Lavazza alleen al heeft een soort of 20, en wat zet he ermee? Ristretto, espresso, americano, cappuccino, alpachino?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke bonen vinden jullie het lekkerste voor een vol-automaat?
Ik heb geprobeerd:
Lavaza
Segafreso
Illy
Starbucks mild roadsted
(Nog niet veel dus op deze automaat)
De Starbucks zijn persoonlijke favoriet tot dusver.
Mensen nog tips voor de ultieme koffieboon?
Koffie om te serveren op de zaak uit een Jura E8quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Lavazza alleen al heeft een soort of 20, en wat zet he ermee? Ristretto, espresso, americano, cappuccino, alpachino?
Gewoon wat hoger doseren.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 18:48 schreef 111210 het volgende:
Medium is een beetje slap maar niet verkeerd
Die koffie komt van Mocca d’Or en zit in Zwolle.. maar is inderdaad goede koffie. ☕quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De regular van De Drie Heren B.V. of Blendy Blend van Man Met Bril Koffie.
Ziet er leuk uit, eens uitproberen. Thanks voor de tip.quote:Op maandag 24 november 2025 22:26 schreef 111210 het volgende:
Ik vond wakuli altijd lekker. Maat vooral omdat je iedere maand een andere boon en dus smaak kreeg.
Helaas wat te prijzig dus abo stop gezet.
Je hebt bij ing nog wel eens 50% kortings vouchers voor de eerste 3 maanden ofzoquote:Op maandag 23 februari 2026 12:30 schreef nostra het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, eens uitproberen. Thanks voor de tip.
Alles genoteerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En @:lospedrosa ,al nieuwe inspiratie opgedaan? Misschien al wat advies geprobeerd?
Van de eerder genoemde Koepoort heb ik ook weleens wat gekocht. Prima prijs/kwaliteitsverhoudingquote:
En is het te zuipen, of waren het zware jaren?quote:Op maandag 23 februari 2026 23:18 schreef .Komma het volgende:
Brasil yellow bourbon van brandzaak.nl drink ik al een aantal jaar.
Mocca d’or is gewoon een onderdeel van de drie heren bv en vooral gericht op horeca. Voor particulieren en bedrijven hadden ze ze eerst ‘heren van de koffie’ en dat heeft een rebrand gehad naar ‘damn good coffee’ maar daarmee gaan ze de markt niet veroveren als de kwaliteit net zo matig blijft als het was.quote:Op maandag 23 februari 2026 12:23 schreef Chinless het volgende:
[..]
Die koffie komt van Mocca d’Or en zit in Zwolle.. maar is inderdaad goede koffie. ☕
Haha, we vinden deze echt super! Af en toe iets anders geprobeerd maar komen hier toch steeds bij terug. Proberen waard!quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En is het te zuipen, of waren het zware jaren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |