en oma zoveel dieren hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hadden thuis beide.
Begon eerst met katten en later kwam er een hond bij.
En een konijn, en cavia's, en een parkiet, en een hamster.
Oma en opa hadden thuis:hond, kat, konijnen, kippen, geiten, pony. Meer mocht niet van opa. Oma wilde ook wel mini schapen en een lama
Maar dan heb je dus eigenlijk een hekel aan mensen en niet honden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond het al nooit wat.
Toen ik op Kerstavond 2008 in het donker uitgleed over een hondendrol (broek kapot, handen kapot, knieën kapot, kerstkadootje kapot) was hun lot wel bezegeld ja.
Jups. Zeker. Bijna hele familie is gek op dieren.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk als je opa en oma zoveel dieren hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |