Als ik de reacties op de socials moet geloven zijn vooral Roksana en Fiki grote namen.quote:DARA
Dara Ekimova
DIA
Elizabet
Fiki
Innerglow
Kerana & the Cosmonauts
Mihaela Marinova
Mihaela Fileva
Molets
MONA
Preyah
Roksana
VALL
Veniamin
Vanaf 20:00quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:34 schreef Meridiaan het volgende:
Vanavond. Hoe laat begint het?
Dan wordt het of deze, of Luxemburg
Vanavond en volgende week gaat het alleen nog maar om het kiezen van artiesten met eerder uitgebrachte nummers.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:34 schreef Meridiaan het volgende:
Vanavond. Hoe laat begint het?
Dan wordt het of deze, of Luxemburg
Boe! En zo te zien is er ook niet genoeg animo om op zoek te gaan naar een stream die wel werktquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:09 schreef Sableheart het volgende:
de bulgaarse staatstelevisie heeft er nog steeds een geolock op staan, dus deze sla ik over.
Geen idee eigenlijkquote:
Ja, eentje. Ik heb niet onthouden wie dat isquote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:33 schreef CarloV het volgende:
ik heb nu pas door dat er een engelstalige jury zit, maar ze praten er gewoon overheen
Dat stukje Waterloo begreep ik niks vanquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:32 schreef CarloV het volgende:
De helft van Azerbeidzjan 2011 doet een interval act, het kan niet op
Nee die was ook totaal randomquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat stukje Waterloo begreep ik niks van
Het zou 22:00 afgelopen moeten zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Heeft het nog zin om mee te kijken na een fantastische Melodifestivalen?
Uitstekende vraagquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:11 schreef H_T het volgende:
Weet iemand waarom Ell ruzie heeft met Nikki?
quote:
Lijkt het op Bangarang van Skrillex?quote:
In de korte clip die ik hoorde was het meer een slay gurrlll nummerquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt het op Bangarang van Skrillex?
Jammer, daar hebben we er altijd genoeg van. Opeens dubstep zou wel lekker random zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:51 schreef Momo het volgende:
[..]
In de korte clip die ik hoorde was het meer een slay gurrlll nummer
Budget is in elk geval het probleem niet.quote:DARA will be working with Fredrik Benke Rydman and Sacha Jean-Baptiste for Eurovision.
Tot nu toe lijkt Bulgarije op Instagram altijd 2de te scoren... Maar wellicht ligt dat weer eens aan de overall kwaliteit van de ESC-inzendingen de laatste jaren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:40 schreef Fred_B het volgende:
Dit valt wat tegen. Bulgarije gaat niet all-in voor de winst in elk geval. Al zal het nog wel representatief scoren.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:43 schreef Cee het volgende:
Gisteren voor het eerst gehoord. Ik denk dat ik het in 1 woord zou willen omschrijven als: affreus.
In drie woorden: was thuis gebleven.
Ik versta het Engels helemaal nietquote:Op dinsdag 28 april 2026 19:20 schreef usagi414 het volgende:
Ik zou hier heel blij van moeten worden. Lane Moje staat hoog in mijn lijst met favoriete ESF nummers.
Maar totaal geen connectie tussen Dara & ´eljko en dan ook nog gedeeltes in het engels.
@:NailQueen , wat is je mening hierover ?
Bekijk deze YouTube-video
Dat zijn altijd wel leuke beelden zo vanuit een hele andere hoek. Dan besef je je ook pas dat de act zich eigenlijk op een vrij kleine ruimte afspeelt.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:24 schreef Cyan9 het volgende:
Zo ziet de staging eruit als je in het publiek zit:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is ook gewoon een goed nummer en een lekkere meid dusja 12 pointsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:46 schreef Cyan9 het volgende:
Zal wel weer eens leuk zijn, een Oostblok winnaar. En een land dat nog nooit gewonnen heeft.
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon een goed nummer en een lekkere meid dusja 12 points
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:40 schreef Fred_B het volgende:
Dit valt wat tegen. Bulgarije gaat niet all-in voor de winst in elk geval. Al zal het nog wel representatief scoren.
Nou daar zat je niet ver naastquote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vanmorgen maar even twee weken Sofia afgeblokt volgend jaar, want ik sluit niet uit dat dit vanavond wel eens bovenaan kan staan als de stofwolken zijn opgetrokken.
Dit zou makkelijk een juryscore zoals SloMo binnen kunnen harken en gezien de views en luistercijfers zit het met de televote ook wel snor. Geef dit meer kans dan Griekenland
Slimquote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vanmorgen maar even twee weken Sofia afgeblokt volgend jaar, want ik sluit niet uit dat dit vanavond wel eens bovenaan kan staan als de stofwolken zijn opgetrokken.
Dit zou makkelijk een juryscore zoals SloMo binnen kunnen harken en gezien de views en luistercijfers zit het met de televote ook wel snor. Geef dit meer kans dan Griekenland
Yup, het kwartje viel bij mij wel definitief toen ik het live zag en hoorde donderdag. Toch mooi dat je toch nog kunt winnen vanuit een totale darkhorse bij de bookiesquote:Op zondag 17 mei 2026 01:16 schreef Thrts het volgende:
Leukste winnaar in jaren, heel leuk een darkhorse die wint!
Verbaas me ook wel echt over de winst bij de jury. Dat zag denk ik bijna niemand aankomen.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier gingen bij de bekendmaking wel wat mensen nat
Al snap ik wel dat je hem zo los niet meteen voelt
Je zou bijna denken dat de jury's stiekem contact hadden met elkaar, om Israël niet te laten winnen.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Verbaas me ook wel echt over de winst bij de jury. Dat zag denk ik bijna niemand aankomen.
Ja 35 landen die afspraken maken en dat állemaal geheim houden.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:05 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de jury's stiekem contact hadden met elkaar, om Israël niet te laten winnen.
De jury wil soms wel eens voor een girlbop gaan. Zoals SloMo in 2022 en Unicorn in 2023. Maar dit kwam wel als een verrassingquote:Op zondag 17 mei 2026 09:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Verbaas me ook wel echt over de winst bij de jury. Dat zag denk ik bijna niemand aankomen.
De gemene deler van deze 3 is dat het een aansprekend totaalpakket was. Daar zijn juryleden niet ongevoelig voorquote:Op zondag 17 mei 2026 09:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De jury wil soms wel eens voor een girlbop gaan. Zoals SloMo in 2022 en Unicorn in 2023. Maar dit kwam wel als een verrassing
De laagste score voor een jurywinnaar denk ik, ook als je corrigeert voor aantal deelnemende landen.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja 18 van de 25 landen kregen wel een keer de 12 punten van de jury.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:34 schreef Cyan9 het volgende:
Jury was dit jaar inderdaad echt all over the place.
Ik vind dat op zich niet zo raar. De semi 1 landen komen er in de finale bij, en dat kan natuurlijk behoorlijk wat veranderen.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja 18 van de 25 landen kregen wel een keer de 12 punten van de jury.
En dan heb je ook nog dat Bulgarije in de halve finale slechts vijfde werd bij de jury op ruime afstand van de top twee...
Er is dus alles aan gelegen voor de EBU om het aantal deelnemers weer te verhogen. Hopelijk helpt het om in ieder geval de televote verder aan te passen. De hoop dat Israel er volgend jaar niet bij is heb ik wel laten varen, tenzij Netanyahu inderdaad KAN de "onafhankelijkheid" afneemt, wat een automatische schorsing van het EBU-lidmaatschap zal betekenenquote:Op zondag 17 mei 2026 17:15 schreef Meridiaan het volgende:
Als het gerucht klopt: Van dat Bulgarije dat korting voor het meedoen naar het zelf ‘moeten’ organiseren is echt wel een financieel uiterste voor hun omroep
Die wilde ik net hier even komen ventileren!quote:Op zondag 17 mei 2026 19:52 schreef RipCity het volgende:
Hoe kijk je terug op je eerste mening @:cee ?
Dit was mijn reactie toen ze zo hoog stonden bij de Eurojury. Oh how the tables have turnedquote:Op maandag 27 april 2026 13:40 schreef NailQueen het volgende:
Dat Bangaranga zo hoog staat verbaast mij wel. Ik praat waarschijnlijk te vroeg maar ik zie Bulgarije wel als een shocking non qualifier.
Onder een youtubefilmpje staat ergens dat dit haar angsten, haters en innerlijke demonen zijn.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Het is mij alleen nog niet duidelijk waarom in het begin bij haar dansers hun gezichten zo misvormd zijn. Het zou vast wel een betekenis hebben maar ik kan het niet zo bedenken.
In plaats van Madonna iemand die kan zingen. Ik zeg doenquote:During diplomatic talks between the US and Bulgaria, Professor Yonko Mermerski, who served as Trump's interpreter, suggested that DARA take the stage at the World Cup and called for support for this.
SURRENDER TO THE BLIIIIIINDIIIING LIGHTSquote:Op zondag 24 mei 2026 13:38 schreef NailQueen het volgende:
Dit maakt best een goede kans om een zomerhit te worden. Ik draaide Bangaranga net in de auto en het klopte precies goed met dit weer
Ten westen van Duitsland/Zwitserland/Oostenrijk is het ESF in een diep dal en heeft het behoudens een paar dagen na de finale nauwelijks gescoord. In Nederland en Vlaanderen is het na één week ook weer uit de hitlijsten.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:25 schreef NailQueen het volgende:
De commerciele radio's willen het niet echt oppakken maar voor wat het waard is: Bangaranga komt nieuw binnen in de verlanglijst van 3FM.
Op zijn Instragram legt hij het helemaal uit.quote:"In the meeting I had last year with the General Manager of Bulgaria's state channel BNT, the Eurovision topic came up, and he said they couldn't participate in the contest due to financial difficulties. So I found an investor."
quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:37 schreef Fred_B het volgende:
U vroeg zich natuurlijk af wie er nou eigenlijk verantwoordelijk is voor deze fraaie overwinning van Bulgarije. Philipp Kirkorov deed dat ook, en hij heeft ook antwoord op die vraag. Het is namelijk te danken aan Philipp Kirkorov.
[ afbeelding ]
[..]
Op zijn Instragram legt hij het helemaal uit.
https://www.instagram.com(...)gsh=cng5Y21mNGl0Z3Ri
Daar hoef je geen fomo voor te hebben want daar was ze niet bijquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:40 schreef Moira het volgende:
Eigk toch achteraf wel jammer dat ik het EiC heb gemist dit jaar omdat ik Bangaranga niet live heb gezien
Het lijkt me een zekerheidje voor het Songfestivalfeestquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:40 schreef Moira het volgende:
Eigk toch achteraf wel jammer dat ik het EiC heb gemist dit jaar omdat ik Bangaranga niet live heb gezien
Oh dat scheeltquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar hoef je geen fomo voor te hebben want daar was ze niet bij
(Volgens mij voor het eerst dat achteraf de winnaar er niet bij was maar correct me if i'm wrong)
Vinnikteduurquote:Op zondag 21 juni 2026 20:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Het lijkt me een zekerheidje voor het Songfestivalfeest
Ik ben er geloof ik vier keer geweest en heb nooit in de buurt van volle mep betaaldquote:
Oh slim wel!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben er geloof ik vier keer geweest en heb nooit in de buurt van volle mep betaaldTicketswap op de dag zelf (of kort ervoor) werkte best vaak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |