abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219193369
Er is al veel zinnigs gezegd. Vanuit mijn functie als HR Businesspartner bij een grote organisatie is scenario A het meest waarschijnlijk en ligt er nu best een nette VSO.

Wat betreft herplaatsing, ook een passende functie kan dan aan jou worden aangeboden, dus niet uitwisselbaar. Ik betwijfel ten zeerste of het remote werken een recht is dat jij kan opeisen. Of heeft de bedrijfsarts geoordeeld (en op papier gezet) dat jij alleen remote kan werken? Kan ik me haast niet voorstellen.
Alius aliud dicit
pi_219193424
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:13 schreef Daboman het volgende:

Dit ook inderdaad, dit is voor mij bij ieder gedwongen afscheid doorslaggevend geweest. Mijn idee is dat zolang je niet al te krap bij kas zit is mentale gezondheid meer waard dan centen.
Idem fysieke gezondheid.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_219193656
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:44 schreef blomke het volgende:

[..]
Kunnen ze helemaal zonder werk zetten en eisen dat je op locatie komt. Om over "de hel" te filosoferen ....
In het kelderarchief met alleen een rode nietmachine? ;(

verwijzing naar Office Space, een film

That would be great.
Vakman pur sang
pi_219195480
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2025 07:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Tijd om van je luie stoel te komen en in actie te komen.
Dit gaat niet makkelijk worden, de banen liggen niet meer voor het oprapen. Dus maak je borst maar nat met de zwangerschap erbij.
Zaken als 100% Remote wordt meestal niet meer geaccepteerd.
Dus man-up, niet bij de pakken neerzitten maar met volle energie erin.
Dit is de tijd voor jou om de leeuw in je wakker te maken en je nieuwe leven te organiseren.
Ze liggen nog steeds voor het oprapen hoor
Groot fan van User Wotte
pi_219197917
Als ze van je afwillen komen ze echt wel van je af.

In zo'n traject gewoon maximale er uithalen met zo min mogelijk stress.

Dat klinkt hier als de heronderhandelde VSO.

Daarna nog weer verder gaan rekken of lastig doen klinkt als veel stress voor weinig extras (of zelfs minder)

Alleen die hypotheek aanvraag is tricky...misschien dat je die er nog ff door kan drukken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')