Ik heb het ook doorgegeven aan m'n moeder.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt er helaas altijd mensen bij zitten die er intrappen.
Denk dat het vast naar kerst schuift zodra die kinderen wat ouder zijn. Mijn broer is wel van de tradities.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al heb ik het wel het idee dat het langzaam aan het 'uitsterven' is. Kerst lijkt steeds meer de overhand te krijgen en al die gedoetjes rondom sinterklaas helpen natuurlijk ook niet mee
Oh wel goed dat je het even hebt gezegd tegen haar.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het ook doorgegeven aan m'n moeder.
Ze zat ook een beetje te vragen welke provider ik had omdat ik zei niks te weten van glasvezel dus toen wist ze al dat ik kabel had. Maar dat heb ik niet gezegd verder. Ik zei ook dat ik dit geen goed tijdstip vond en dat ik visite had
Vervelend voor jequote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan er niet heel de dag naar kijken
Ja toch best jammerquote:
Ja denk je?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, jij weet dat dat raar klinkt. Oude mensen weten dat misschien niet. Zou eigenlijk dat geen spoed wel politie nummer bellen om het door te geven.
Ik kwam bij een chatbot maar die zei dat er niet aan extra controles werd gedaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan kunnen ze die mensen misschien nog vinden en controleren.
Dat meen je toch nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Nummer kost nog twee cent per minuut ook. Waar gaat dit heen met dit land.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam bij een chatbot maar die zei dat er niet aan extra controles werd gedaan.
Ik heb gebeld, bedankt voor het doorgeven, etc. Meer kan ik niet doen. Behalve een honkbalknuppel naast de deur zetten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet
[..]![]()
Hier zou binnen een paar minuten de politie door de straat rijden bij zoiets. Wordt zelfs d.m.v. posters overal aangegeven, direct politie bellen als je iets verdachts ziet.
Waar gaat het heen met Nederlandquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gebeld, bedankt voor het doorgeven, etc. Meer kan ik niet doen. Behalve een honkbalknuppel naast de deur zetten.
En nog wat Zwitserse chocolade voor het gedane leedquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry, zal 10 cent naar je tikken. Was mijn idee
Doe ik er graag bijquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nog wat Zwitserse chocolade voor het gedane leed
Hoeveel kilo zou zo'n knuppel zijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe ik er graag bijZou een honkbalknuppel van chocolade kunnen laten maken, maar vrees dat die al op is voordat de inbrekers voor de deur staan
Ik denk dat je met een goede bonk chocolade iemand best knockout kan slaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel kilo zou zo'n knuppel zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |