abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219157511
hallo allemaal,

in het algemeen is er veel kritiek naar pakketservice toe om het gehaast, de kwaliteit (of missende!) van de bezorgers om op tijd of uberhaupt op de goede plek te komen, de schade aan pakketten etcetera.

Nu worden zakelijk best wat pakketten verzonden en wat echt by far het slechtste is is het totale onvermogen van de klantenservice.

Een pakketbezorger moet voor zo weinig mogelijk geld rijden, daarom kun je je nog wel goed bedenken waarom dit belabberd kan zijn. Tijdsdruk, te veel pakketten etcetera.

Juist moet je dan een daadkrachtige klantenservice hebben maar nee..

Een simpel iets zoals ' de pakketten zijn in het weekend (mag niet b2b levering) en buiten geleverd' moet minimaal 10x door nieuwe personen op gereageerd worden en minstens de helft van de tijd is de reactie ' volgens de track en trace is het bezorgd, fijne dag!'

Wat een armoede
Lachen joh.
pi_219157600
service tot aan de voordeur...en dan met gierende banden weg zonder toestemming. Je kan 100x klagen maar jammer dat je niet bij iedere webwinkel zelf ezpliciet aan kan gegeven met welke vervoerder je het verzonden wilt hebben.
pi_219158079
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:27 schreef smizy het volgende:
service tot aan de voordeur...en dan met gierende banden weg zonder toestemming. Je kan 100x klagen maar jammer dat je niet bij iedere webwinkel zelf ezpliciet aan kan gegeven met welke vervoerder je het verzonden wilt hebben.
Ja nouja, eerder was DPD altijd het betere alternatief. Wat is nu wel 'goed' ?
Lachen joh.
pi_219160273
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:18 schreef Pajanus het volgende:

[..]
Ja nouja, eerder was DPD altijd het betere alternatief. Wat is nu wel 'goed' ?
Zal vast her en der verschillen. Hier alleen PostNL goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')