Ik hoorde dat daar inderdaad duizenden mensen traditioneel op hem stemmen, en dat de GGZ kliniek daar ook een grote rol in speelt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
De vorige keer had Geert daar 7100 stemmen en D66 1500.
De tendens is dat Geert overal stemmen verliest en D66 overal stemmen wint. Dit is gespeeld.
Ik denk dat Geert ook bij de KNVB werkt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
De vorige keer had Geert daar 7100 stemmen en D66 1500.
De tendens is dat Geert overal stemmen verliest en D66 overal stemmen wint. Dit is gespeeld.
Dat zal wel loslopen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
De VVD heeft uiteindelijk ook niet zoveel te winnen met nog jarenlang een compleet onbestuurbaar land
Nieuwe verkiezingen... Waarin de VVD wellicht de enorme zwevende groep kan aantrekken. Wat dat betreft is dat net als het balletje bij Roulette. Gaat van FvD naar BBB, naar NSC, naar D66. Geen peil op de trekken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
De VVD heeft uiteindelijk ook niet zoveel te winnen met nog jarenlang een compleet onbestuurbaar land
Nou nee, want daarmee krijg je alleen maar meer onvrede.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dikke prima toch want Wilders doet toch niet mee
Nieuwe verkiezingen gaat niet gebeuren, wie moet die uitschrijven dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nieuwe verkiezingen... Waarin de VVD wellicht de enorme zwevende groep kan aantrekken. Wat dat betreft is dat net als het balletje bij Roulette. Gaat van FvD naar BBB, naar NSC, naar D66. Geen peil op de trekken.
Maar dat doet allemaal niets af aan het feit dat dit de reden was dat Greetje zijn boodschap de wereld in stuurde. Waar jij dan weer helemaal van de leg af raakt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Moet hij toch weten?
[..]
Ja, als een Don Quichot ben je op mij aan het jagen...
Het staat Jetten vrij om te praten met wie hij wil.
Dat staat los van wie het stokje krijgt om een coalitie te vormen.
Dat bepaalt Jetten niet.
Zoals altijd de regering bij KB. We hebben gewoon een regering.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nieuwe verkiezingen gaat niet gebeuren, wie moet die uitschrijven dan.
Greetje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar dat doet allemaal niets af aan het feit dat dit de reden was dat Greetje zijn boodschap de wereld in stuurde. Waar jij dan weer helemaal van de leg af raakt.
Ik waardeer je humor.quote:Enne... op jou aan het jagen? Lamenielache... Ik reageer gewoon inhoudelijk op jouw posts. Dat schijnt hier de bedoeling te zijn op een discussieforum.
De enige manier om van het gezeik af te zijn is als er harde keuzes gemaakt worden die eigenlijk tegen de standpunten van de gevestigde partijen in gaan. Centrum rechts is het beste waar we op konden hopen maar ook dit kabinet zal niet in staat zijn om de problemen waar Nederland mee kampt op te lossen. Ik hoop alleen maar dat men wat gaat doen aan die enorme lasten waar Nederlanders mee te kampen hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:25 schreef AFA2022 het volgende:
Een midden kabinet die naar rechts neigt, geen extreem links of rechts is het beste wat Nederland kon overkomen. Nu maar hopen dat ze er samen uitkomen, dan zijn we ff voorlopig van dit gezeik af.
Theoretisch zou de uitslag van Venray voor een ommezwaai kunnen zorgen. Volgens bronnen zijn er ongeveer 34.000 stemgerechtigden in Venray. Als die héél massaal op de PVV gestemd hebben is het rekenkundig mogelijk dat zij die 15.000+ stemmen inlopen op D66.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:18 schreef cnoska het volgende:
Die voorsprong van D66 is die mogelijkerwijs hoog genoeg om als eerste te eindigen?
Of kan Venray nog heel veel veranderen? Gezien er vorig jaar en nu mogelijkerwijs dus ook heel veel PVV stemmen waren
Volgens de blog van nu.nl zijn nog niet alle stemmen uit Almere binnen. Althans, dat stond er rond 17u vanmiddag.quote:
Maga gespot!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Doet me denken aan de Biden rig deze verkiezingen.
Zal het uitmaken?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben heel benieuwd naar de definitieve uitslag!
Die blijven steken op ongeveer 70 zetels.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:51 schreef Alpha0 het volgende:
Als we een VVD, D66, CDA, CU kabinet krijgen dan zijn we weer terug in 2017 toen we ook 6 jaar lang zo'n kabinet gehad hebben .... alleen nu hebben ze niet meer de meerderheid.Het gaat echt niet goed met dit land.
Nu je het zegt!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Doet me denken aan de Biden rig deze verkiezingen.
"Openly" is een verwijzing naar Rutte.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:38 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
Internationaal zijn ze er ook al uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |